Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

    Нещо не е така.
    - Броните не са ми в цвета на купето.
    - нямам подгряване на огледалата
    - нямам аларма


    А съм виждал същите да нямат ABS, и да са само с един AIRBAG.

    Мешавината е пълна, и си мисля че за всяка държава, където е продавано, комплектацията е различна, отделно се е променяла през годините.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

      Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
      ток,амортисьо ток,абе от къде е това масло или грес,има ли гресьорка там за главините,споделете,навит съм му но това ме разколебава,а и какво значи това SE на предните калници,до сервото няма блок за АВС,но продавача ми твърди че има,иначе ми харесва но тези сталъктити ме притесняват.Кажете споделете!!!
      Здрасти,

      това зацапаното с грес най-вероятно са ограничителите на завиването на колелата- когато навиеш пълен ляв/десен волан той се среща с една подложка на носача.
      Като позасъхнат от тях се чува едно изскърцване (нормално) и най вероятно някой някога е мацнал малко смазка там.
      С времето се натрупват боклуци и се получават такива отлагания.

      Коментар


      • #18
        До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Нещо не е така.
        - Броните не са ми в цвета на купето.
        - нямам подгряване на огледалата
        - нямам аларма


        А съм виждал същите да нямат ABS, и да са само с един AIRBAG.

        Мешавината е пълна, и си мисля че за всяка държава, където е продавано, комплектацията е различна, отделно се е променяла през годините.
        Напълно си прав! Но поне грубо може човек да се ориентира какво има като оборудване и какво - не. Иначе и моят "италианец" е като твоето изпълнение, само че има само 1 Airbag.Имаше един руски сайт, в който беше обяснено как да си разчиташ 18-цифрения код, който е отпечатан на плочката, стояща в коша под шофьорската чистачка:

        http://www.nissan4x4-club.ru/photos/...0Terrano-2.pdf

        Гледат се от 14-ия до 18-ия знак съответно на годината. При мен отговаря напълно.


        Поздрави!

        Коментар


        • #19
          До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

          Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
          ....мокър бар,мокри дами....
          Колега ако ще е така ,да дойда и аз от Варна .

          За волана незнам ....Може да е като нов . Ами ако е бил каран с калъф . На старото ми терано 92 г. е изтъркан ,ама джипа е ток както казваш ти. Аз гледам друго . Стрелкичките на мигачите или знаците
          по копчетата на повечето коли са от бяла боичка. Ако са протрити,
          значи колата е на доста километри. Изтъркана топка на скоростния лост не е фактор, понеже някои хора имат навика да си карат винаги с едната ръка на лоста

          Коментар


          • #20
            До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

            Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
            На моята шарнирите нямат гресйорки.
            Смятам че няма никакво значение - нов - стар внос, важно е моментното състояние, а понататъшното, изцяло зависи от новия пациент.
            На минусуви температури , особенно пръвите няколко секунди след първо палене е нормално да не работи равномерно и да поприпушва-не е нов, все някоя дюза не пръска по правилата.Ако мотора се кротне след примерно първите 4-5 секунди-не е проблем.Много е сърдит като е студен-предкамерен дизел, дава си аванс.Като се постопли се кротва.Ако примерно поработи 30 секунди и го изгасиш, при последващото палене ще си нареди цилиндрите от воле, т.е няма да притриса , ще работи равномерно.
            На място като го форсираш, би трябвало да си изключи горивото при 2700 оборота/защита/.Докато е много студена при форсиране на отворен капак се чува звук подобен на турбото-не е от него, а от перката на радиатора, защото е зацепена.Като позагрее и стопли силикона, този звук намалява, а в последствие като загрее още пак ще се появи-защото виското ще зацепи.
            Спарки е казал повечето необходимо, има и тема за оглед на джип на старо.
            Бих добавил-обърни внимание на педалите-ако са много износени -неможе да е на 120000 к.м, че те всички в автосалоните са на толкова,независимо от възрастта.Ако са много нови и не съответстват на останалото състояние на купето-вероятно са сменяни.Колана на шофйорското място трябва след откопчаване да се прибира отревисто , а не да остава разгънат и да го застъпваш с вратата.Мотора не е сложен, рядко създава грижи-достатъчна е "диагностика на слух"-ако работи правилно-ок, но пак всичко е късмет, ако е подреждан - трудно ше разбереш.Гледай дали е отварян мотора-силикончета висящи от гарнитурките фабрично няма.Проверявай всичко , не приемай нищо на доверие.Хубаво гледай и гумите , щото ако са заминали , инвестия от поне 1000 лв те очаква-сваляй от цената.В момента пазара е страшно свит, никой не купува-така че ти си баровеца.Ако нещо те притеснява-предложи да я закарате в сервиз за оглед, ако вземе да ти мрънка-не е твоята джипка, следващата.
            Баснички от типа"тя една баба я карала , само в неделя до черквата, ама си счупила крака, а докато се оправи , пред гаража и пораснало дърво, че го рязахме да изкараме каталяската от гаража....", чували сме ги.
            Ръжди , а особенно гнило не трябва да има,купето е двустранно подцинковано, ако има -ползвана е в много агресивна среда-ще береш ядове в бъдеще.Всички фуги между отделните детайли-калник-врата и т.н трябва да са равномерно широки.Обърни внимание на тавана,трябва да е идеално опънат, в противен случай е търкаляна.
            Ако е мръсна - хич не я гледай, дори и мако прахоляк , много успешно прикрива следите от нескопосана бояджийска работа, ако е така , то вероятно и извършената тенекеджийска е подобна.Има още много , но....всичко си е и голяма доза късмет.
            Успех и да се похвалиш!
            До Кикимора,благодаря за съветите,много точно ми обрисува някой огледни детайли за които просто ги бях пропуснал в главата си при огледа,просто не трябва да бързам,не ям колците с доматите,зная какво да гледам,но само по леките коли,това е по особенно животно,ще се възползвам от припомненото от тебе.Дай боже и скоро да се похваля.Благодаря още веднъж!
            имах и Toyota Rav 4 2006g.
            Mitsubishi Lancer 2008g.
            Honda CR-V 1998г.
            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

            Коментар


            • #21
              До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

              Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
              Здрасти,

              това зацапаното с грес най-вероятно са ограничителите на завиването на колелата- когато навиеш пълен ляв/десен волан той се среща с една подложка на носача.
              Като позасъхнат от тях се чува едно изскърцване (нормално) и най вероятно някой някога е мацнал малко смазка там.
              С времето се натрупват боклуци и се получават такива отлагания.
              Здрасти rsv-твоето описание отговаря най точно на видяното от мене,да освен тези отлагания имаше и едни такива стърчащи заоблени като палчета и излъскани,като главинки което отговаря да са някакви ограничители поне нака както стърчаха и личи,че нещо се опира трие по тях та са лъскави.Сега вече съм по спокоен,отговаря и това да е мазал някой там,Но,защо!!!Благодаря ти!
              имах и Toyota Rav 4 2006g.
              Mitsubishi Lancer 2008g.
              Honda CR-V 1998г.
              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

              Коментар


              • #22
                До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                За волана - италианските изгарят от слънцето. Нормално е. И моя е поолюпен, пък я взех на 70 и няколко хиляди км, оказали се в последствие реални, макар да не ми се вярваше.

                За съжаление нямам възможност за оглед. Извинителна бележка не ми е нужна - пред себе си няма какво да се извинявам. Просто в момента не мога да отсъствам от работа, защото точно сега ни е силния период в годината.
                Разбирам,те пожелавам повече клиенти с редовни и ритмични плащания особенно сега в кризата!!!
                имах и Toyota Rav 4 2006g.
                Mitsubishi Lancer 2008g.
                Honda CR-V 1998г.
                Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                Коментар


                • #23
                  До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                  Първоначално публикуван от flathew Преглед на мнение
                  Ето тук доста подробно е описано кое ниво на какво отговаря:
                  http://www.parkers.co.uk/cars/review...93.aspx?page=7

                  Воланът е нормално да е изгорял, и моят е така. За другото, мисля че Спарки е бил достатъчно изчерпателен

                  Поздрави!
                  Благодаря,така вече е по спокойно,волана ще го оставя за сега,ще гледам другото.
                  имах и Toyota Rav 4 2006g.
                  Mitsubishi Lancer 2008g.
                  Honda CR-V 1998г.
                  Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                  Коментар


                  • #24
                    До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                    Първоначално публикуван от ianakiev Преглед на мнение
                    Колега ако ще е така ,да дойда и аз от Варна .

                    За волана незнам ....Може да е като нов . Ами ако е бил каран с калъф . На старото ми терано 92 г. е изтъркан ,ама джипа е ток както казваш ти. Аз гледам друго . Стрелкичките на мигачите или знаците
                    по копчетата на повечето коли са от бяла боичка. Ако са протрити,
                    значи колата е на доста километри. Изтъркана топка на скоростния лост не е фактор, понеже някои хора имат навика да си карат винаги с едната ръка на лоста
                    Може,ама не изоставяй варненките,те не падат по доло от нашите и не ти говоря за тези покрай "Харамията" и стария път от кв.Аспарухово,морските хора сте готини,ако имаш път към София можеш да звънкаш,тел.ми е по горе в поста,а относно волана и другите копчелъци,ще се възлозвам от съвета ти сега в Понеделник като отида да го видя пак и го тествам,ако не го продаде де.Учуди ме ,че не иска и капаро,но божа работа,ако е писано ще се Фаля!!!
                    имах и Toyota Rav 4 2006g.
                    Mitsubishi Lancer 2008g.
                    Honda CR-V 1998г.
                    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                    Коментар


