Като начинаещ собственик на Terrano, R20 3.0 Di, ми се появи проблем с кормилната уредба. Снощи няколко километра преди вкъщи се появи едно странно виене при навиване на кормилото. Последната маневра, при паркиране дори за малко волана стана съвсем твърд.
Днес сутринта, видях, че е под колата и там където съм паркирал има доста изтекло масло. Проверих казанчето на хидравличната течност и то беше около приемливия минимум. Виенето си продължаваше и се чува при запален двигател само.
Закарах я в близкия сервиз и там се почна с една сага. Сравнително бързо намериха, един маркуч, който е с напуквания и от там тече. Майстора каза, ще го сменим и всичко е ок. Следобед ми звънна и каза, че такъв маркуч намерили само оригинален и оригиналния струва 1000 лв, и ще търси някой да го пресова, за да не купува нов. Това обяснение ми дойде в повече, хиляда лева за маркуч, до сега не бях чувал. По сайтовете за авточасти, не мога да намеря подобен. Реално ли е това, което ми разправят от сервиза или нещо искат да ме прекарат?
Днес сутринта, видях, че е под колата и там където съм паркирал има доста изтекло масло. Проверих казанчето на хидравличната течност и то беше около приемливия минимум. Виенето си продължаваше и се чува при запален двигател само.
Закарах я в близкия сервиз и там се почна с една сага. Сравнително бързо намериха, един маркуч, който е с напуквания и от там тече. Майстора каза, ще го сменим и всичко е ок. Следобед ми звънна и каза, че такъв маркуч намерили само оригинален и оригиналния струва 1000 лв, и ще търси някой да го пресова, за да не купува нов. Това обяснение ми дойде в повече, хиляда лева за маркуч, до сега не бях чувал. По сайтовете за авточасти, не мога да намеря подобен. Реално ли е това, което ми разправят от сервиза или нещо искат да ме прекарат?
Коментар