Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изпускателна система за NISSAN TERRANO 1 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изпускателна система за NISSAN TERRANO 1 3.0 V6

    Здравейте колеги. От къде може да се закупи изпускателна система за NISSAN TERRANO 1 3.0 V6. Говорим за всички тръби гърнета и т.н.

  • #2
    Благодаря колеги, че два дена ме заливате с отговори. Просто едвам насмогвам да ги чета. А ако бях горд собственик на някое R20 ( за непросветените терано 2 ) сигурно щеше да е страшно.

    Коментар


    • #3
      Какво се сърдиш, че няма много хора, дето са си купували изпускателна система за 30+ годишно МПС. Аз на П2 отидох в местния сервиз, вади каталози, чеса главата и даде оферта. Имаше неясноти , но бонуса в случая е, че сервиза да се оправя с доставчика, аз си търся готова кола. За дъртите дръгели вече няма каталози, или се приравняват с някои други модели, или.....Гледах го филма и с 25 годишна кола.
      п.п. В ЕМ Комплект имат за всякакви коли, питай там.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #4
        R20 ги произвеждаха до преди 15 години. Та все още доста от тях се срещат по пътищата.

        Ти питаш за автомобил, който е спрян от производство преди 25 години. Особено с 3.0 V6 пък винаги са били рядко срещаниу нас. Питаш за цяла генерация на такъв автомобил. Явно не се намират под път и над път.

        Според мен едва ли ще намериш нещо готово на склад. Евентуално с доставка от чужбина, на мно-о-ого неприлична цена.

        Направих си труда да поровя в онлайн каталозите на три марки производители на гърнета. Polmostrow и Bosal имат в номенклатурата си само за 2.7 TD, а при Walker за 3.0 V6 излиза "No longer supported"

        Така, че спасението ти е добър сервиз за гърнета. Тръби могат да огънат всякакви. Гърнета, евентуално да търсят нещо с подходящ размер и да творят. Ако имаш останало някое здраво гърне, могат да го ползват.

        Лошото е, че в повечето сервизи за гърнета са пълни мундари. Гледат да ноплюят дупката с СО-то и да вземат парите

        Кажи поне от кой град си, че някой да те ориентират за сервиз.

        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #5
          Какво се държиш като напикана мома!

          Четеш тук. Изваждаш си номерата и си ги цъкаш в гугъл. По снимките сравняваш на място с твоето.
          После търсиш Люцкан +359898565995, ако не си просветен това е колега от форума, който продава оригинални части за японски автомобили. Пращаш му номерата и чакаш доставка.

          Ако до тук има нещо неясно - отиваш в първия сервиз за гърнета и ауспуси и им оставяш колата. Те ще си се оправят по-натам.

          Айде и дА се похвалиш каква си я надробил
          п.п. ще ми е интересно да споделиш цените на оригиналните тенекии

          Коментар


          • #6
            Оригиналните гърнета, ако въобще ги има най-вероятно ще надхвърлят цената на джипа.Та правилният отговор е отиваш в читав сервиз за ауспуси и ги оставяш да си блъскат главите.Ако ще я караш в кал настояваш всичко да е максимално прибрано и защитено от рамата.

            Коментар


            • #7
              И да си горд собственик на R20 в цяла Б-я не могат да ти съберат комплект от 3 гърнета от една марка/говоря от евтините/.Скочих на Босал и за 390 лв с скоби и гарнитурки стана работата.Почти съм сигурен че ги има и за въпросното возило от темата,друг е въпроса дали му се дават едни 500 лв примерно.

              Коментар


              • #8
                И аз скочих на bosal с 2.7-цата...

                ...и после ги смених с polmostrow, щото bosal-ът фучеше. И едните и другите са с видимо по-тънки тръби, поне на изхода, няма го и последното гърненце точно на изхода.

                Сега за тройката си възстанових оригиналните, и се надявам да поизкарат, щото с афтърмарет гърнета хавата е покъртителна. Имам даже "позиви" сам да си ги направя от неръждавейка.

                ...и впрочем, алуминиев спрей от ITT е единстеното, дето държи върху заварки. Само трябва да се почистят и обезмаслят добре. На Bosal и Polmostrow заравките ръждясват зверски на втората седмица и не вярвам да изкара повече от 3 години.

                ...или, следващия път ще купя комплект от немския ebay. Гъбго май все още работят, та няма да е драма с доставката като цена. Нищо чудно да излязат и по-евтини и по-качествени от това, дето има по нашите магазини.


                ПП: Има и за Terrano 1 3.0, ама цената е неприятна. Пълния комплект за Terano 2 3.0 е към 250 евра, на IMASAF. Поне изглеждат читаво направени. Но аз ще си къткам оригиналните докато мога. Макар че на студено турбото ми се чува зверски, и причината не е в турбото - некъде докато е студено не уплътнява, предполагам предната част с кривката. Понеже и катализатора е празен - чува се още повече. И не мога да разбера от къде изпуска.

                Предната ми оригинална предна част пък изпадаше в резонанс с турбото и при определени обороти и звука беше потресающ. Също не разбрах от къде и идват проблемите - външно нищо не се виждаше, обаче дрънчеше все едно има откачена ламарина.
                Последно редактирано от sparkybg; 11-04-21, 12:27.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  Не че Босал-а са кой знае какво,но единствено от техните имаше налични и то с малкото гърненце на последната секция.На мен пък полските ми се видяха по зле на външен вид.Оригиналното старо /средното/тежеше колкото всички нови.Та си прави сметка какво има вътре

                  Коментар


                  • #10
                    Що се занимвате с глупости, а не си напазарувате гърнета от някоя морга.Избор на диамтери и размери има огромен, плюс готови огънати тръби.После ви трябва само телоподаващо и малко творчество. Едно оригинално гърне на eberspacher ще изгние десетина години след тераното.

                    А това, че са тежки оригиналните не е повод за радост, освен когато ги давате на вторични.

                    Коментар


                    • #11
                      Абе направо си е повод. КАто оставим настрана ДРАСТИЧНО по-качественото покритие на оригиналното гърне, тръбите по новите гърнета имам чувството че ги чувам как гният и стават на вестник за 2-3 години. Драмата с меките връзки е още по-голяма - да намериш нови тръби с качествена мека връзка е почти мисия невъзможна.

                      На страрото ми терано на втората година кюнците изглеждаха по-зле от 15 годишни оригинални. Да, не бяха спукани или порпускащи никъде, но изглеждаха по-зле. За съжаление оригиналното същи се беше пробило на едно място, иначе и там щях да правя кръпки.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • Kirilpm
                        Kirilpm коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не че нещо ама качествени гърнета на японска кола? Много рядко се среща терано с оригинални гърнета без да са станали на тор, особено в наши дни.А за повечето европейски марки оригинално гърне в перфектно състояние на 20-25 години е нещо съвсем нормално.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X