Здравейте,Y60 Дълга база , кутията е RE4R03A , двигател TD42, 1991 г.
малко история на проблема :Вчера сутрин температура -14 бащами ще излиза с джипката , подгрява е малко на място и тръгва след около 2 километра забелязва че няма тяга и няма мощност автомобила и не иска да върви нормално , след още 2 километра напълно не може да се движи само ръмжи двигателя и седи на място . До лоста за смяна на предавките в основата му има нещо като бутон не знам какво е и за какво служи но на него имало лампа която светнала в червено. Изгася двигатела и излиза навън и вижда теч на АТФ масло в предната част на колата. Свалят маската и се вижда как единия маркуч (входящият) за охлаждането на маслото от АСК е излязал и от него блика масло. След наместване на маркуча и доливане на около 2 литра ATF 3000 Titan масло при запален двигател на празен ход до белязката на щеката , джипа започнал да се движи нормално . След 7 километра в един близо 800 метра баир нагоре се усетило осезаема загуба на теглителна сила и едвам качил баира и след около километър се прибира едвам едвам до нас . Не сме палили двигателя от тогава . Следвайки тези (снимка 1) инструкци направих самодиагностика на АСК - всичко е нормално според нея . Днес -11 градуса, смъкнахме радиатора на АСК който бе закрепен със свински опашки
и прилича на такъв от нещо друго но не и на радиатор за АСК ето го и него (снимка 2). От него изтече медоподобна течнос с гъстота на доста рядък мед , цвят нормален за АТФ 3000 масло . Сега чистим и продухваме радиатора . Радиатора бе чист и проходим. Дайте съвет какво да правя , да го слагам ли изобщо този радиатор или да го байпасна . Имали опасност от износване на фрикционните дискове за 4-5 километра пробег с понижено ниво на маслото с около 2,5 литра от общо 8.4 литра ?, теча на масло е започнал от самото тръгване от нас съдийки по червената диря останала в снега . Все още не съм монтирал радиатора . Някой знае ли за какво е малкото бутонче/лостче в основата на селектора на предавките и лампичката която свети в червено върху него ?
Поздрави от мразовито и снежно Русе !!
малко история на проблема :Вчера сутрин температура -14 бащами ще излиза с джипката , подгрява е малко на място и тръгва след около 2 километра забелязва че няма тяга и няма мощност автомобила и не иска да върви нормално , след още 2 километра напълно не може да се движи само ръмжи двигателя и седи на място . До лоста за смяна на предавките в основата му има нещо като бутон не знам какво е и за какво служи но на него имало лампа която светнала в червено. Изгася двигатела и излиза навън и вижда теч на АТФ масло в предната част на колата. Свалят маската и се вижда как единия маркуч (входящият) за охлаждането на маслото от АСК е излязал и от него блика масло. След наместване на маркуча и доливане на около 2 литра ATF 3000 Titan масло при запален двигател на празен ход до белязката на щеката , джипа започнал да се движи нормално . След 7 километра в един близо 800 метра баир нагоре се усетило осезаема загуба на теглителна сила и едвам качил баира и след около километър се прибира едвам едвам до нас . Не сме палили двигателя от тогава . Следвайки тези (снимка 1) инструкци направих самодиагностика на АСК - всичко е нормално според нея . Днес -11 градуса, смъкнахме радиатора на АСК който бе закрепен със свински опашки

Поздрави от мразовито и снежно Русе !!
Коментар