Много моля,ако някой може да направи анализ,- добра крачка ли е била навремето преминаването от 3.3 старовремски двигател с повдигачи и долен разпределителен вал към по модерният 2.8 .
Какви според вас са доводите за намаляване на обема,с по къс ход на буталото ли е вторият.Какви са въртящите моменти на двата,пълен дизел ли са,или с форкамерно запалване.Като тегло да ги сравним,и също има ли приемственост между тях,взаимозаменяеми части.
Някъде четох че 3.3 е разработка на Крайслер за малки плавателни съдове ? А вероятно 2.8 си е на Нисан ?
Какви според вас са доводите за намаляване на обема,с по къс ход на буталото ли е вторият.Какви са въртящите моменти на двата,пълен дизел ли са,или с форкамерно запалване.Като тегло да ги сравним,и също има ли приемственост между тях,взаимозаменяеми части.
Някъде четох че 3.3 е разработка на Крайслер за малки плавателни съдове ? А вероятно 2.8 си е на Нисан ?
Коментар