Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изгасна по време на движение.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изгасна по време на движение.

    Днес както си карах в София изведнъж започнаха да падат оборотите и да играят в ниските и угасна и няма палене. Въртя, а да запали и угасва. Някаква идея от какво е. Сутрин пали много трудно и прекъсва поне 10 мин след стартиране на двигателя при опит да се изфорсира. Всички датчици са сменени, дюзите са ремонтирани, с две думи всичко съм сменил по колата. Сутрин клапана на филтъра е много мек, но дори и да напомпам пак пали трудно.

  • #2
    Да дърпа въздух от някъде и за това не пали, може да е от резервоара или горивопроводите до там, може и да е от помпичката на филтъра .
    И все пак може да дадете информация какъв е автомобила
    Land Rover Discovery
    Където е текло пак ще тече ...

    Коментар


    • #3
      Нисан т30 2.2 114 кс

      Коментар


      • #4
        google -то намира това и други подобни :


        ""...Nissan said it is 100% a timing problem. Chain streach or chain has skipt a tooth.
        The way to test this is to unplug the cam sensor. If it starts better and ticks over perfect then that's your proplem....""

        Nissan каза, че това е 100% проблем с времето. Разтягане на веригата или верига е пропуснал зъб.
        Начинът да тествате това е да изключите сензора на гърбицата. Ако започне по-добре и отмине перфектно, това е вашият проблем...

        Коментар


        • #5
          Знам какво е да ти презскочи верига или да се разстегне, повярвай ми не е това.

          Коментар


          • #6
            Става въпрос за минимално разтягане при което двата датчика се разсинхронизират и колата не пали. Щом обаче не е това , направи байпас на горивния филтър с обикновено прозрачно (ок.2 лв) + еднопосочно клапанче да подпира отзад .

            Коментар


            • #7
              Мисля, че при проблем с клапаните на горивната помпа има подобни симптоми. Даже имаше тема във форума на някой с подобен проблем, потърси темите за X-trail. Също възможност.
              Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
              X-trail 2.2 Di 2003
              Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

              Коментар


              • #8
                Правих диагностика и показа ниско налягане на горивото. Но аз тези клапани ги сменях преди около 30 хил.км. единственото което не съм сменил като клапан или датчик е клапан на рейката и датчик на педала всичко друго съм сменил или ремонтирал.

                Коментар


                • petkov_bb
                  petkov_bb коментира
                  Редактиране на коментар
                  Колега,двигателя 2.2 DI (114к.с) или 2.2 dCI (136). Първият е с роторна помпа,а втория с рейка (комън рейл ) . Защото говорите за клапан на рейката..................

              • #9
                2.2 DI 114 к.с. Имам два клапана на помпата и един на рейката. Сменил съм абсолютно всички клапани и датчици даже и дебитомера само този на рейката не съм.

                Коментар


                • #10
                  Вчера проверих дали стига гориво до дюзите. Стига, има въздух, но забелязах че предпазителя на помпата беше изгорял, смених го и опитах да запаля запали и угасна веднага. След което свалих пак предпазителя и видях че е нагорял. Опитах да просвиря дюзите да видя дали има връзка ама нещо не става. Преди няколко месеца имах прекъснат кабелна алтернатора в снопа в предната броня. Също така през зимата като включя опцията за изсушаване на стъклата влиза в авариен режим и не иска да вдигне повече от 2 хил оборота. Та питам дали има някъде в софия жичкаджия да я закарам с пътна помощ и да я погледне.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X