Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Т-30 палене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Т-30 палене

    Здравейте колеги имам следния проблем с т30 2.2 114 кс.
    Колата студена пали само и единствено на стартерен спрей или след убииствено въртене. (така съм я купил).
    След като запали работи и върви абсолютно перфектно без излишни шумове и пушаци.
    Като поработи известно време започва да пали но с малко повече въртене или от 2 ро 3 то 4 то въртене. Сменял съм...

    ​​​Клапани на гнп 2-та 2 пъти
    Гнп 2 пъти
    Дюзи
    Датчик разпределителен вал
    Датчик колянов вал
    Компютър с имо

    ​​​​​​Забелязах че по време на въртене понякога стрелката на оборотомера леко помръдва и ако мръдне втори път джипа пали. ПОМОЩ


  • #2
    Трудно палене на студено ми звучи като подгревни свещи. Иначе съм си имал работа със Т30 2.2dci, горивната система е пипкава и прави проблеми ако не се ползват оригинални датчици/клапани.

    Коментар


    • #3
      То с подгревните свещи се почва. И най-лесно се проверяват.

      Коментар


      • #4
        За да не отварям нова тема ще използвам настоящата.
        Подобно нещо ми се случва с Тераното - 2 3 литра дизел.
        Без етер не пали и като загрее пали от второ, трето "подгряване".
        При подаване на контакт лампата за подгрева на свещите свети по-дълго при студен двигател и съвсем кратко при загрят.
        От диагностиката установих, че няма ток на шината на свещите (сменил съм ги преди 2-3 месеца или 2000-2500 километра).
        В кутията с предпазители, бушони, установих, че 80 амперовият е здрав. Има и един 15 амперов, дето го дават по схема, че е за свещите, но не съм го мерил, че го открих в инструкциите (кутия M800).
        В кутията (М30) с релета не открих такова, дето отговаря за подгряването.
        Ползвам схемите от ръководството за Терано и помощни страници като*:
        https://car-box.info/nissan/terrano/r20-1993-2005.html
        https://fuseandrelay.com/nissan/terrano.html
        https://www.amayama.com/en/genuine-c...-rhd/1799-zd30

        Ако може някой да ми каже, къде е релето и какви са му означенията.
        Друго виждане за проблема също приемам.

        *- В публикуваните сайтове има материали и за други марли и модели МПС.

        Коментар


        • #5
          Откъм пътника в подкалника до акумулатора. 2 са релетата там, не пмня кое за кое беше.

          С етер ще му ебеш мамата, ако вече не си. Ако е топъл (даже не горещ - само топъл) тоя мотор пали без НИКАКВО подгряване, само като помирише ключа. Което също говори едно-друго.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            Реших проблема!
            Порових още малко и по-внимателно и го намерих. Точно там е, но е само едно реле.
            Оказа се, че и двата кабела на оперативната верига бяха прекъснати - изгнили, оксидирани, точно в мястото на свързване с кабелните обувки. Единият силов/тягов кабел също бе тръгнал.
            Разглобих буксите, смених кабелните обувки и удължих проводниците.
            Чудно ми е дали окисляването е от това, че релето е в отвора през който влиза влага от подкалника или е от изпаренията на акумулатора.

            Да питам за увеличаването мощността на двигателя:
            - Само с препрограмиране ли се получи или се смениха някой части? Казаха ми, че има УСА сайт, в който има комплекти за увеличаване на мощността.
            - Това как повлия на разхода?
            - Предполага ли се по бърза амортизация на мотора?
            - Колко излиза едно такова повдигане на мощността?

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X