Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Централно Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Централно Терано 2

    Здравейте. Реших да си сложа едно модулче за централното и да не отключвам вече с ключа всеки път, но проблема ми е, че оригинално колата са я направили без машинка на шофьорската врата. Там има някакво подобие на охлюв, който при заключване и отключване подава сигнал към модула за заключване и от там към другата врата и багажника, съответно самата шофьорска врата се заключва по механичен начин с ключа. Искам да попитам кой ще е най-лесния и бърз начин да се монтира машинка и на тази врата, китайска от тези за по 5-6 лева или оригинална от друг джип. Искам максимално малко кабели да се налага да се опъват до вратата. В буксата на оригиналната машинка гледам влизат 5 или 6 кабела, в моята има само 2.Другото което ме притеснява е дали всички щангички и лостчета ще паснат с моите или трябва да сменя и тях. Може да се каже, че не съм експерт по токовете, но бих се опитал да си го направя, ако не се справя ясно, че ще се ходи при майстор, но това ще е крайна мярка, искам аз да си изясня и разбера за себе си как е най лесно и правилно да стане и затова питам първо тук. Поздрави.

  • #2
    Здравей,слагаш обикновенна китайска машинка ,управлението е малко сложно за обяснение,но ще ти драсна схемата ако стигнеш до там,има готови модули със управление.Самото управление се прави със две релета.Пиши и снимай какво си купил.

    Машинката трябва да е двупроводна ,има и с 5 проводна,но в твоя случай е излишна.Напасването на машинката механично,е въпрос на опит и майсторлък,и е индивидуално според всяка кола.Нищо сложно няма,иска малко мислене и сръчност.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      Това съм купил за сега, ако стане с такава машинка от 5 до 10 лева които се продават ще стане супер. За втора ръка ми искат 30 до 40 лева но пак ще иска сериозно преправяне според мен. Във вратата ми в момента имам два кабела които влизат във въпросния охлюв на бравата който е сложен вместо машинка. Модула за заключването и него го открих на колонката от дясната страна.

      Коментар


      • #4
        Значи, въпросния охлюв или прекъсвач който е на шофьорската врата, затваря веригата при отключени врати и прекъсва веригата при заключени. До него има 12 волта постоянно с и без контакт. От тук нататък приемам съвети кое ще е по лесно оригинална машинка или от универсалните. Ако трябва да се прокарват нови кабели и за оригиналната машинка, като че ли предпочитам да е китайска.

        Коментар


        • bullet_pk
          bullet_pk коментира
          Редактиране на коментар
          Ти каБели ще прекарваш и за оригинална и за китайска. Оригинална е по-добре. Въпросът е колко ще ти е заигравката по монтажа на едната и на другата. Иначе и китайските карат с години.

          П. П. Коя година е това Терано? Моето е 2000 г, с дистанционно в ключа, съответно има машинка и във шофьорската врата. И двойно заключване имам.

      • #5
        1996 е от последните с плоски фарове, нямало е никога дистанционно оригинално както се подразбира. Не знам какво толкова са спестили от една машинка.Ако взема оригинална няма ли да се наложи да сменям и щангите, гледах с едно огледало навътре към бравата ама е много кофти мястото и не мога да си обясна точно как е изпълнен целия механизъм, колкото разбрах беше от схемите в мануала. Май ще си взема една китайска да пробвам, стига да я събера вътре според мен по лесно и без много разглабяне ще стане монтажа. Вече за кабели и свързване ми е малко тъмна индия честно казано и се надявам тук някой да помогне.
        Поне като си смъкнах кората си оправих и платката с релетата за ел стъклата че имаше студени спойки и къде работеше къде не, след като презапоих почти цялата платка се оправи за сега.

        Коментар


        • #6
          Масово автомобилите от онези години са така. Една машинка да е струвала 20-тина долара, по 100 000 или милион автомобила, прави си сметка колко са спестили.

