Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прегрято терано 2.7тди 1999г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Прегрято терано 2.7тди 1999г.

    Здравейте, колеги и за много години. Имам следните питания относно Терано 2.7тди къса база1999г. Бош система. Джипката надува в разширителният съд, но антифриза изглежда бистър, въпросният джип ми го предлагат за 5500лв(без пазарлък за момента), италянски е и наистина няма ръжди(основното, което ме блазни), нови гуми, документално всичко е платено, нова ходова част. Та въпросът ми е да се впускам ли в приключение да го купя, да го оправя и да си го карам или въобще да не се занимавам. Предполагам проблемът е в гарнитурата на главата или в самата глава. Интересува ме скъп ли е ремонта ако само трябва да се шлайфа неговата си глава(заедно с надуването на главата за проба, шлайф, напасване на клапани, нови гарнитури, болтове и тн.) И вторият вариянт, в който да се вземе друга глава(и същите процедури като по-горе описаните). Също, какви подводни камъни могат да излязат около този проблем. Искам да отбележа, че джипката пали нормално и след около 10-15мин. започва да бълбука антифриза в разширителният съд, работи добре, без шумове и пали от четвърт. Другият вариянт, който ми минава през главата е друг мотор(например без гнп, стартер, и алтернатор, тъй като мога да използавм тези от джипа) и въобще да не се занимавам с въпросният ремонт, но знае ли човек на какво ще случи. Всяко мнение и съвет ще ми е от полза, благодаря!

  • #2
    Ако ти сам не си правиш ремонта не е твоя "джип" на тази цена .......
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      Много зависи какво ще откриеш като свалиш главата- може да се окаже само гарнитура, може и да е спукана глава или блок в най-лошия случай. Може да е ремонт за 200-400лв, а може и да е за 2к. И да- зависи кой ще прави ремонта.

      Коментар


      • #4
        Спукана глава или блок.... ако си виждал махната глава от такова, колко тежи и колко е масивна, нямаше да говориш такива небивалици.

        Блок на това се пука от ЗВЕРСКО надуване (над 2 бара), много гориво, много тежък крак, и много проветриво място между ушите на задкормилното устройство. Ако липсва само едно от изброените, нещата не се случват.

        Останал е без охлаждане и е метнал гарнитура. Толкоз. Може да е кривнал и глава, но малко вероятно и поправимо - един вятър (не вярвам да е над 2-3 десети), нова гарнитура, и толкоз. Колко струва такова нещо в момента, нямам идея.

        Тоя двигател е мислен да може да се ремонтира. Например, фабрично е с ризи, дето фабрично са направени да се сменят. Може да се направи буквално нов.
        Последно редактирано от sparkybg; 18-01-25, 20:37.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Забрави да кажеш, долен вал, главата сигурно се сваля доста лесно, не се зацепва ангренаж.

        • Anatoli Penev
          Anatoli Penev коментира
          Редактиране на коментар
          Да, колега, само се регулират клапаните

      • #5
        Благодаря, колеги, за отговорите и мненията, за момента ще се въздържа от покупка при тази цена. На друга цена може да се сдобия с въпросният теранозавър.

        Коментар


        • #6
          Ако наистина няма ръжди, цената е ОК. За около 2-3 бона ще го оправиш. Терано без ръжди за под 10 бона си е находка.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #7
            Не ти трябва този ''таралеж за възглавница'' човека гледа да се отърве от него, дори може да намали цената за 7-8к може на намериш малко по старото със кръглите фарове.

            Коментар


            • Anatoli Penev
              Anatoli Penev коментира
              Редактиране на коментар
              То и това, колега е с кръглите фарове(99-та година е), но наистина мисля, че продавача гледа да се отърве от него. Първо щял да му смени главата или гарнитурата и да си го кара, после търсел друг мотор, накрая мислел друг джип да си взима защото майстора му бил много зает и нямало кой да му го оправи. Но определено се отказах от въпросният джип.

          • #8
            За да не отварям нова тема, ако някой колега от форума е решил да се разделя с тераното/маверика си, да свирка. Търся 2.7тд или 2.7тди мотора с ръчни скорости, за предпочитане къса база, но и дълга става. Благодаря!

