Здравейте колеги, от доста време следя форума и реших да се похваля - от месец съм горд собственик на Нисан Терано 2 - дълга база, 2001г., 2,7ТДИ, десен волан с клима, кожа и ред глезотии на символична цена. До момента имах Land Rover Freelander за който няма да коментирам нищо
.
За този 1 месец мога да споделя някакви впечатления от пропатуваните 1500км по асвалт и разходите по обслужването. Разхода на нисана е учудващо нисък извън града при скорост 110-120км/ч - 8,4 литра/100км. Градско - 10,4-11 литра. Вапреки голямото купе - дълга база джипа е много "пъргав" ускорява добре и като максимална скорост 160-170км/ч не са проблем, друг е въпроса дали е здравословно да се кара така
. Това което ми направи впечаление, е че е много стабилен в завоите и при висока скорост, няма го типичното залюляване - карал съм Kia Sportage която е доста нестабилна въпреки че е по ниска от Нисан-а.
Относно обслужването цените са много приемливи има леки автомобили с доста по-скъпи консумативи. Ето и разходите до момента в случай, че някой бъдещ собственик се двоуми дали да бъде Нисан Терано или друга марка:
-Масло Валволин полусинтетика 6 литра + маслен филтър- 63 лв.
-Ремъци трапецовидни - 3бр. - 30лв.
-Горивен филтър - 23лв.
-Предни накладки Текстар - 55лв.
До момента само веднъж се наложи да пробвам възможностите му извън пътя и спрямо Freelandera, който няма ниски разликата е огромна.
Като заключение за краткото време за което притежавам и управлявам Нисан Терано мога да кажа, че оправда напълно нуждите и очакванията ми - евтино обслужване, икономичен пъргав дизелов двигател, добра возия и поведение на пътя и извън него
.

За този 1 месец мога да споделя някакви впечатления от пропатуваните 1500км по асвалт и разходите по обслужването. Разхода на нисана е учудващо нисък извън града при скорост 110-120км/ч - 8,4 литра/100км. Градско - 10,4-11 литра. Вапреки голямото купе - дълга база джипа е много "пъргав" ускорява добре и като максимална скорост 160-170км/ч не са проблем, друг е въпроса дали е здравословно да се кара така

Относно обслужването цените са много приемливи има леки автомобили с доста по-скъпи консумативи. Ето и разходите до момента в случай, че някой бъдещ собственик се двоуми дали да бъде Нисан Терано или друга марка:
-Масло Валволин полусинтетика 6 литра + маслен филтър- 63 лв.
-Ремъци трапецовидни - 3бр. - 30лв.
-Горивен филтър - 23лв.
-Предни накладки Текстар - 55лв.
До момента само веднъж се наложи да пробвам възможностите му извън пътя и спрямо Freelandera, който няма ниски разликата е огромна.
Като заключение за краткото време за което притежавам и управлявам Нисан Терано мога да кажа, че оправда напълно нуждите и очакванията ми - евтино обслужване, икономичен пъргав дизелов двигател, добра возия и поведение на пътя и извън него

Коментар