Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terrano 2 2.7 101h.p.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Terrano 2 2.7 101h.p.

    Здравейте колеги!
    Имам проблем Терано 2.7 101к.с. и той е следният :
    Сутрин, когато е студено давам контакт, подгрева на свещите гасне, джипа пали и работи, като часовник.
    След 5-6 секунди започва да играе стрелката на оборотите-основно пада, а в купето се усеща все едно някой ти рита гумата
    ​​​​и при всяко падане на стрелката отзад излиза дим, като на неизгоряла нафта, след 2-3 мин. работа на мотора се оправя и после няма ядове до следващата сутрин . Колкото е по-студено времето по яко тресе и съответно малко по-бавно мотора заглажда работа. При топло време почти не го прави или поне не се усеща.
    Някакви идеи от къде е проблема?

  • #2
    Някъде по веригата си сръбва малко въздух. Оправията като за начало е смяна на всичко що е гумен маркуч и дифтунг по горивната система, от резервоара та до помпата. Обратната нафта включително. Чак после се мислят по-сложни работи.

    Другото е, ако температурите са били отрицателни, гледай да похарчиш тая нафта и да сипеш друга, или ако е повечеко - 6-7 кила банзин на резервоар, комбиниран с литър двутактово масло, и пълнене догоре с прясна нафта (не от скъпата).

    Може да смениш и горивен филтър, ако някое от уплътненията му е сдало.

    Ако пак не става, сменя се конзолата на филтъра.

    Ако пак не става, вече се мисли в посока помпа.

    Принципно това с маркучите, дифтунгите и филтъра не се прави наесен, а не зимата, ама....
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      Благодаря колега!
      Ще опитам да прогоня нещата по системата или поне на първо време част от тях.
      Относно температурите, почти не са били отрицателни.
      Някой колеги ме насочиха към дюза и да пробвам с добавка за почистване на дюзи-"Бардал" евентуално?

      Коментар


      • #4
        Категорично не е дюза.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          Благодаря!
          Доверявам ти се.

          Коментар


          • #6
            Дюзите са толкова елементарни че може да ги провери всеки, дето се занимава с дизели, в добавката няма лошо, но вероятността тия 2 неша да ти решат конкретния проблем с претрисането и пропушването е изключително мижава.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              Вчера смених въздушния и горивния филтър.
              Смених и всички скоби около горивния и сутринта пак същото, може би една идея по-леко претрисаше и по-бързо заглади работа.

              Коментар


              • #8
                Няма да минеш само със скоби. Писах - всички маркучи, всички скоби, всички дифтунги.

                И изчаквай 3-4 секунди след гаснене на лампата преди да въртиш - свещите продължават да греят и след гасненето.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  👍
                  От там почнах.
                  Мислех, че може да е по-безболезнено. 😀

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X