Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Y-260 с/у Y-60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Y-260 с/у Y-60

    Абе въртят ми се некви мисли в главата - луд умора нема само се поти

    Та да попитам - какви са плюсовете/минусите на двата модела на патрул
    Моторът е еднакъв. Мостовете до голяма степен и те.
    лсд/пълен блокаж, ресори/пружини

    До тук да кажем нещата са ясни. Уж. Та:

    Какво става с ходовете?
    Полезен товар?
    Багажно пространство? На У260 резервната гума ляга спокойно в багажника (31ца а така като гледам и 33 ще влезе)
    Устойчивост на страничен наклон?
    Склонност към прегряване? - Чисто теоретично като знам че на У60 коша е по-малък би трябвало да грее повече
    Други?


    Абе изобщо струва ли си да се смени едното с другото? Ако да кое с кое
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  • #2
    До: У260 с/у У60

    Та като каза "поти", ми напомни за това, че единия е правен в Япония, а на другия му викат "испанец" и е не много добър опит да се продължи живота на морално остарелия 160 с елементи на поевтиняване на влаганите части и сглобка. Както се казва:
    -Като на един истински космат испанец, му миришат подмишниците!

    (казаното е без цел на заяждане и е на базата на личен опит)
    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

    Коментар


    • #3
      До: У260 с/у У60

      Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
      Та като каза "поти", ми напомни за това, че единия е правен в Япония, а на другия му викат "испанец" и е не много добър опит да се продължи живота на морално остарелия 160 с елементи на поевтиняване на влаганите части и сглобка. Както се казва:
      -Като на един истински космат испанец, му миришат подмишниците!

      (казаното е без цел на заяждане и е на базата на личен опит)
      Тва едно на ръка. Ти кажи за другите въпроси.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        До: У260 с/у У60

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Тва едно на ръка. Ти кажи за другите въпроси.
        за у60:
        по-здрав като механика;
        по-пригоден за ремонти;
        по-едър ;
        пружинно окачване;
        по-красив;
        по-комфортен;
        по-големи ъгли на атака...
        и не се чуди. Струва си, стига и да е икономически оправдано.
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • #5
          До: У260 с/у У60

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Та да попитам - какви са плюсовете/минусите на двата модела на патрул ...
          Минус на GR-а - по-високо тегло.

          Плюсове:
          - по-широки мостове (пределният ъгъл на страничен наклон е увеличен от 44 на 48*)
          - по-комфортно пружинно окачване
          - увеличен ход на окачването отпред (това - по литературни източници. Не съм го сравнявал на практика, но можем да го организираме )
          - повече GR-и са с твърд блокаж отзад, 260-ката е предимно с LSD


          П.п. А, щях да забравя

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Абе изобщо струва ли си да се смени едното с другото? Ако да кое с кое
          Аз GR за 260-ка не сменям. Ти си му прави сметката ...
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 15-11-09, 18:17.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            До: У260 с/у У60

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            - увеличен ход на окачването отпред (това - по литературни източници. Не съм го сравнявал на практика, но можем да го организираме )
            Ем при Голди 260тката дава това - стандартно оТкачване




            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              До: У260 с/у У60

              Още един ценен плюс на Y60:
              4.2 бензин и дизел

              Коментар


              • #8
                До: У260 с/у У60

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                Още един ценен плюс на Y60:
                4.2 бензин и дизел
                Ъъъ, такова. Дългата база ми е много като фтобус. А къса с тези двигатели май няма?
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  До: У260 с/у У60

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Още един ценен плюс на Y60:
                  4.2 бензин и дизел
                  За съжаление, почти без значение за нашите условия.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    До: У260 с/у У60

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Ъъъ, такова. Дългата база ми е много като фтобус. А къса с тези двигатели май няма?
                    има.
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • #11
                      До: Y-260 с/у Y-60

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Ъъъ, такова. Дългата база ми е много като фтобус. А къса с тези двигатели май няма?
                      Пламен е писал, има, но много трудно се намира.

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      Още един ценен плюс на Y60:
                      4.2 бензин и дизел
                      За съжаление, почти без значение за нашите условия.
                      Е, защо да е без значение?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Y-260 с/у Y-60

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        ... Е, защо да е без значение?
                        Ами ти си го написал "много трудно се намира". Особено къса база.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Y-260 с/у Y-60

                          Колко е голям багажника на гр-а?
                          Колко кила може да носи?
                          У260 спокойно се катери в Стара планина с 350 кг киреч + още простотии - тествано лично.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            До: Y-260 с/у Y-60

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Колко е голям багажника на гр-а?
                            Колко кила може да носи? У260 спокойно се катери в Стара планина с 350 кг киреч + още простотии - тествано лично.
                            Е те тука не мога да ти помогна. GR-а съм го взел за простотии, а не да возя строителни материали с него. За тази работа си има пикапи.

                            Иначе късата база няма сериозен багажник. Ей ти го колко е.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Y-260 с/у Y-60

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Абе въртят ми се некви мисли в главата...
                              Не се стеснявай, кажи какво си намислил?
                              260-сетката, макар и Испанска си е Патрул, тоест много здраво желязо. Не съм чул някой да е изпищял за друго, освен нормалното за дизелите глава и турбо.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X