Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

    Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
    Едно от нещата които не ми харесват на тераното е, че е по-ниско,поне с 10 см от ТЛК 95/ама е по красива/.
    По-ниско, къде??? Клиренса му е същия, а задния свес дори по-малък.

    Ама, тя се вдига бре. Вадиш едни 1500лв, и става по-висока от 95-цата. А ако махнеш степенките, изглежда с едни 15 сантеиметра по-вдигната, макар да не е .

    Аз някога ще имам 90-ка де. А защо не и 120-ка. Ама с D4-D. Друго не ща.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

      По - висока е , като обща височина, за клирънс,не съм сигурен.Аз имах големи залитания към 95 на ТЛК, но е много-по нестабилна.За сега смятам да и скапя заводското окачване, когато се случи това вече знам какво ще е следващото.

      Коментар


      • #33
        До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

        Съжалявам за неграмотното писане,пишем със синът, на няма два месеца с 1 ръка и 1 пръст!!в промеждутъците докато не реве!

        Коментар


        • #34
          До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

          оспамихметемата , но...
          Спарки, имаш ли идея, къде се намира датчикът за външна температура?

          Коментар


          • #35
            До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

            относно д4д - аз комон рейл- не ща

            Коментар


            • #36
              До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

              1кз-те-о да!

              Коментар


              • #37
                До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                1кз-те-о да!
                С нищо не е по-добър от тоя на тераното ти. Мощност-същата, въртящ момент - същия, надеждност - не знам, ама май пак същата. Пак 4 цилиндъра, само дето е алуминиев, може би и малко по-тих.

                Тераното е с много добър откъм надеждност двигател, доказан във времето. Чугунен, с долен вал, със зъбни колела, и с прилични за такъв двигател параметри. На практика няма типични дефекти, за разлика от 2.8 на Patrol. Просто е стара концепция, и тежичък. На практика обаче май е трудноубиваем.

                А D4-D-то си е истински тойотов двигател, модерен при това. В него нямат пръст все още някакви си европейци, поне доколкото знам. Чисто механично е много надежден, а и не съм чул за някакви други слабости. А с мощност 160к.с. и 90-ката, и 95-цата направо ще хвърчат с него.

                Казваш че 95-цата е по-нестабилна от тераното? Интересно. Предвид че ако си сложиш тунингово окачване на тераното, то става още по-стабилно, започвам още повече да се чудя. Макар да съм опитвал 90-ка, явно не е било достатъчно за да я оценя напълно.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                  Спарки,
                  не ме разбра.Аз си харесвам чугунчо , точно поради това, че е чугун глава и блок , стара концепция,предкамерен дизел, с долен разпределителен вал ,тласкачи, с реглаж на хланините на клапаните-което ще трябва да проверя на пролет.Единственото съвременно - компютър и 1 електр.дюза.Ако нещо се скапе чак толкова тотално , винаги можеш да си намериш нормална помпа, да жертваш някой друг кон и пак да си караш джипката, но не ми се вярва това да се случи.По надежден е от 1кz-те, но на toyta не го слагат.Може би , точно поради по голямата височина 90 серия се държи по-нестабилно, а е възможно , тези които съм карал да не са с най- читавото окачване.На нисана вътрешното оформление ми допадна повече.90-тката изглежда някак по-стара и евтина-нещо не са се постарали .Д4Д-върви много, но и е тъпкан с електроника, тя рядко дава фира,ама като даде...., а и е много по - капризен към гориво.Също така наблюдавам и факта, че Д4Д и дядо му - 1КЗ-ТЕ, често имат проблеми с тази алуминиева глава, вероятно поради малки неизправности в охладителната система, но 2.7 на нисан няма .Не случайно го произвеждат толкова години , почити без никакви изменения.
                  Всичко в края на краищата е компромис и приоритети.Моите са надеждност, разпространеност, доказан мотор/между другото, мотора страшно много прилича на този, поставян на английските таксита, но там е без турбо и без интерколер/,може да гори малко повече , /което вероятно не е така/, но си заслужава с безгрижността в експлоатацията.Не върви колкото Д4Д,но защо ми е да върви толкова , след като при смяна на платната на магистрала ,ме кара да понастръхна/а карах със 110 к.м./ , т.е това вървене можеш да го ползваш само на прави участъци , а всяка маневра, се извършва внимателно с предварителен размисъл.Разбира се никой не бяга от малко по- добри характеристики-чип например, но засега смятам да я джиткам в тази комплектация.Просто в този ценови диапазон , за мене -това е джипката.Смятам, че определено си заслужава и не смятам следващите години да се разделям с нея.При навременно обслужване , може и да я завещая на сина ми/майтап/.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                    1KZ-ТЕ не е ли предкамерен???

