Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol k260 испанска сглобка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Patrol k260 испанска сглобка

    Здравейте,колеги скоро взех един патрол к260 с двигател RB30S и до тук съм доволен. Смених му маслата и филтрите,сега предстоят водна помпа и ремъци. Оказа се,че тези патроли с испанска рама страдат за части в България,тъй като никъде в България не можаха да ми изкарат и една част по номер на рама,но намерих решение на проблемните части.

    Имам един проблем с него,на който не съм намерил решение все още. На бензин работи,движи се но по време на движение като изключа от скорост и гасне. След това не пали известно време, като изчакам 5-10 минути и пали и пак така. Интересното е че в карбуратора има гориво,а забелязах че като е на междинно положение ключето бензиновата помпа работи,даже когато е на газ пак работи. Това ме кара да си мисля,че има нещо омотано в поставянето на газта

    Имаше един запушен вакуум около въздушния филтър и като махнах болтчето никаква промяна,включих го към кутията на филтъра и пак без промяна. Някой има ли опит с тези мотори?

    Ако някой има въпроси относно сглобката съм насреща. Забравих да спомена,че заводски е с климатик.
    Прикачени файлове
    Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

  • #2
    Нямам никакъв опит с такива мотори, но Лада и Мицубиши ги излекувах от гаснене на свободна с поставяне на въздушния филтър на зимно положение. Ако имаш такова пробвай. Но при мен беше на газ проблема и над определена скорост.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
      Нямам никакъв опит с такива мотори, но Лада и Мицубиши ги излекувах от гаснене на свободна с поставяне на въздушния филтър на зимно положение. Ако имаш такова пробвай. Но при мен беше на газ проблема и над определена скорост.
      Няма връзка със скоростта и го прави само на бензин. А какво е това зимно положение на филтъра?
      Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

      Коментар


      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        Някои коли с карбуратори навремето имаха зимно/ лятно положение на въздушния филтър. При лятното дурпат въздух откъм решетката, на зимно дурпаха от към изпускателните колектори топъл въздух. Лада и Мицубиши Колт го имаха, вероятно и много други.

    • #4
      Това типично става при обикновенни газови уредби, там проблема е че се обеднява сместа при празен ход в движение, и гасне.
      Казваш че е карбуратор- вероятно би било полезно да се свали, почисти, и да му се сменят всички гумени части, вероятно не е правено. После настройка на празен ход, поплавък, дросели и т.н. Като гледам е от "последното" поколение карбуратори- със ел. смукач и един куп емисионни гадорийки.

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от nuclear944 Преглед на мнение
        Това типично става при обикновенни газови уредби, там проблема е че се обеднява сместа при празен ход в движение, и гасне.
        Казваш че е карбуратор- вероятно би било полезно да се свали, почисти, и да му се сменят всички гумени части, вероятно не е правено. После настройка на празен ход, поплавък, дросели и т.н. Като гледам е от "последното" поколение карбуратори- със ел. смукач и един куп емисионни гадорийки.
        Не искам да го свалям преди да съм намерил части. Оказа се,че освен гредата с испанската рама и двигателя е труден откъм части
        Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

        Коментар


        • #6
          Асен Кушлев това,което го казваш го има. Интересното обаче е че за лятно взима въздух откъм калника пред шофьора,а по пътя до въздушния филтър има едно подобно на отклонение и се пада точно над изпускателния колектор. А над колектора има тънка ламарина с късо парче тръба. Вътре във филтърната кутия има нещо като клапан,който е свързан с друг клапан преди филтъра без никакви кабели. Утре ще направя снимки
          Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от radoslav94 Преглед на мнение
            Асен Кушлев това,което го казваш го има. Интересното обаче е че за лятно взима въздух откъм калника пред шофьора,а по пътя до въздушния филтър има едно подобно на отклонение и се пада точно над изпускателния колектор. А над колектора има тънка ламарина с късо парче тръба. Вътре във филтърната кутия има нещо като клапан,който е свързан с друг клапан преди филтъра без никакви кабели. Утре ще направя снимки
            Може нещо да липсва, стара техника си е. Иначе като свалиш капака на филтъра, трябва някъде да имаш клапа за превключване зимно/ лятно.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #8
              Ето това е на две снимки се опитах да хвана двата датчиците свързани с тръбичка между тях,а на третата според мен е ясно,че от изпускателния колектор трябва да има тръба или нещо отвеждащо топъл въздух във филтъра
              Прикачени файлове
              Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X