Колега аз преди около 3 години турбинирах моят У60 ( двигателят е TD42 чист дизел ).
1 .Като за начало провери дали буталата ( горивната камера ) са еднакви с този с фабрично турбо .
2. ГНП - трябва да е от турбо двигател, каква ти е помпата - редова или роторна ? Роторната помпа е по лесна за пускане на повече гориво , също може да се наложи и по-голям елемент. Щом ще слагаш турбо трябва и повече гориво.
3. Добре е да се вдигне налягането на дюзите.
4. Относно налягането на турбото - моят съвет е него надувай повече 1 бар.
5. Помисли и за монтаж на Кулер .
При мен ефектът от турбинирането беше много добър. При заводски 116 к.с. в момента съм на около 200 к.с. - 3 години експлоатация и около 30 000 км. без никакви драми.
Успех
1 .Като за начало провери дали буталата ( горивната камера ) са еднакви с този с фабрично турбо .
2. ГНП - трябва да е от турбо двигател, каква ти е помпата - редова или роторна ? Роторната помпа е по лесна за пускане на повече гориво , също може да се наложи и по-голям елемент. Щом ще слагаш турбо трябва и повече гориво.
3. Добре е да се вдигне налягането на дюзите.
4. Относно налягането на турбото - моят съвет е него надувай повече 1 бар.
5. Помисли и за монтаж на Кулер .
При мен ефектът от турбинирането беше много добър. При заводски 116 к.с. в момента съм на около 200 к.с. - 3 години експлоатация и около 30 000 км. без никакви драми.
Успех
Коментар