            Коментар


            • #9
              Аз бих го купил
              Панайот Бърдарски
              0887 60 77 22

              Коментар


              • #10
                Малко развитие по темата. След недълго мислене се сдобих с въпросната джипка. Както по-горе бях написал, тераното няма точка ръжда никъде и не е мазано с нищо, с нови тампони навсякъде, нови амортисьори, карета на карданите, нови гуми АТ. След обстоен оглед по ламарините, рамата, окачването и околко 10-15 км каране по черно(тествне на бързи/бавни слушане за шумуве от раздатка, дифове и хъбове), си стиснахме ръцете. Та отново съм в нисан групата. Относно проблема с мотора, след като при предишният собственик главата е шлайфана и проверена, блокът също е шлайфан, събрали са мотора, но пак надува. Вече почти 200км го карам така(естествено в града, та и да стане нещо да съм наблизо). Пали си нормално, не пуши(освен при изфорсиране - леко сиво синкав дим), има си парно - и сравнително бързо започва да духа топло, при външна температура около 2-3 градуса, стрелката на температурата седи доста под средата, не губи антифриз и не го меша с маслото, но бълбука в казанчето. Най-вероятно ще се взима друг мотор и няма да се занимавам с този, но въпреки това ми е интересно какъв може да е проблема с него. Та плановете са, смяна на мотора и по-нататък във времето окачване, гуми и тн. Друг проблем, който забелязвам са светлините на тераното - никакви ги няма нито късите, нито дългите, с обикновени крушки H4 е, но нищо не се вижда. Гледам доста колеги слагат китайските 7инчови с ангелски очи, та въпросът ми е, труден ли е монтажът, преправя ли се нещо по инсталацията или си има преходници, хубаво ли светят и могат ли да се регулират?

                Коментар


                • #11
                  Първоначално публикуван от Anatoli Penev Преглед на мнение
                  ...нови тампони навсякъде... ...карета на карданите...
                  Това е еднозначно добре само ако са оригинални. Ама се съмнявам да са сменени с такива.

                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Anatoli Penev
                    Anatoli Penev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Само на горните носачи са афтърмаркет(само тях не е намерил в оригинал), навсякъде другаде са оригинални(момчето пазеше опаковките + фактурата). А относно светлините, как да ги оправя, с нови китайски 7инчови лед фарове или някаква друга алтернатива бихте предложили?

                  • pansim
                    pansim коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ako отражателите са в добро състочние, то е редно да се проверят какви точно Н4 лампи са вътре и да бъдат заменени с Осрам от серия с повишено светоотдаване. Много важно е да се измери напрежението което достига до лампата директно на нейния цокъл. Защото съм виждал драстични разлики - пад на напрежение от порядъка на 3 волта и лампите светят като църковни свещи

                • #12
                  Крепежите са шашави, особено ако се иска запазване на функцията на моторчетата за вдигане/сваляне. Иначе почти всякакви 7 инчови кръгли фарове стават.

                  Имам тема с подробности покрай призаждане на ксенонови лупи, но ще трябва да се поразтършуваш - доста е стара.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #13
                    Благодаря за съветите, колеги, ще се поразтърся из форума, но ми попаднаха вариянти с тунинг кристални фарове за голф 2 с ксенон, както и въпросните китайчета. Ще търся някой дето се занимава с реставрация на фарове, предполагам ще ми свърши работа.

                    Коментар


                    • #14
                      Още един въпрос, какви гайки ми трябват за тези джанти от паджеро?

                      Коментар


                      • #15
                        Тука някои хора могат да ме линчуват за мнението, но все пак да кажа- имал съм успех със добавка за охладителна течност, която запълва евентуалната пукнатина или пробива във водната риза. В случая на един доста прежален двигател и автомобил, по същия начин надуваше, бълбукаше и губеше много малко течност. За поне половина година каране, проблема го реши.

                        Иначе за джантите-виж дали във отворите за болтовете има метални вложки със конус. Ако да- може да ползваш стандартни гайки. Ако не, ти трябват гайки със шайби. Естествено много хора слагат обикновенни гайки но не е правилно и е опасно, ако няма споменатите конусовидни вложки.

                        Коментар


                        • Anatoli Penev
                          Anatoli Penev коментира
                          Редактиране на коментар
                          Благодаря, колега, друг мотор ще сложа, не ми се занимава с добавки, искам да си го направя както трябва. За джантите, мисля че ще ми трябват гайки с шайби.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X