Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно включване на първа и задна

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудно включване на първа и задна

    Здравейте, колата е Терано 2 1996 година.
    ПЪрва скорост включва трудно, задна също и и изхърква при включване.
    Сменени са помпите, горна и долна, ефект няма.
    Къде да търся проблема?
    Според мен е нещо около съединителя.
    Ако е за нов феродов не би трябвало да има проблем с включването.
    Нещо покрай вилката и лагера?
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

  • #2
    Възможно е и от вилката да бъде,но по вероятно някоя пружинна във феродивия да хлопа и да предава движение.В общи линии все в съединителя е проблема .

    Коментар


    • #3
      И аз мисля, че е съединителя. С годините освен, че феродовият диск изтънява, диафрагмата на притискателния диск също омеква, или пък лагерът започва да не движи както трябва и се вкопава в нея. Също и ушенца може да се счупят и т.н.
      И тъй като хамалогията по сваляне на кугията не е малко, се сменя целия комплект съединител с качествен и по-скъп такъв.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #4
        Може да е нещо покрай притискателния, сутрин включването е по лесно, понякога безпроблемно а след каране става по трудно.

        Това с по скъпия съединител е трудна работа.
        Не винаги по скъпото е по добро, тук голямо значение има лакомията на търговеца.

        За пример, купувам резервна част от уж познат с 30% отстъпка, отивам в друг магазин и същата част , същия производител без отстъпка е по евтина.

        Препоръчайте качествен съединител.
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • #5
          Сутрин е по-лесно, защото двигателят е още студен, съответно и диафрагмата на притискателя е студена. Като загрее поомеква, не може да отдели както трябва и съединителя увлича.

          Имах някога Рено 19. Смених му съединителя с някакво менте - турски МАПА и съвсем скоро започнаха всякакви проблеми - от твърд педал и редовно късане на жила, през претрисане при потегляне и за капак - споменато трудно до невъзможно включване на скорост. На студено ок, после изчезват първа и задна, после втора, трета. Един път се прибирах от много далече и като влезнах в Пловдив - само 5-та влизаше. Та съм целил скоростите с изравняване на оборотите. Смених го после с LUK, три пъти по-скъп, и работата заспа.

          А под скъп имам впредвид някоя по-читава марка. Аз не съм сменял още, но мисля, че AISIN или Exedy са ок за японски автомобили.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #6
            Оригиналния е Valeo, но идва без пружинните скобички между лагера и вилката. LuK си идва с тях.

            Според мен задължително се сменя и вилка. Едната ми смяна на съединител беше именно заради пробита вилка. В съединителя имаше поне още 100000км.

            Друг източник на проблеми е педала и стойката му. Освен че стойката се криви и чупи износват се и едни пластмасови втулчици. Реглаж също трябва се прави. Отделно и между оригиналните горна о дошна помпи и всичко неоригинално разлика от небето до земята - при мен течността помътня за седмица.

            Обезвъздушаването също е проблематично.
            Последно редактирано от sparkybg; 17-08-23, 23:05.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              Съединителят има само една помпа. "Долното" не е помпа. Или е помпа колкото и спирачния цилиндър. Който пък незнайно защо никой не нарича долната помпа на спирачката.

              Тоя технически неграмотен изказ е толкова разпространен, че вече не се трае.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #8
                Благодаря за помощта от името на пусналия темата, г-н литературен критик. lol: Сега, като знае правилното техническо наименование на долната помпа ма съединителя , тутакси ще си реши проблема.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X