Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан патрол проблем с гасене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан патрол проблем с гасене

    Здравейте нов съм в форума и като цяло и с високо проходимата техника(4х4) . От извесно време взех да имам един проблем с моята джипка спря да загасва след като върнеш ключа. Евентуално какъв би бил проблема и неговото решение, ако има такова.Автомобила се ползва за лов ако има значение.
    Благодаря предварително.(Nissan Patrol SD33)Къса база vin: VSK0TR260U0434041

  • #2
    Или проблем с плочката зад ключа, или заяжда клапана за спиране на горивото.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • bocho64
      bocho64 коментира
      Редактиране на коментар
      Клапан за спиране на горивото на редова помпа?

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Клапан, механизъм.... все тая. Тоя мотор иска да го изгасиш нарочно - сам не гасне докато има гориво.

  • #3
    Като го угасиш на скорост, лампите по таблото светят ли при положение изключено на ключа?
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #4
      Преди време бях чел някъде ,че е проблем с имобилайзера при Нисаните ... механичен клапан ГНП ,подаващ гориво към дюзите без прекъсване?!?!
      Само като идея ,не съм в час.
      Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
      Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
      Nissan Terano 2.4i дълго с газ
      0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

      Коментар


      • #5
        Какъв имобилайзер на SD33 бре? Това е архаично и компютър не е и помирисвало - по цялата горивна система единственото електрическо нещо е въпросния клапан за спиране на горивото.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • sapuna
          sapuna коментира
          Редактиране на коментар
          Написах "Само като идея ,не съм в час" ,но поне нещо за клапана явно съм запомнил

        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Даже и този клапан го няма, казали са ти по-горе.

      • #6
        Е то или е ключа или клапана.
        а, може и скъсана жица, все пак е японка.
        Работа за половин час
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #7
          На те зи майстъори при които съм ходи гледат и мигат на парцали (София)Трябват майстори от старата школа.Свикна ли са да гледат всичко прес ОБД.
          Когато го огася на скорост по таблото свети всичко.

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            Еми имаш оферта от turtey да го свърши за пол'вин час, и той е от Сф

        • #8
          Разрових се тук https://nissandiesel.dyndns.org/viewtopic.php?p=951 но двигателя е друг sd22
          Видях и някоя друга снимка, кото са изолирали "електрониката" с жило да се командва от вътре може и да е решение,какво ви е мнението.по въпроса

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Доста нефелно изпълнение, на твое място бих го премахнал и заменил с нещо тип смукач.
            Иначе идеята е една и съща при всички изпълнения или бутат рейката до упор или има отделно лостче за гасене.Вече дали ще се задейства с вакум, въздух,щангичка, жило, или моторче няма почти никакво значение.Най-простата проба, която можеш да направиш е при работещ двигател на празен ход да задействаш лостчето с ръка, ако изгасне, значи работи(то няма и какво да му се счупи).

          • Pat-rolll
            Pat-rolll коментира
            Редактиране на коментар
            Нефелно, ама датчика за налягане на маслото като каже на DPC модула, че няма налягане, и модула го гаси немедлено. Все пак говорим за 1980 год.

        • #9
          Първоначално публикуван от ddextar Преглед на мнение
          Когато го огася на скорост по таблото свети всичко.
          Значи постоянно е като на контакт.

          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • kameno karp
            kameno karp коментира
            Редактиране на коментар
            Че тя реално си е на контакт.

        • #10
          DPC модула, намира се зад десния акумулатор (квадратната кутия)
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:images.jpg
Прегледи:419
Размер:9.7 КБ
ID:6687574
          Той управлява това моторче
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:index.jpg
Прегледи:422
Размер:9.4 КБ
ID:6687575
          което стои на помпата.
          Обикновено проблема е в модула.

          TLC 100
          TLC 120

          Коментар


          • #11
            Демек да потърся 2-ра ръка или се лекува

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Демек, първо трябва да се види какъв точно е проблема.
              После е лесно.

          • #12
            Лекува се, окислява се отвътре доста, но се лекува.
            Играе роля и при студеното палене, мой съвет е да го оправиш, а не да минеш на варианта с жилото.
            TLC 100
            TLC 120

            Коментар


            • #13
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201225_111705.jpg
Прегледи:411
Размер:533.2 КБ
ID:6687748Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201225_111711.jpg
Прегледи:433
Размер:316.2 КБ
ID:6687750Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201225_111713.jpg
Прегледи:418
Размер:314.3 КБ
ID:6687751Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201225_111725.jpg
Прегледи:408
Размер:527.2 КБ
ID:6687752така като гледам окиси няма може би проблема е другаде
              Прикачени файлове

              Коментар


              • Пенчо
                Пенчо коментира
                Редактиране на коментар
                Само аз ли виждам, че релето е дало фира?

            • #14
              Е ти не премери ли какво отива до моторчето за гасене преди да разглабяш?
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #15
                Същата система е при ТЛК60 серия. Освен за гасенето има и позиция Овъринжекшън - когато въртиш на стартер, бута рейката на обогатяване.
                При мен неизвестен тъпанар е махнал всичко това, преди да купя колата и се гаси и обогатява с жило, като стар Перкинс.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  И като старо терано и като разни други стари дизели.Леле какъв ужас е да гасиш колата всеки път с някакво жило

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X