                    Ако да, тогава общото му с D4-D не е особено голяма, поне по отношение на глава и бутала. Иначе, блока може и същия да е, но главата твърдо е друга. При това при директно впръскване (D4-D), главата е по-малко топлинно натоварена спрямо главата на варианта с предкамера.

                    Ей го D4-D-то. Текат ми лигичките.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                      Щом това искаш, пожелавам ти го от все сърце.Аз лично доста се двуумях.
                      Какво съм избрал е ясно, но да спомена че аха да тръгна за Русе,за да видя една 95/ ца, в навечерието преди да купя нисана.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                        оспамихметемата , но...
                        Спарки, имаш ли идея, къде се намира датчикът за външна температура?
                        Ъ???? Не знам да има такъв.

                        Какво го ползва тоя датчик?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                          Просто датчик за температура на вън.Намира се под часовника.Моя не работи,предполагам, че или не е свързан или липсва физически, но не зная къде е скрит-вероятно в подкалника.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #43
                            До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                            Причината за отказващият километраж , при мен се оказа счупен куплунг на датчика на скоростната кутия, захванат със свинска опашка.Яко се беше окислил, поради липсата на уплътняване.
                            Който е сменял съединителя е бил голям палачор-кабелите бяха извадени от шлауфката и пуснати да си висят свободно-а оправията е точно две минути.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                              Не знам. Мойто е от по-старите и нямам такива екстри,
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                                Е,здравейте пак,за Спарки,с кръгчето нямаш проблем,само да улуча подходящия автомобил.Току що се върнах от Пловдив-гледах едно от "карс бг"9900 лв,Италианско 98година.Абе колкото повече разбирам,толкова повече читава кола не намирам,даже има и рима.За този Твърди,че е докаран на 05.02.2010година,външен вид боза,очукан тук,там,изподрани брони,счупени стопове и мигачи можете да го видите писах за сайта вижда се добре сниман още в талия.Отвътре ужас,не измит или просто опит за такова,кожет сълон,изтъркана седалка на шофьора,разпрана декоративна топка на скоростите,отзад в багажника пълен с кучешки косми-нещо което ненавиждах-жената още като го помириса и каза НЕ-Е-Е!Но айде и положителното-Значи петте прозорци 97 година всичките,два аербека,климатик,часовник,АБС,ел.шибедах,кожата,Абе като го гледам със всичките екстри за модела.Всичко му работи,даже и в чистачките казанчето имаше вода.Като запали всички лампи по купето гаснеха,но и този беше топъл като за сефте го запали,кога го е подгрявал незная,защото за този не се бях обаждал,случайно спрях като го видях на пътя.Фарове,щипки ръбове,уплътнения,неразместени болчета по калници,врати добре конфигурирани,еднакви хлабини,никъде от доло не е пръскан допълнително със сухобит има едно "боди 80 или 90 нещо такова беше пръскаш и става като нов.Няма такова нещо.Естествен е,ръжди тук там,по рамата,нормално за годините,няма видимо течове отдоло,НО двигателя измит,ама лъщи.Не се виждат течове и по него.Пали от четвърт,но има разкъсана или разхлабена гъвкава връзка на ауспуха и реве по особевво,като подпрях ауспуха шема се променя,явно е от него.