Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с автоматична кутия на Y60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с автоматична кутия на Y60

    Здравейте,Y60 Дълга база , кутията е RE4R03A , двигател TD42, 1991 г.
    малко история на проблема :Вчера сутрин температура -14 бащами ще излиза с джипката , подгрява е малко на място и тръгва след около 2 километра забелязва че няма тяга и няма мощност автомобила и не иска да върви нормално , след още 2 километра напълно не може да се движи само ръмжи двигателя и седи на място . До лоста за смяна на предавките в основата му има нещо като бутон не знам какво е и за какво служи но на него имало лампа която светнала в червено. Изгася двигатела и излиза навън и вижда теч на АТФ масло в предната част на колата. Свалят маската и се вижда как единия маркуч (входящият) за охлаждането на маслото от АСК е излязал и от него блика масло. След наместване на маркуча и доливане на около 2 литра ATF 3000 Titan масло при запален двигател на празен ход до белязката на щеката , джипа започнал да се движи нормално . След 7 километра в един близо 800 метра баир нагоре се усетило осезаема загуба на теглителна сила и едвам качил баира и след около километър се прибира едвам едвам до нас . Не сме палили двигателя от тогава . Следвайки тези (снимка 1) инструкци направих самодиагностика на АСК - всичко е нормално според нея . Днес -11 градуса, смъкнахме радиатора на АСК който бе закрепен със свински опашки и прилича на такъв от нещо друго но не и на радиатор за АСК ето го и него (снимка 2). От него изтече медоподобна течнос с гъстота на доста рядък мед , цвят нормален за АТФ 3000 масло . Сега чистим и продухваме радиатора . Радиатора бе чист и проходим. Дайте съвет какво да правя , да го слагам ли изобщо този радиатор или да го байпасна . Имали опасност от износване на фрикционните дискове за 4-5 километра пробег с понижено ниво на маслото с около 2,5 литра от общо 8.4 литра ?, теча на масло е започнал от самото тръгване от нас съдийки по червената диря останала в снега . Все още не съм монтирал радиатора . Някой знае ли за какво е малкото бутонче/лостче в основата на селектора на предавките и лампичката която свети в червено върху него ?
    Поздрави от мразовито и снежно Русе !!
    Прикачени файлове
    Nissan Safari 4.2d , RE4R03A , HG41
    0889302238 - наско

  • #2
    До: Проблем с автоматична кутия на Y60

    Първоначално публикуван от enduro Преглед на мнение
    Дайте съвет какво да правя , да го слагам ли изобщо този радиатор .....

    Имали опасност от износване на фрикционните дискове за 4-5 километра пробег с понижено ниво на маслото с около 2,5 литра от общо 8.4 литра ?, .....

    Някой знае ли за какво е малкото бутонче/лостче в основата на селектора на предавките и лампичката която свети в червено върху него ?
    т.1. Да
    т.2. По-скоро НЕ
    т.3. Снимай и тогава
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с автоматична кутия на Y60

      Открих в нета че радиатора не е оригинален а е сменян :
      http://www.transmissioncoolers.us/Me...roduct_Count=4
      но поне е за ATF кутии , утре ще снимам лоста за смяна на предавките и малкото копче в основата му .
      Прикачени файлове
      Nissan Safari 4.2d , RE4R03A , HG41
      0889302238 - наско

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с автоматична кутия на Y60

        Монтирахме радиатора , наляхме 0,5 л. масло , запалихме заграхме двигателя до 2-3 мм над чертичката СТУДЕНО, направихме 2-3 кръгчета на кварта на 4L раздатка . След това проверихме нивото на масло в АСК беше паднало , наляхме маслото което източихме от радиатора но пак не бе достатъчно . По време на обиколката забелязах че на равно двключеа до 2 скорост , на леко надолнище стига до 3 със сигурност след това не мога да усетя дали дава на 4 . Днес взехем още 1 л масло и тез дни ще запалим да подгреем и да долем и, а при първа възможност(на канал трябва да се махнат едни ламарини които са под АСК и раздатката) ще ходи на сервиз за цялостна смяна на масло и филтър на АСК . Ето и снимки на бутончето в основата на селектора. Има една лампа A.T.P някой знае ли за какво е беше ми присветнала веднъж когато не бах вкарал добре 4L . Има и някои ръчки и копчета по колата за които не знам за какаво служат ще бъда много благодарен ако някой ми каже за какво са - на 2 снимка са.
        Благодаря . Поздрави от снежно Русе !!!!
        Прикачени файлове
        Nissan Safari 4.2d , RE4R03A , HG41
        0889302238 - наско

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с автоматична кутия на Y60

          Първоначално публикуван от enduro Преглед на мнение
          Има една лампа A.T.P някой знае ли за какво е беше ми присветнала веднъж когато не бах вкарал добре 4L .
          Когато малкият лост на раздатка не е точно на позиция, лампата индикира и подсказва, че паркинг функцията не работи! т.е ако при светеща лампа A.T.P при позиция "Р" колата на наклон тръгва.
          Малкият бутон в основата на селектора, обикновено е изнесен под ръкохватката и изпълнява функция "over drive", стига да си няма такъв а този да е втори, ако е така незнам каква функция изп. Свети ли на таблото при вкл/изк оранжава лампа OD/OFF?
          А третият тумблер незнам за какво е.
          LZ1HRD

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с автоматична кутия на Y60

            Първоначално публикуван от hilllti Преглед на мнение
            Свети ли на таблото при вкл/изк оранжава лампа OD/OFF?
            Здравей , Благодаря че се отзова . Не съм пробвал да го натискам или издърпвам този бутон който е в основата на лоста за предавките . Като не знам, не пипам
            Nissan Safari 4.2d , RE4R03A , HG41
            0889302238 - наско

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X