Колеги привет! Има ли някой запознат тук с тази антика, с окабеляване и принципа му на работа?
Двигателя е сток, с изключение на турбината, която е хибрид Garrett GT2056v и дюзите са от 2.8ТД. Тук въпроса е, че на студен двигател , спокойно прави 1,5-1,7 налягане, а като загрее 1,1 и неще повече. Има ли убогатител това животно, още нафта ли иска? Иска ми се да се ката на около 1,5 държи се супер, но много късно идва бууста и като цяло, като загрее до 90° и намява доста вървежа.
Другото питане е , има ли нещо като прекъсвач тоя джип?
1000% съм сигурен, че с всичко стоково на някакви обороти (няма оборотомер) джипа прекъсваще, точно като прекъсвач.
Докато се сменявах турбо и дюзи обаче, при опит за палене, стопи едната клема на единия акумулатор, беше и окислила, ама видя зор и се разпадна заедно с полюса на акумулатора. Много предпазливо се подмени кабела между 2та акумулатора (негова клема се стопи) и джипа запали. Но вече няма този прекъсвач, няма и 12в до таблото, работи само волтмеръра и километража щото е на жило....
Нвкой ако има идеи, нека сподели,, ще черпавам!
Имаше тук там изгнили обувки на релета зад пасажерския фар, имаше бушони стопени, смених всичко, което видях като проблем, но тия 12в за таблото ги няма няма Т° вода , налягане масло и резервоар и нещо не сме в час май.
П.с: Сигурен съм че са 12в липсващите , защото на същата верига е хваната една запалка за зарядни съм си изкарал и тя не бачка.
Двигателя е сток, с изключение на турбината, която е хибрид Garrett GT2056v и дюзите са от 2.8ТД. Тук въпроса е, че на студен двигател , спокойно прави 1,5-1,7 налягане, а като загрее 1,1 и неще повече. Има ли убогатител това животно, още нафта ли иска? Иска ми се да се ката на около 1,5 държи се супер, но много късно идва бууста и като цяло, като загрее до 90° и намява доста вървежа.
Другото питане е , има ли нещо като прекъсвач тоя джип?
1000% съм сигурен, че с всичко стоково на някакви обороти (няма оборотомер) джипа прекъсваще, точно като прекъсвач.
Докато се сменявах турбо и дюзи обаче, при опит за палене, стопи едната клема на единия акумулатор, беше и окислила, ама видя зор и се разпадна заедно с полюса на акумулатора. Много предпазливо се подмени кабела между 2та акумулатора (негова клема се стопи) и джипа запали. Но вече няма този прекъсвач, няма и 12в до таблото, работи само волтмеръра и километража щото е на жило....
Нвкой ако има идеи, нека сподели,, ще черпавам!
Имаше тук там изгнили обувки на релета зад пасажерския фар, имаше бушони стопени, смених всичко, което видях като проблем, но тия 12в за таблото ги няма няма Т° вода , налягане масло и резервоар и нещо не сме в час май.
П.с: Сигурен съм че са 12в липсващите , защото на същата верига е хваната една запалка за зарядни съм си изкарал и тя не бачка.