Колата е Нисан Террано 2 - 2,7 / 2001 г.
Системата е ZEXEL.
Предполагам, че главата или свещите са сменяни, защото маркучетата за обратната нафта са гумени.
Показанията при празен ход на живите данни показват завишени показатели на:
Грешката, която изписва е: “Code 34: Needle Lift Sen”
Съпротивлението, което дава умната дюза, е точно каквото трябва да бъде.
Няма промяна при шофиране с изключена умна дюза.
Колата пали много лесно. От ауспуха пуши доста черен дим. Върви много за подобен джип. Проблем е, че при шофиране на ниски обороти на 1 или 2 предавка, колата предърпва. Разхода е над 12л. / 100км.
Смененен е сензора на коляновия вал.
Компютъра не е чипосван.
Ако в района на Бургас има сервиз, който има опит с подобни двигатели и може да помогне, ще се радвам да ме насочите.
Системата е ZEXEL.
Предполагам, че главата или свещите са сменяни, защото маркучетата за обратната нафта са гумени.
Показанията при празен ход на живите данни показват завишени показатели на:
- Act Inj Timg - -70
- Inj Timg C/S% - 67.6
- Act Inj Timg - от −9.5 до −12.0°
- Inj Timg C/S% - около 50%
Грешката, която изписва е: “Code 34: Needle Lift Sen”
Съпротивлението, което дава умната дюза, е точно каквото трябва да бъде.
Няма промяна при шофиране с изключена умна дюза.
Колата пали много лесно. От ауспуха пуши доста черен дим. Върви много за подобен джип. Проблем е, че при шофиране на ниски обороти на 1 или 2 предавка, колата предърпва. Разхода е над 12л. / 100км.
Смененен е сензора на коляновия вал.
Компютъра не е чипосван.
Ако в района на Бургас има сервиз, който има опит с подобни двигатели и може да помогне, ще се радвам да ме насочите.
Коментар