Привет,
Автомобила е Нисан Алмера 2.2 дизел.
Забелязах вчера, че около масления охладител има средно голям теч на масло. Според мен не е пробит , а течът е от О-пръстена м/у охладителя и блока. Представлява това :


Въпросът ми е следния, предполагам работата е елементарна, но не съм го правил и да питам. Мисля да действам по следния начин, дали е правилен ?
Откачам двата маркуча (мисля, че са за антифриз) след което развивам болта на охладителя който го държи. Подменям уплътнението и по обратния ред. Доливам с антифриз при необходимост в радиатора и разширителния съд.
Има ли нещо друго за което трябва да внимавам ?
Автомобила е Нисан Алмера 2.2 дизел.
Забелязах вчера, че около масления охладител има средно голям теч на масло. Според мен не е пробит , а течът е от О-пръстена м/у охладителя и блока. Представлява това :
Въпросът ми е следния, предполагам работата е елементарна, но не съм го правил и да питам. Мисля да действам по следния начин, дали е правилен ?
Откачам двата маркуча (мисля, че са за антифриз) след което развивам болта на охладителя който го държи. Подменям уплътнението и по обратния ред. Доливам с антифриз при необходимост в радиатора и разширителния съд.
Има ли нещо друго за което трябва да внимавам ?
Коментар