Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan X-Trail T30 - намаляващ антифриз, бял пушек

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan X-Trail T30 - намаляващ антифриз, бял пушек

    Здравейте,

    Преди месец взех Nissan X-Trail T30 2.5 бензин с автоматична ск. кутия.

    За съжаление, антифризът намалява постепенно при работата на автомобила. Вижда се бълбукане в разширителния съд. От ауспухът излиза бял дим.
    На няколко пъти, и пред механик от сервиз, колата се мъчи да работи на свободни обороти и пуши с много бял дим. Въпросният сервиз ми беше направил обслужване (пистов ремък, ролки, водна помпа, масло двигател, въздушен филтър). Заведох колата при тях отново. Имаха съмнения за издухана гарнитура, спукана главина или спукан блок. Въпреки това ми взеха една сума за промиване на охладителната система (в резултат на което сега течността в разширителния съде е мътна...) и проблемът си остана.

    Колеги, моля да ме посъветвате за майстор в раьона на гр. Пловдив, който да е умел в разглобяването и диагностицирането на двигатели на Нисан. Някой, който ако ще трябва да смени гарнитура, и съпътстващите към това неща (реглаж на клапани, гумички и пр.) да свърши ремонта успешно.

  • #2
    Гарнитура. Моя е същия и го играх преди месец. Ще ти пиша и л.с..
    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • #3
      Един съвет от мен : Като намериш майстор го питай , как ще притяга главата накрая !
      Че аз 3 пъти съм ял дървото заради “правилно“ стягане на болтовете на главата ( Те ония меринджеите Ши ми кажат на мен как да притягам....айде де..) .

      П.П.За друг автомобил става въпрос но няма значение .
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        И правилата важат само за нови (и качествени) болтове със старите трябват други знания и умения, дето не ги пише в ръководствата.

      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        За нови имам на предвид , вече колко са качествени...

    • #4
      Малко ровене из форума ме доведе до 2 опции: Манол сервиз или Autodrive Car Service на Пещерско. Ще видя с кой ще се разбера.

      cnc82, прав си, че главата може да стане на мартеничка ако не се подходи правилно. Търся препоръчан сервиз с надеждата, че няма да правят от колосалните глупости...

      Коментар


      • #5
        На въпросните двигатели, затягането на болтовете на главата е доста специфично и е силно препоръчително болтовете да се сменят ако диаметрите в началото и в края на резбата им се различават с повече от 0,2мм.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          И е препоръчително в сервиза да ползват електронен (дигитален) градосомер или динамометричен ключ с ъгломер.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Удобно е да ползваш хубав/функционален инструмент, но предвид кинтите, които струват наистина хубавите, точно за случая и най-обикновен ъгломер и точен динамометричен ключ ще свършат абсолютно същото. Болтовете са във фаза "пластична деформация" още при първите 90 градуса дозатягане, отделно допуските им чисто тегнологично са много по-големи от неточността на най-обикновен градусомер.

          В общия случай при удобни градуси дозатягане (например 90 или 45) даже и градусомер не трябва.

        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Чесно казано за последните 2г. сигурно не повече от десетина пъти съм ползвал "дигиталния" (моя се монтира на ръкохватката а не на главата) и основно работя с "механичните" транспортири (даже първият ми е самоделка от два транспортира върху хилка за тенис на маса). Когато обаче градусите не са 90 или 180, а някакви междинни стоиности- дигиталният е инструмента. Ползването на правилния инструмент е "уважение" към занаята и клиента.А, че ще стане и по схемата -едно към гьотере и пак ще работи се знае.

      • #6
        Първо се притягат на 50 N/m, след това на 60 градуса, разхлабват се на 360 градуса, натягат се с 39N/m, след това още два пъти по 75 градуса.
        Редът е стандартен - от средата към периферията.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X