Здравейте! От скоро съм притежател на този "джип" / "паркетник" или както там се нарича - Xtrail T30, дизел, 2.2куб. 114к.с. 2003г. верига. Всичко беше наред, докато не дойдоха минусовите температури. Първото палене сутрин е меко казано ад. Върти ли върти, върти и нищо. Изхабявам един акумулатор и на втория пали. В началото без да го мисля много много веднага смених свещите с нови и съм доволен, че на следващата сутрин всичко ще е ок. Но уви - разлика няма. Първото палене отново си остана ад. Горивния филтър е нов. Лятото също съм забелязвал, че на моменти върти повече от необходимото за да запали, но не съм предприемал мерки да отстраня проблема. Запали ли веднъж, после цял ден пали почти без проблем. Днес й направих диагностика и о чудо - грешки няма. Никакви. Стойностите на регулатора за налягането са наред. Единствено датчика на коляновия вал имал на моменти колебания при едното палене не отчел нищо, на следващото показал. Забелязах, че при сутрешното палене колата върти и отзад пуши сиво и след като запали става голям и сив облак. Моля, ако някой има някакви насоки и препоръки, да сподели мнения, ще съм благодарен. Ще сменя датчика на вала и дано се оправи работата. Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Xtrail T30 - НЕ ПАЛИ
Свий
X
-
Смени ангренажната верига, барабар с обтегача."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
-
Оказа се хлабава връзка на стартера. Вчера сутринта при тези температури колата нямаше палене. Какво ли не пробвах и нищо. Докато не забелязах, че плюсовия кабел от акумулатора към стартера е хлабав. Стегнах гайката и запали. Днес се наложи само да подкача гориво от помпичката на филтъра за да запали. Мисля, че и така не е редно да пали, но все пак успях.
Коментар
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар