Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се ремонтира лсд диференциала на патрул у 260

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се ремонтира лсд диференциала на патрул у 260

    След доста проби по въпроса се установи,че лсд-то никак не работи та въпроса е какво и как се предприема по въпроса за отстраняване на повредата и въстановяване на лсд-то?
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

  • #2
    До: Как се ремонтира лсд диференцяла на патрул у 260

    Първо и най-лесно е да се увериш, че е с правилното масло. Ако е, или след подмяната му с такова и определен пробег не сработва отново, си намираш едно ръководство за ремонт, комплект инструменти, пачка с пари, и почваш демонтажа и ремонта, и ....накрая си купуваш работещ втора употреба.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      До: Как се ремонтира лсд диференцяла на патрул у 260

      По спомени ремонта на това нещо доближава такава на закупуване и инсталация на твърд блокаж.....
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #4
        До: Как се ремонтира лсд диференцяла на патрул у 260

        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
        По спомени ремонта на това нещо доближава такава на закупуване и инсталация на твърд блокаж.....
        То ако наистина се добижава няма смисъл този да се ремонтира но въпроса е:
        1 какви пари изизат износващите се части за въстановяването
        2-има ли някакви особенности при ремонта или сваляш сменяваш и зглобяваш
        3-а какви пари е комплекта с блокажа и той надежден ли е?
        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

        Sofrace Offroad Team

        Коментар


        • #5
          До: Как се ремонтира лсд диференцяла на патрул у 260

          Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
          То ако наистина се добижава няма смисъл този да се ремонтира но въпроса е:
          1 какви пари изизат износващите се части за въстановяването
          2-има ли някакви особенности при ремонта или сваляш сменяваш и зглобяваш
          3-а какви пари е комплекта с блокажа и той надежден ли е?
          Ремонтния комплект - 800 - 1000 лв.
          АРБ блокаж - 2000 лв
          Сменя се касета.....

          Не бих искал да се ангажирам с точността на цифрите, все пак.... Цена на рем.комплекта провери в магазина, или представителството на Ниссан. За АРБ-то съответно при вноситела или на официалния сайт.... Относно дали заслужава или не - въпроса на лична приценка. Аз лично предпочитам 100% ръчно управляем, пред ЛСД-то...
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #6
            До: Как се ремонтира лсд диференцяла на патрул у 260

            Много от ЛСД-тата сработват след подмяна с правилното масло. Тия модели за мен са простотия, защото зацепват тогава когато не трябв или си искат. В идеалните условия работят перфектно, но ... Имах тук едни идеални условия, ама къде ги сложих...
            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

            Коментар


            • #7
              До: Как се ремонтира лсд диференцяла на патрул у 260

              Грешите много за ЛСД-тата но това е друга тема.
              Можеш да накараш износено ЛСД за заработи като промениш ъгъла на рампите, по този начин ще го накараш да заключва с по-малко въртящ момент и ще компенсираш износването.


              Друг вариянт е да намериш дискове от някое старо и да добавиш към твоите още един.
              [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

              Коментар


              • #8
                До: Как се ремонтира лсд диференциала на патрул у 260

                Като го накараш да се заключва по-рано, при офроуд или поне на хлъзгаво лесно се влиза в трънките. Дрифт с джип си е загубена кауза, много са големи колелетата, тежи бая и е доста маломощен за теглото си. ЛСД за мен си е градското недоразумение за един офроудър. По-добре е един диф. с 100%-тов принудителен блокаж. Като ти трябва, пускаш. "Шперването" пречи.
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • #9
                  До: Как се ремонтира лсд диференциала на патрул у 260

                  Ако знаете моето как ми пречи-особенно на странични наклони,ама пък здраво бе не се чупи,че да си реша и аз проблема

                  Коментар


                  • #10
                    До: Как се ремонтира лсд диференциала на патрул у 260

                    Абе стига сте го плюли това LSD.Ако си работи както трябва и човек му е свикнал е много по-добре от колкото да го няма.Спор няма че ръчния е по-добре,но недейте толкова да го отричате ,има си и хубави страни.
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • #11
                      До: Как се ремонтира лсд диференциала на патрул у 260

                      Първоначално публикуван от vladyas Преглед на мнение
                      Абе стига сте го плюли това LSD.Ако си работи както трябва и човек му е свикнал е много по-добре от колкото да го няма.Спор няма че ръчния е по-добре,но недейте толкова да го отричате ,има си и хубави страни.
                      Никой не плюе по нищо. Обсъждаме. Колкото и да му свикваш, по-добре без него на хлъзгави терени със страничен наклон. Отделен въпрос е че аз предпочитам да решавам какво и що ще направи колата ми, а не тя да ми определя какво и как да правя.....
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #12
                        До: Как се ремонтира лсд диференциала на патрул у 260

                        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                        Никой не плюе по нищо. Обсъждаме. Колкото и да му свикваш, по-добре без него на хлъзгави терени със страничен наклон. Отделен въпрос е че аз предпочитам да решавам какво и що ще направи колата ми, а не тя да ми определя какво и как да правя.....
                        Че тя нищо не решава. Той резултата от LSD-то си е ясен предварително. Вярно че хлъзга странично, но пък катери по-добре.

                        Твърдия е по-добър откъм хлъзгане, но по-лош откъм трошене на полуоски.

                        Пак няма пълно щастие.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Как се ремонтира лсд диференциала на патрул у 260

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                          Твърдия е по-добър откъм хлъзгане, но по-лош откъм трошене на полуоски.

                          Досега имам строшена една полуоска. На дифа с ЛСД.... А и не съм чул хора да чупят масово полуоски на задния мост на Патрол....
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #14
                            До: Как се ремонтира лсд диференциала на патрул у 260

                            Първоначално публикуван от gena Преглед на мнение
                            Ако знаете моето как ми пречи-особенно на странични наклони,ама пък здраво бе не се чупи,че да си реша и аз проблема
                            Гена даи да ти дам моя на бартер и да те отърва от тоя боклук и да ти реша проблема
                            2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                            ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X