Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terano 3.0 ГНП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Terano 3.0 ГНП

    Здравейте, проблема е това че колата както си вървеше и изведнъж изгасна. След като се повъртях около нея 7-8 минути оглеждайки за проблем с маркуч или кабел, опитах пак да завъртя и тя запали. Изминах около 3 километра и тя отново изгасна. В краен резултат грешка с кламер показа 0706.
    Моля някой ако е имал подобен проблем или може да даде някакво инфо да помогне.

  • #2
    Всички кодове започващи с 07 нещо си са кодове за грешки в трансмисията. Малко вероятно да гаси двигателя от такъв код. Прочетете я с нещо подходящо като Нисан конаулт примерно.

    Коментар


    • #3
      Благодаря за мнението но според сервизната документация не е трансмисия.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #4
        Чека светна след като изгасна ли или просто като прочете с кламер излезе това ?
        Питам защото наскоро и аз имах подобен проблем само, че с 2.7 мотора. Оказа се запушен горивен филтър, въпреки, че го бях сменял преди 1400 км.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #5
          Това е след като го проверих с кламер. горивния вилтър го проверих с напомване и откъчен маркуч към помпата и пуска щедро. За сега по информация от нета нещата отиват към електрониката на помпата.

          Коментар


          • #6
            Въпреки всичко смени си филтъра пак и изчисти грешката. Ако пак го направи и набие същата грешка, вече можеш да търсиш проблем в помпата.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #7
              Никакъв филтър няма да помогне за електрически проблем. Помпата е за пълно разглобяване. Може да не е електроника а авансатор, а може и двете.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #8
                Ориентирах се в търсене на помпа втора ръка, целта ми е да пусна колата в движение пък после ще търся проблема в самата помпа. Според информация от нета проблема е в транзистор управляващ клапана на авансатора или самия електромагнитен клапан.

                Коментар


                • #9
                  Ако е задрал авансатора, има да си сменяш транзистори....
                  Внимавайте като я махате. Има съставно зъбно колело с пружина, което трябва да се застопори.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X