Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подрьжка на Форд Маверик 2,7 ТДИ,1997г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подрьжка на Форд Маверик 2,7 ТДИ,1997г.

    Здравеите,

    отскоро карам един Форд Маверик 2,7 ТДИ,кьса база,1997г.,124 к.с. .Имах предубеждения в началото ,но след около 2-3000 изминати километри установих ,че джипката се дьржи доста добре,разхода е супер за джип ,а и е доста проходима.Тьи като според сервизната книжка наближава времето за смяна на маслото ,вьпросьт ми е какво масло да и сложа за зимата и имате ли представа при колко градуса трябва да отваря термостата и на колко км се сменя ангренажният ремьк?

    Поздрави!
    Последно редактирано от zodiak; 18-01-10, 14:20. Причина: правописна грешка

  • #2
    До: Подрьжка на Форд Маверик 2,7 ТДИ,1997г.

    За термостата зависи откъде си я купил, моделите за Германия и Австрия се различават от тези от Испания и Итлаля. Мисля разликата беше от 82 (топли страни) на 88 (студени страни) градуса да отваря. Това можеш да разбереш много лесно ако погледнеш горивния ти филтър (няй горе в ляво като гледаш двигателното отделение отпред) дали има 4 маркуча (студени страни) или само 2 (топли страни).

    Маслото мисля че повечето хора тук ще ти препоръчат 10W40 без значение от сезона, и най вероятно полусинтетика. Аз лично съм много доволен от последното - Q8 Formula 10W40 полусинтетика но и други сигурни марки ще са със същите качества.

    И последно - няма ангреажен ремък, има зъбни колела, които най-вероятно никога няма да ги сменяш освен ако не смяташ да правиш основен ремонт на двигателя.

    По скоро си виж дебитомера да ти е чист и въздушния филтър, от там идват повечето проблеми на модела.

    Коментар


    • #3
      До: Подрьжка на Форд Маверик 2,7 ТДИ,1997г.

      Много точно написано, почти нямам какво да добавя. Аз сменявам с маслото всички филтри, въздушен, горивен, маслени и т.н.
      Но аз карам с 15 W 40. Другото му идва малко редичко и се чува повече мотора. Той си е шумничък все пак. За турбината също 15/40 е по добре според мен. Не че я натоварвам кой знае колко, ама все пак.
      Мисля че Спарки беше писал нещо по въпроса за маслата, но не мога да го намеря.
      Писал беше и за скоростите също и за задния диф. Там е също важно да си смениш маслото, ако е с ЛСД.
      Успех
      Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

      Коментар


      • #4
        До: Подрьжка на Форд Маверик 2,7 ТДИ,1997г.

        Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
        За термостата зависи откъде си я купил, моделите за Германия и Австрия се различават от тези от Испания и Итлаля. Мисля разликата беше от 82 (топли страни) на 88 (студени страни) градуса да отваря. Това можеш да разбереш много лесно ако погледнеш горивния ти филтър (няй горе в ляво като гледаш двигателното отделение отпред) дали има 4 маркуча (студени страни) или само 2 (топли страни).

        Маслото мисля че повечето хора тук ще ти препоръчат 10W40 без значение от сезона, и най вероятно полусинтетика. Аз лично съм много доволен от последното - Q8 Formula 10W40 полусинтетика но и други сигурни марки ще са със същите качества.

        И последно - няма ангреажен ремък, има зъбни колела, които най-вероятно никога няма да ги сменяш освен ако не смяташ да правиш основен ремонт на двигателя.

        По скоро си виж дебитомера да ти е чист и въздушния филтър, от там идват повечето проблеми на модела.
        Днес смених маслото с полусинтетично 10W40,масленият филтьр сьщо и купих вьздушен,които ще сменя утре.Сьщо така термостата ми беше 82 градуса и загряваше само до пьрвата черта(Джипа е Швеицарски),но след като го смених с такьв от 88 градуса вече температурата е по средата.
        Мерси за информацията!

        Коментар


        • #5
          До: Подрьжка на Форд Маверик 2,7 ТДИ,1997г.

          Първоначално публикуван от NOTY Преглед на мнение
          Но аз карам с 15 W 40. Другото му идва малко редичко и се чува повече мотора. Той си е шумничък все пак. За турбината също 15/40 е по добре според мен. Не че я натоварвам кой знае колко, ама все пак
          Трънки! 5W40 на загрял двигател е толкова гъсто, колкото и 15W40. А точно на турбото със синтетика му е по-добре със сигурност. Както и на двигателя ИМХО.

          Конкретно, аз карам с 5W40 MOTUL. Маслен филтър BOSCH. Масло не харчи, ама мойта е на 94000 реални, а я взех на 72000.

          Задния диференциал Е LSD. Без LSD терано няма. Маслото - 75W140 за LSD. Марката не е от особено значение. По-скоро да е с гарантиран произход.

          Моя термостат е на високите градуси, въпреки че е внесена от Италия. Само не помня 88 или 92 беше. Преди бях със студения, но стрелката стоеше много под средата. Сека седи на средата. Ако всичко е в ред, лятото няма да загрява, дори с топлия термостат (88 градуса), с пълна газ и с пуснат климатик. Двигателя зимата е по-шумен от лятото - нормално - гълта повечко въздух, щото е по-студен.

          ПП: Полусинтетиката е добро решение, ако не знаеш с какво масло е карана до сега. След 1-2 смени на полусинтетика, ако ти е кеф можеш да минеш без угризения на пълна синтетика. Ако е в ред, няма да харчи масло, независимо какво и сипеш. Една особеност е че се случва ако я напълниш до горе, да поизгори малко масълце, докато стигне средата. Там се закротва и спира да харчи. Ефекта се получава поради някои особености на картерната вентилация.
          Последно редактирано от sparkybg; 20-01-10, 23:11.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            До: Подрьжка на Форд Маверик 2,7 ТДИ,1997г.

            Здравеите,вчера реших да сменя вьздушният филтьр,които е от терано 2,7 Тд.Оказа се ,че като размери е сьщият ,но задният му отвор е по-мальк от оригиналния.Не знам дали това има значение,но наи-вероятно има,така че вьпроса ми е кьде мога да намеря подходяшият вьздушен филтьр?

            Коментар


            • #7
              До: Подрьжка на Форд Маверик 2,7 ТДИ,1997г.

              По къс е на старото Терано 2, и аз бях пробвал да сложа от новия модел ама не можех да затворя кутията Аз досега не съм имал проблем с намирането на филтри, където продават части за японски автомобили обникновено имат ил ив наличност или на склад и от двата модела.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X