                    • #25
                      До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                      Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
                      Здрасти rsv-твоето описание отговаря най точно на видяното от мене,да освен тези отлагания имаше и едни такива стърчащи заоблени като палчета и излъскани,като главинки което отговаря да са някакви ограничители поне нака както стърчаха и личи,че нещо се опира трие по тях та са лъскави.Сега вече съм по спокоен,отговаря и това да е мазал някой там,Но,защо!!!Благодаря ти!
                      Здр,

                      слага се смазка защото едното(това дето е на главината) като срещне другото на носача и се търка метал в метал.
                      Самото изскърцване на моменти дразни при пълен ляв/десен .
                      И да не сложиш нищо му няма ,но по-добре със смазка.
                      Аз като мацна по малко грес и си карам така няколко месеца(завси от условиятя).

                      Коментар


                      • #26
                        До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                        Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
                        Здр,

                        слага се смазка защото едното(това дето е на главината) като срещне другото на носача и се търка метал в метал.
                        Самото изскърцване на моменти дразни при пълен ляв/десен .
                        И да не сложиш нищо му няма ,но по-добре със смазка.
                        Аз като мацна по малко грес и си карам така няколко месеца(завси от условиятя).
                        Чувал съм, че проблемът се решава като се сложат оригинални тапички за болтове за джантата на Голф. Не съм пробвал, свикнах да избягвам пълен ляв или десен. Ако се наложи... е, чатка си.
                        Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                          Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
                          Здр,

                          слага се смазка защото едното(това дето е на главината) като срещне другото на носача и се търка метал в метал.
                          Самото изскърцване на моменти дразни при пълен ляв/десен .
                          И да не сложиш нищо му няма ,но по-добре със смазка.
                          Аз като мацна по малко грес и си карам така няколко месеца(завси от условиятя).
                          Здрасти,пак rsv,точно това се оказа,ограничителите за завой,днес обстойно гледах един спрял в службата,това са и найстина са мазани яко с грес и се отлагат тези прахообразни образования като сталъктити,на такова ми приличат.Това го уточнихме спокоен съм,нищо не е текло значи,просто е мазано нарочно или така си изисква,но се радвам,че го изяснихме и то благодарение на тебе.
                          Поздрави още веднъж!
                          имах и Toyota Rav 4 2006g.
                          Mitsubishi Lancer 2008g.
                          Honda CR-V 1998г.
                          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                          Коментар


                          • #28
                            До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                            До всички които ми писаха и подкрепиха по темата,специални благодарности,благодарности и за Модераторите,Спарки и останалите.Чувствам се просветен и се хвърлям смело в огледи,ще пиша при резултат,утре пътувам до Пловдив да видя и там едно.
                            имах и Toyota Rav 4 2006g.
                            Mitsubishi Lancer 2008g.
                            Honda CR-V 1998г.
                            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                            Коментар


                            • #29
                              До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                              Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
                              До всички които ми писаха и подкрепиха по темата,специални благодарности,благодарности и за Модераторите,Спарки и останалите.Чувствам се просветен и се хвърлям смело в огледи,ще пиша при резултат,утре пътувам до Пловдив да видя и там едно.
                              Действай. Пък после може да ми цъфнеш да му ударя едно кръгче. Поне толкова време мога да отделя.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                                Аре кво стана!
                                Аз на моята не мога да спра да и се кефя!
                                /малко да те амбицирам/
                                Ако можеш позалегни и огледай как е от долу.Има ли течове от с.к,раздатка,дифове.
                                ослушай се като работи дали си променя звука, дали някой шумове изчезват когато натиснеш съединителя/очаквани проблеми след или в него/.
                                Аз като собственик и на вектра -а,съм силно наплашен от корозия.Такава не трябва да има!!!
                                По лесно се прави мотор, от колкото купе и/или рама.Аз лично видя ли ръжда и повдигам вежди,ако има и изгнило колкото диаметъра на10 стотинки си тръгвам.
                                Вярно е ,че от баба вектра съм безкрайно доволен като механика но ,мога да кажа доста неласкави думи относно железарията и.веднъж ми стига приключението по кърпене.След 1 месец работа/оказа се най - изненадващо, че пружините и са влезли в гредите, а аз тръгнах да кърпя вежди и прагове, след като вече бях купил всичко нужно/, се получи нещо, но от тогава я карам с огромно недоверие/а на последък никак/.
                                Едно от нещата които не ми харесват на тераното е, че е по-ниско,поне с 10 см от ТЛК 95/ама е по красива/.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X