          Ако ще е голяма заигравка с лостове и щангички при оригинална машинка, то монтирай китайска машинка с 2 кабела, кабелите внимателно ги прекарай, така че да не ги закача стъклото и ги промуши през маншона между вратата и колоната, до модула. После вързваш по третата схема, която управлява директно машинка. Задължително монтирай предпазител на "+" модула. Въпросния "+" трябва да го има постоянно, т.е. да не се появява само при контакт.

          Гледам, че има джъмпер за 0.5 и 3.5 сек дължина на импулса. Гледай да си стои на 0.5 сек, защото иначе ще изгориш машинката.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #7
            Колега ето 2 видеа от Ютуба -не че трябва да правиш 1 към 1 но мисля че се схваща идеята какво трябва да се направи ако се слага китайска машинка.


            https://www.youtube.com/watch?v=j14BVV3A7sk
            https://www.youtube.com/watch?v=g3kTUQF7pfU

            На тоя от първото видео даже не се напъна на направи съосно щангата на оригинала с таз на китайската машинка... а е много лесно да се направи.

            Ако успееш да сложиш свястно машинката -90% всичко ще е ОК, ако че са китаищини ако не се напъва изкарва бая време, отделно на ден колко пъти се ползва това -да речем 20 по 0,6 секунди - демек 12 секунди на ден.

            Коментар


            • #8
              Понеже темата е за "Централно заключване", мисля да я ползвам.
              Онзи ден за пореден път замръкнах по балканите и разбира се сутринта "жегата" бе около -3 - -5 Целзиеви градуса. Опитах се да отворя с дистанционното, но - Цък.
              С ключа се отваря само шофьорската врата. Другите ръчно, а багажа през задните седалки.
              А, да! Колата е Терано 2 с трилитров дизел от 2002.
              Някои да е имал подобен проблем и да знае как се решава? Ако трябва да се сменя компютър, сигурно ще се стигне до същото положение, ако е нещо системно.

              Коментар


              • #9
                Не трябва да се сменя компютър. Централното е отделен модул.

                Обикновено когато ръчно отключваш/заключваш отвътре от езичето до ръчката, се отварят и останалите. Ако това не се случва, или е изгорял бушон, или нещо по модула за централното е сдало.

                Виж си и батерията на дистанционното, или ако имаш второ, виж дали с него няма да стане. На тия след 2000г не съм се ровичкал надълбоко къде точно е модула. На тия преди - модултие са 2 - един под волана (където е приемника, и може да е само централно или централно + аларма) и един от дясно под жабката.

                Понякога се отключва при отключена и отворена шофьорска врата и откачане и закачане на акумулатора - всичките врати ще кажат щрак-щрак, ако изобщо по модула нещо работи.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #10
                  Батерията читава ли е на дистанционното?Ако дистанционното е със светодиод го пробваш на камерата на телефона дали излъчва сигнал.
                  Почваш от най лесното.

                  Коментар


                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Едва ли е батерията. Механичното отваряне отвътре с езичето отваря всички врати, доколкото помня.

                • #11
                  Пропуснах да напиша, че батерията на дистанционното и АБ на колата са нови.
                  Като покарах малко 25-6 km и колата затопли (отвътре) нещата се оправиха.
                  Наистина езичето на предните врати отваря и останалите врати. Разбира се, когато работи нормално. Тогава опитах и с двете предни врани, но не се получи отварянето на останалите три.

                  Коментар


                  • #12
                    Що не опиташ да напръскаш машинките с някакъв смазващ спрей.Може да са клеясали и при студ да не искат да сработят,щом казваш,че като се е поотоплило купето проблема е изчезнал.

                    Коментар


                    • #13
                      Процедурата за справяне с проблема е следната:
                      1. Сваляне на бравите на вратите
                      2. Почистване обилно с четка, натфа и обезмаслител за спирачки, докато започне да тече бистра течност
                      3. Смазване на всички дрижещи се елементи с грес ( аз ползвах течна грес на спрей - оболни пръскане.
                      4. Монтаж на вратите и тестване

                      Резултат - вече 2-ра година се затварят по-добре от нови.
                      Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                      Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                      Opel Campo 3,1 TD '99
                      Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X