Та колата е Terrano 2.7 TDI 2000 г.
Както си катерих "Чукурлийскя баир", по асфалта на пътя Пловдив-Карлово, попремигна лампата на маслото. Върнах газта, докатерих баира, после спускане и след 2 км се добрах до "на село". После проверих маслото - до средата на щеката е. Намерих къде е заврян датчика за налягане, изкарах буксата, пак я сложих и лампата угасна. После се прибрах до Пловдив - около 60 км не светеше. След час излизам из града - отново светна. На работещ двигател размърдах буксата - угасна. На другия ден - свети.
Купих нов датчик - FAE 12420, 0.15 bar, made in Spain. Датчика, който свалих има щамповки FAE NISSAN 0.15, т.е уцелил съм оригиналния.
Пробно кръгче из махалата- не свети. Тъкмо паркирам - отново светна
Под светене имам в предвид - премигване и мъждукане. Не е свързано с оборотите, има го и на ниски и на средни. При друсане и павета премигва и гаси повече, на асфалт мигането е по-постоянно.
Масления ми филтър в момента е Knecht. Винаги съм карал с Mann, но последния път нямаше наличен. След 500 км идва време за смяна на маслото, сменям на 7500 км. Мисля да го сменя в Събота, купил съм филтър Mann.
И ако тогава не угасне - не знам. Ще търся сервиз с манометър да мерим налягане. Или пък кабел/букса на датчика да се е*ават. Кабела на 10 см от датчика влиза в гофре и всичко е завряно в на кучето г*за.
Както си катерих "Чукурлийскя баир", по асфалта на пътя Пловдив-Карлово, попремигна лампата на маслото. Върнах газта, докатерих баира, после спускане и след 2 км се добрах до "на село". После проверих маслото - до средата на щеката е. Намерих къде е заврян датчика за налягане, изкарах буксата, пак я сложих и лампата угасна. После се прибрах до Пловдив - около 60 км не светеше. След час излизам из града - отново светна. На работещ двигател размърдах буксата - угасна. На другия ден - свети.
Купих нов датчик - FAE 12420, 0.15 bar, made in Spain. Датчика, който свалих има щамповки FAE NISSAN 0.15, т.е уцелил съм оригиналния.
Пробно кръгче из махалата- не свети. Тъкмо паркирам - отново светна
Под светене имам в предвид - премигване и мъждукане. Не е свързано с оборотите, има го и на ниски и на средни. При друсане и павета премигва и гаси повече, на асфалт мигането е по-постоянно.
Масления ми филтър в момента е Knecht. Винаги съм карал с Mann, но последния път нямаше наличен. След 500 км идва време за смяна на маслото, сменям на 7500 км. Мисля да го сменя в Събота, купил съм филтър Mann.
И ако тогава не угасне - не знам. Ще търся сервиз с манометър да мерим налягане. Или пък кабел/букса на датчика да се е*ават. Кабела на 10 см от датчика влиза в гофре и всичко е завряно в на кучето г*за.
Коментар