Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка Nissan Patrol Y61

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покупка Nissan Patrol Y61

    Здравейте,


    Обмислям покупка на Nissan Patrol дълга база, който ще се ползва, като семейна кола
    Няма да бъде използван офроуд, ще се ползва, като втора кола.
    Спрял съм се на такъв тип автомобил поради лошите пътища и поради факта, че искам да имам автомобил за разходка на кучета а и честно казано ми харесва, като визия, но никога не съм карал такъв.

    Въпроса ми е споед вас заслужава ли си покупка на такъв тип автомобил ? ( наясно съм че разхода ще е 13-15л градско )
    Има ли тежка и скъпа поддръжка ? ( принципно питам, ясно е че зависи на какъв автомбил се попадне )
    В мобиле има един, който ми допада у61 3.0 дизел 2001 автомат
    Цената е 14 000лв, толкова ли вървят ?

    Благодаря много за отделеното време

  • #2
    Нисан Патрол дълга база е "корабът-майка". Т.е. голям камион. Не във всеки гараж ще се побере, може да имаш проблем с паркирането в градски условия.
    Разходите са си като за джип. Т.е. по-висок разход на гориво, по-скъпи гуми, по-скъпа автомивка и т.н.
    Какви разходи ще ти дойдат от ремонти за привеждане в нормално експлоатационно състояние - Божа работа. Зависи какъв ти е късметът.


    Дали си заслужава за тебе - няма как някой да ти каже.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      Заслужава си. Няма как ме разбереш сега, ама и Чавдар е прав-малко късмет ти трябва.

      Коментар


      • #4
        Разхода си го занижил малко, ама щом си готов за толкова-ще преглътнеш и 18-20.
        Машините са много читави и много здрави, но според мен е неразумно да се купува такъв джип само за градско каране. То е все едно да си купиш Белаз за да си докараш две колички пясък.
        Приготви се да останеш разочарован от возията. На два цели моста вози по-скоро като камион отколкото като лек автомобил, за какъвто се води.

        За двойните разходи вече ти казаха.
        тези 14 000 са мааалко над нормалната цена, но пък и не е нищо необичайно. Зависи най-вече от състоянието на машината. На тези джипове най-сериозния проблем им е ръждата, та за това гледай на-много. Двигателите имат някакви проблемчета, ама нищо страшно.
        2,8 е по-дърт, но и по-надежден, 3 литра е по-нов, и има малко забележки, ама и той става, въпреки, че доста хора не го харесват.
        4,2 ако излезе на тази цена-изобщо не се замисляй.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • nissan_gr
          nissan_gr коментира
          Редактиране на коментар
          Кольо, понеже стана дума за возията с двата моста, имам тука въпроси.
          1. С какво се сравнява?
          2. С какво окачване и с какви гуми?

          Защото аз наистина не намирам возенето некомфортно и разочароващо, но съм карал все с оригинално окачване. Иначе гуми различни по размер и по тегло. Чел съм много такива изказвания, а от тебе нямам впечатления да се изказваш на ангро неподгототвен само за да има нещо гръмко да се пише.
          Последно редактирано от nissan_gr; 24-02-21, 13:48. Причина: Правопис

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Сравнено със що-годе съвременна лека кола. Нещо като произведена между 200-2010.
          Колата вози мазно и дупките само се чуват, или се усещат съвсем леко, шума е доста малко, абе комфорт.
          Докато при патрола е съвсем друго. Там и подресьорната маса е много, доста много сравнена с коя да е кола, и центъра на тежестта е високо, няма я тази стабилност като при колите. Абе има си разлика, и то не малка.

          Разбира се-като за джип, особено с два цели моста У61 си е доста супер даже. Просто казвах на колегата да не се разочарова, ако очаква возия и комфорт като на кола.

      • #5
        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        ...
        Машините са много читави и много здрави, ....
        То това е и един от проблемите. Той, патрулът, много носи на бой, поради което един куп собственици не *бават да го поддържат ...

        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #6
          Здравейте аз живея в къща гаража не е проблем. Този за 14к мога да го сваля на 9к, защото му е зор и трябва да го продаде, но не знам дали ми трябва. Чудя се да го взема покарам и ако не ми хареса, да го продам, но дълга база трудно се продава и съм в шах 🤣

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Продава се бе, според мен даже не трудно.
            Не си мисли, че ако ти искаш къса база-всички други искат такова.
            Аз например се чудя как изобщо на хората им минава през ума да си купуват беенвета, също и да слушат чалга.
            Ама на-и от двете категории е пълно.
            Та вземай смело, ако единствения ти страх е трудната продажба.
            По-горните съвети си важат де.

        • #7
          Първоначално публикуван от Petyost Преглед на мнение
          ........... ще се ползва, като семейна кола
          Няма да бъде използван офроуд, ще се ползва, като втора кола.
          Спрял съм се на такъв тип автомобил поради лошите пътища и поради факта, че искам да имам автомобил за разходка на кучета ...............
          .................
          Това по горе не са аргументи да се купи Нисан Патрол хеле пък дълъг

          Виж сега ако разхода на гориво няма значение, иска се нещо по така високо, големо и да респектира - тогава може

          Иначе са семейна кола си вземи една Хонда ЦРВ и си джиткай доволно и евтинко на газ.

          А за кучета по добре пикап или кутия на теглича да не миришат
          Land Rover Discovery II, V8 4.0
          VW Golf VI variant
          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

          Коментар


          • nissan_gr
            nissan_gr коментира
            Редактиране на коментар
            Ако може човекът да си вземе Птрол Y61, за чий му е Хонда ЦРВ? Семейна кола пише, че си има.

            По въпроса с гаубицата - аз даже и кучета нямам

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Не ме разбирай погрешно, ако имам излишни пари веднага бих заприходил един Патрол, само че късичък
            Не знам за какво ми е, но много ми трябва

          • nissan_gr
            nissan_gr коментира
            Редактиране на коментар
            Аз знам точно за какво - голям кеф е

            Стискам палци да си заприходиш тъкмо такъв, какъвто най-много ти трябва, пък все ще му намериш за какво ти е

        • #8
          Да добавя и аз няколко стотинки по темата.

          Двата основни проблема на тези коли са посочени - ако попаднеш на ръждив екземпляр и/или на неподържан. Хубаво е да го огледа някой, който ги познава тия машини, ще стане най-лесно.

          Дали си струва? Ако изобщо си се замислил за такава кола, със сигурност си струва. В класа си, особено за цената си, Патрол Y61 няма конкуренция по здравина. По комфорт също няма. И на шосе, и в гората. Много хора не се сещат за допълнителния комфорт от усещането за здравина и безгрижност и това да не ти дреме какви са пътищата където и да отиваш, ама той идва след време. И е много приятно усещане
          Относно паркиране, управление в градски условия, маневриране - няма тревоги. Нито в центъра на София, нито лятно време по морето по тесните улички, пълни с паркирани коли. Сега, не е Смарт, ама за размера си е направо като течния терминатор. За който не се е качвал, всичко става с изненадваща лекота.

          Разходът на гориво според мен е тоя, който е посочил авторът на темата. На Кольо явно са му тежички обувките Аз такъв разход никога не съм постигал. Подръджка на такава кола, особено в сранение с колите от последните 10 години, на мен изобщо не ми се вижда скъпа. Тъкмо напротив. Обикновено ако нещо се наложи да ремонтираш, втори път няма да се наложи.

          За цената и за продаването, според мен няма да имаш проблеми. Дългите бази си се продават, а и си държат цената.

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          ...
          2,8 е по-дърт, но и по-надежден, 3 литра е по-нов, и има малко забележки, ама и той става, въпреки, че доста хора не го харесват.
          4,2 ако излезе на тази цена-изобщо не се замисляй.
          Ако някой дава 4.2 на такава цена, мога да тръгна веднага.
          Последно редактирано от nissan_gr; 23-02-21, 11:35.

          Коментар


          • nissan_gr
            nissan_gr коментира
            Редактиране на коментар
            Определено. Още някой друг Патрол 4.2 никога не е излишен Ама твоя май от 4.2 стана 5.0, или бъркам?

            На мен също ми допада возията и усещането от шофирането, толкова, че струга не ме смущава А не е да не съм имал с какво да сравнявам

          • A.pantev
            A.pantev коментира
            Редактиране на коментар
            Да стана 5.0, но 4.2ката ще се използва за проект някога във времето. Аз исках да се отърва от автомата, който беше за ремонт ама предприех по-крайни мерки. 4.бензин и ТУРБО дизела са си напълно адекватни в У60 или У61, може би и 3.0 дизел с някои уговорки. Аз сериозно се оглеждам за дълъг патрол за предпочитане У60 с климатик ама е труден за намиране в добро състояние 100% сток.

          • penev_dch
            penev_dch коментира
            Редактиране на коментар
            Брей , чак взех да се замислям , дали да не пусна 4.2-ката за продажба или по-скоро на бартер за някой с М57

        • #9
          Здравейте,


          според вас, какво е състоянието

          Коментар


          • Чавдар (V93)
            Чавдар (V93) коментира
            Редактиране на коментар
            Лягай отдолу и с една отвертка ръчкай шасито. Особено от вътрешната страна, откъм ауспуха

          • sv2006
            sv2006 коментира
            Редактиране на коментар
            Ръждиво, затова ще ти го даде за 9000.
            В последно време читави стокови патроли гледам че им искат от 15 000 на горе

        • #10
          Патрол за втора кола без да се кара офроуд е безмислено за мен поне. Големи габарити, ускорение от нула до сто една година. Волан неадекватен без обратна връзка с пътя. Седалки ужас. Ръчни скорости се включват като на камион, трябва така да се понатисне, с два пръста не става. Задно предаване без системи за стабилизация, зимата и на мокра настилка трябва да се внимава доста. Спирачките и те не са блестящи. Това са недостатъци относно ергономията, ако си заклет офроуд ентусиаст да ги преглътнеш, но за втора кола аз плюсове не виждам. По- добре джипка с фултайм и независимо окачване.
          Land Rover Discovery
          Където е текло пак ще тече ...

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X