Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 2002г , 3.0 , 113kW - странен проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Терано 2002г , 3.0 , 113kW - странен проблем

    Колата е 12.2002 г, ръчни скорости 3.0 , 154 к.с
    На 1-ва , 2-ра и 5-та скорости колата набира както си трябва. Има много мощност и силно ускорение.
    НО само на 3-та и 4-та 'забива' на 2000 оборота и няма мощност.

    Проблема понякога го няма, когато е студена понякога е наред.

  • #2
    Имаш датчик за неутрална върху скоростите. Но тя и грешки трябв а да е натрупала. Като ги прочетеш може да бабуваме и по-нататък. Но най-вероятно е това - или датчик (по-вероятно, предвид различното поведение при различни предавки).

    Другото е, ако на това возило не си му чистил входящия колектор, EGR-а и не си му сменил свещите, гледай да го свършиш максимално бързо. Както и проверка и калибриране на турбото при първи симптоми, както и проверка на дебитомера, или направо смяна - аз си го набавям нов още преди да съм регистрирал возилото и изобщо не ме интересува в какво състояние е стария. Имам наличен, впрочем, и гарантирано читав, който ще изкара доста. Само не помня дали е Pierburg или Bosch.

    Но, прочети му грешките. Важно е. Има няколко (тая за дебитомера и още 2-3), при които трябва веднага да се взимат мерки, иначе може да приключиш с дупка в някое бутало без никакво предупреждение.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      Моя кола до това положение няма да пусна. Това е на приятел 'душманин' , който кара "докато върви"

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Имаш датчик за неутрална върху скоростите. Но тя и грешки трябв а да е натрупала. Като ги прочетеш може да бабуваме и по-нататък. Но най-вероятно е това - или датчик (по-вероятно, предвид различното поведение при различни предавки).

        Другото е, ако на това возило не си му чистил входящия колектор, EGR-а и не си му сменил свещите, гледай да го свършиш максимално бързо. Както и проверка и калибриране на турбото при първи симптоми, както и проверка на дебитомера, или направо смяна - аз си го набавям нов още преди да съм регистрирал возилото и изобщо не ме интересува в какво състояние е стария. Имам наличен, впрочем, и гарантирано читав, който ще изкара доста. Само не помня дали е Pierburg или Bosch.

        Но, прочети му грешките. Важно е. Има няколко (тая за дебитомера и още 2-3), при които трябва веднага да се взимат мерки, иначе може да приключиш с дупка в някое бутало без никакво предупреждение.
        Датчика за наутрална се оказа. При четене на данни се вижда как на 1, 3, 5 и задна дава сигнал, а на неутрална, 3 и 4 не дава...
        По твои наблюдения датчика ли е за смяна, или вътре в кутията нещото 'лоста' дето го натиска се е износил? Кое се случва по-често?

        Коментар


        • #5
          Не съм сменял никога, просто знам че го има. Според мен по-скоро самия датчик, не кутията.

          Не знам и от къде се сменя - дали отдолу, или отгоре трябва да се махне централна конзола и капаците под нея. 2 пъти съм махал кутия, веднъж съм сменял мотор, но не съм гледал задълбочено, пък и мина време от тогава.
          Последно редактирано от sparkybg; 12-01-25, 00:58.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            Извади куплунга, и... колата вече върви. Ще го правите на пролет. Датчика е на кофти място. Обикновенно само се регулира.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • #7
              Нов проблем се появи в това Nissan terano 3l disel.
              В моменти мотора е по-шумен,работи като голф 2 дизел.появява се на моменти този проблем - Тогава губи мощност сякаш турбокомпресор не работи. Трудно потегля гасне на първа.На изкачване едвам едвам. Горивния филтър е на 1000км

              Оставена в сервиза - след 2 дена я палят и : "Върви като змей , нищо й няма."

              Коментар


              • #8
                Четене на грешки, гледане на живи данни.

                По принцип мяза на помпа или неадекватно турбо, но без диагностика, толкоз.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  0077 P7-F/INJ TIMG FB

                  грешката е постоянна и след триене пак се появява веднага след запалване.
                  Ясно го описва ai на ГОШО , но имам въпрос.
                  - може ли проблема да е от разтегната верига? Или да търся първо ел.проблеми на ДКВ ?

                  Коментар


                  • #10
                    Да беше споделил какво стана с предишната грешка, щеше да е полезно за другите. Или ти само питаш, не казваш.
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #11
                      На трилитрово терано това в значи авансатор, тоест помпа. Чест проблем на тия помпи. За щастие има кой да я нарави. Потърси "VP44 сервиз" и ще ти излязат доволно варианти.

                      При махането трябва да се застопори средното зъбно колело, щото е "трипластово" с пружина. Изобщо - трябва да се чете сервизното. За предпочитане с точните и запетайките.


                      ...все пак, преди това препоръчвам смяна на ВСИЧКИ горивни маркучи, филтър, дифтунги. Това го прави и от въздух. Като сламка за удавник е, но все пак опитайте.

                      ПП: Не, проблема не може да е от разтегната верига - Между коляновия вал и помпата са само зъбни колела, при това такива с нулев луфт. Веригата е само между помпата и разпределителните валове, ама там датчици няма.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12

                        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                        Да беше споделил какво стана с предишната грешка, щеше да е полезно за другите. Или ти само питаш, не казваш.
                        Нали написах в #4 - датчика за неутрална беше - и с изключването му се 'оправи' проблема

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          На трилитрово терано това в значи авансатор, тоест помпа. Чест проблем на тия помпи. За щастие има кой да я нарави. Потърси "VP44 сервиз" и ще ти излязат доволно варианти.

                          При махането трябва да се застопори средното зъбно колело, щото е "трипластово" с пружина. Изобщо - трябва да се чете сервизното. За предпочитане с точните и запетайките.


                          ...все пак, преди това препоръчвам смяна на ВСИЧКИ горивни маркучи, филтър, дифтунги. Това го прави и от въздух. Като сламка за удавник е, но все пак опитайте.

                          ПП: Не, проблема не може да е от разтегната верига - Между коляновия вал и помпата са само зъбни колела, при това такива с нулев луфт. Веригата е само между помпата и разпределителните валове, ама там датчици няма.
                          Това, че кода се появява веднага след палене не сочи ли вероятност датчика на КВ да е проблемен?
                          Последно редактирано от Гаврил Груев Хлътев; 28-06-25, 16:21.

                          Коментар


                          • #14
                            В менюто имаш обороти КВ и обороти на помпата - четохте ли ги ?

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
                              В менюто имаш обороти КВ и обороти на помпата - четохте ли ги ?
                              Не, какво трябва да гледам там? Ще подскажеш ли?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X