Нещо което ми направи впечатление/нормално ли е като работеше на празен ход с предни гуми в/у снега те да се тресеха във вертикалната равнина,като се има впредвид,че двигетеля,беше топъл,но не и загрял/Така,яхвам го върви,ускорява прилично,но като го пуснах по енерция,като започна да вие предно дясно,ама като много прецаката главина,абе сирена.Собственика се ушашави почна да се обажда за главина,обърнах,да го върна и като пробвах АБС-работи,този шум изчезна,въртях го пълен ляв,пълен десен,не чука,само на заден мост,на 4Н също не мога да го разбера кога работи,но ми нправи впечатление,че като го карах назад на 2Н,понеже имаше наклон и пряспа сняг пребоксуваше и като минах на 4Н стана по стабилен назад и излезе,може и да работят тези 4х4,незная още как да го проверя,карах собственика да го юрка по снега на 4Н,но не хвърляше сняг,както РАВ4-ката и от четирите.Докато го карах дърпаше леко,но осезаемо наляво,и на 2Н и на 4Н дърпа на ляво,джамбазина вика от гумите било,но на пръв поглед бяха еднакво напомпени,макар,че това с око не може да се гарантира.Карах го около 10 км.по асфалта и локално кално платно с дупки,ходова част не се чуваше чукане.реме на каране,обръщане маневриране около 30 минути,спиране разговор та за тези 30 минути стрелката на температурата не се вдигна повече от половината до средата,т.е. не стигна средата.Вътре обаче си духаше топло и то добре,макар,че външната температура беше 5 градуса и имаше и слънце,та може и за това да ми е било толкова топло.На бавни не съм го карал.Като го спрях и слезнах от него и отворих капака пипнах маркучите към радиатора-този горния,дето влиза отгоре почти пареше,а долния като си застанал пред колата,доло в дясно,можеш да връкнеш отгоре лед студен.Може да е термостат,но досега не съм виждал термостат да блокира затворен,т.е.да върти само малкия горния кръг на водата,без този в блока или греша.Форсирах го докато го карах,но не душмански,КАКТО СЕ МЕ СЪВЕТВАЛИ плавно и след карането никъде из двигателния отсек не костатирах теч или омасляване.Гумите в много добро състояние,почти нови-летни!235/75/15.Значи имам да правя,гъвкава връзка на гърнето,ако не веднага то скоро,явно термостат,незная проблема за лявото дърпане-притесни ме това,че джамбазина кара,че го пробвал предния ден внивата да види имали нещо за правене,да не го е покривил нещо,не съм проверявал мотора духа ли,не ли.През време на карането никакви лампи не светнаха,стори ми се ,че май торсионите му са натягани отпред,че е доста висок,има всички възможни есктри за модела и това ме блазни-ПИСАХ ТОЛКОВА ЗАЩОТО ВЪПРЕКИ ЛОШИЯ МУ ВЪНШЕН ВИД И ВЪТРЕ СЪМ МУ НАВИТ ЗАРАДИ,финкциониращите и работещи всички екстри,добрата конфигурация на купето,липсата на моного ръжда по рамата,то е ясно че не е на 140 000 км.двигателя изглежда наред и утре ме чака да кажа да или не.Даже му го заредих с 10 литра нафта така и така го разкарвах до бензиностанцията и там обърнах.Джамбазина му иска 9000 лв.Аз имам 10000лв.какво още да ми гледам,да искам ли още отбивка от цената ПИШЕТЕ ВСИЧКИ БРЕ,че от много гледане да не улета у гъбите та после ,да се чудя какво да правя или ако имате познат в Пловдив да го забирам да помага.Аз съм 50/50 описах ви го вие сте!Ще съм Ви благодарен за мнение!
                                имах и Toyota Rav 4 2006g.
                                Mitsubishi Lancer 2008g.
                                Honda CR-V 1998г.
                                Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X