Рових,рових но така и не открих какво е вярното налягане в гумите на патрула така,че хем да не буксува много хем и да не се отлепват често нека тези които имат повече опит да дадът съвети конкретно мен ме интересува за 260-ка 265/70/16 федима екстрим джанти 6-джи но нека и за другите да се каже да е ясно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Налягане в гумите при патрул за офроуд употреба
Свий
X
-
До: Налягане в гумите при патрул за офроуд употреба
К160 3.3 - гумите 33х12.50х15 МТ - на асфалт 1.6 всичките четири, на офф и до 0.8 в зависимост от теренаThree witches watch three Swatch watches.
Which witch watch which Swatch watch?
Коментар
-
До: Налягане в гумите при патрул за офроуд употреба
Y-260,2.8td, 31х10.5х15 МТ, отпред 2.2 атм. отзад 2.0 атм.Четох в руски сайт, че понеже отпред е по-тежък.....нещо такова, четири години го карах с тези налягания и не съм ги спадал в гората.LJ73, 2L-T, BFG-MT 32-11.5-15, Superwinch OX-24V,фланци 30 мм, ЕТ-10,Окачване без произход.
E23,E36,E46,E39,E61.
Коментар
-
До: Налягане в гумите при патрул за офроуд употреба
До колкото разбирам става дума за допустимо ниско налягане при необходимост, а не за постоянна употреба. Ако е така имай предвид 2 неща. Първо споменатата от теб гума е регенерат - едно наум. Второ размера и по-точно височината 70 не е много голяма като за горска - две наум. Колкото по-нисък е профила на гумата, толкова по малко е възможно безопасното спускане на гумата. При това положение, ако не си спец по бортиране на гуми в полеви условия не е препоръчително да се рискува с налягане под 1 атм. В краен случай 0.8-0.9 при съвсем безопасен терен - пясък или дълбок сняг, без опасност от удар в камъни, дървета и др. Като цяло, ако не си потготвен по-добре да работиш с лопатата, отколкото с гумите...Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
До: Налягане в гумите при патрул за офроуд употреба
Благодаря на всички отзовали се.Да значи става въпрос за налягането на което трябва да се карат напомпани за постоянна употреба в гората сега когато е по-калния сезон в гора кадето има и кал и сняг и камъни въпроса е да не е прекалено напомпана или да не е прекалено мека аз разбирасе съм си приготвил и бензин и компресор и щанги ама не ми се иска да ме изненадва с прекалено често одлепване или да се одлепи на някой коварен страничен наклон.Доста хора ме съветват да ги карам на 2.5 което според мен е прекалено много други ме съветват да ги карам на най малко 1.8 което пак ми се струва много но май е по поносимо та въпроса е кое е оптималното налягане за по принцип офроуд употреба и как да варира то според сезона и ситуацията от колко до колко е смислено да се карат тия гуми и каде започва риска да има проблеми.Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
До: Налягане в гумите при патрул за офроуд употреба
Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение... Доста хора ме съветват да ги карам на 2.5 което според мен е прекалено много други ме съветват да ги карам на най малко 1.8 което пак ми се струва много но май е по поносимо та въпроса е кое е оптималното налягане за по принцип офроуд употреба и как да варира то според сезона и ситуацията от колко до колко е смислено да се карат тия гуми и каде започва риска да има проблеми.
Имай предвид, че това е регенерат, за който обикновено се препоръчва да се държи на по-високо налягане.
Оптимално налягане, което да покрива всякакви ситуации и терени, трудно някой ще ти посочи.
Лично аз най-често карам на около 2.2, а при по-сух терен и до 2.4.
При дълбок сняг съм слизал и на 1 - 1.2, но НЕ с регенерати. Естествено, тогава и рискът от разбордиране е по-голям.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Налягане в гумите при патрул за офроуд употреба
Карам с 33'-ки. Нормално 2.2 атм. на асфалт и в гората. Може би на определени места могат да се пуснат, но пък после се появяват други препяствия - камъни, дървета и др. обемни.
Това със спадане и помпане, както и времето си е проблем. Досега съм ползвал няколко пъти лебедка - доста по-бързо и ефикасно.
Мисля си, че може да тръгнеш с 1.8 и да тестваш.Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.
Коментар
-
До: Налягане в гумите при патрул за офроуд употреба
Въпреки че четох доста за налягането на гумите искам да попитам конкретно за мен :
Patrol Y60, гуми - 31/10,5/15 ТOYO А/Т на половина износени, терени - ливади ( трева ) 40% , калдаръм и други каменисти настилки 40% и асфалт 20%
Джипа го имам от три уикенада ( само тогава го карам) , до сега не съм поглеждал налягането, и мисля че е време .
Затова искам съвет конкретен.
Коментар
-
До: Налягане в гумите при патрул за офроуд употреба
Първоначално публикуван от Paladin75 Преглед на мнениеВъпреки че четох доста за налягането на гумите искам да попитам конкретно за мен :
Patrol Y60, гуми - 31/10,5/15 ТOYO А/Т на половина износени, терени - ливади ( трева ) 40% , калдаръм и други каменисти настилки 40% и асфалт 20%
Коментар
-
До: Налягане в гумите при патрул за офроуд употреба
Патрола ми е с 265/75/16-Инса Турбо-на асфалт ги карам на 1.5 ,в гората в калта също и не сък имал проблеми.Другото което забелязах,е че гумите се износват по-малко ,карани на това налягане по асфалт.0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар