Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да търся ли нова глава ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да търся ли нова глава ?

    Здравейте.Нисанчето ми (У260 -РД28Т) издуха гарнирурата на главата.Днес свалихме главата и се оказа че не е само гарнитура.Има и малко парченче откъртено и много лека пукнатина.
    Трябва ми съвет-да търся ли друга глава или да пробвам да спасявам тази. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:370
Размер:457.5 КБ
ID:6662237
    0888 998 705
    /Георги/

  • #2
    Много бих искал да чуя вашето мнение,че до тук мнения много и все различни.Един ми казва че тези пукнатини не са никакъв проблем и новата гарнитура ще ги уплътни,друг ме съветва да заварявам,трети само да шлайфам че след шлайфане откъртеното на първата снимка щяло почти да изчезне,защото е много малко......Помагайте
    0888 998 705
    /Георги/

    Коментар


    • #3
      Откъртеното не ти е проблем. Пукнатината между клапаните ти е реалния проблем. Ориентирай се към нова глава, според мен, ако прецениш че си струва наливането на 2+ бона в това возило.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        В момента по света сигурно се движат повече предкамерни дизели с такива пукнатини между клапаните, отколкото такива без.Та с други думи никакъв проблем не му е.

    • #4
      Това спуканото ако може да се завари и обработи добре. Трябва да се провери да няма още.

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от viperr Преглед на мнение
        Това спуканото ако може да се завари и обработи добре. Трябва да се провери да няма още.
        Има - и на първата снимка с откъртеното се вижда че главата между клапаните си е затръгвала.

        Предвид че главата е главния дерт на тия мотори като одъртеят, заваряването си е кръпка,която не е ясно колко ще изкара и дали няма главата да цъфне другаде.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #6
          Пратете на шлайф и проверка на главата и без Филмиране ако няма пропуски я слагайте. Нищо не е вечно ,а не сме "женени" за тези железа.
          Пс. За годините съм имал възможност да видя и пукнатини в главите в които може с "монета да се бърка" и пак не пропускат и видимо идеални глави които се оказват с пропуски край клапанните легла или край камерата (бренера).

          Коментар


          • #7
            Точно при тоя мотор главата хич не е вечна. И е играно, пробвано и т.н, десетки години от много хора от форума. Ако искаш да разчиташ на мотора - нова и забравяш. Ако ти се занимава с проби и грешки - днес ще завариш първи цилиндър, утре ще тръгне втори и т.н. Поради същата причина в общия случай и глава втора ръка, освен че трудно се намира читава, пак не е решение, освен ако гарантирано е на под 200000км.

            От една проба за ремонт може и да има смисъл, от повече категорично няма - или нова глава, или ново возило директно.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #8
              Общо взето и на мен като на повечето хора,големи пари за 30 годишен старец не ми се даваха.Но като прегледах пазара какво се предлага,и като прочетох доста теми тук какво и как е при новите модели като потдръжка и цени се замислих .Джипа го ползвам почти ежедневно за каране по черно-не много и не тежко каране но все пак предимно черо.Като цяло е в много добро здраве,качил съм му 4 нови гуми, септември съм направил профилактика на ГНП-всички гарнитури са сменени,и съответно имам гаранция една година та ми се щеше да го покарам поне още 3-4 годинки,де се вика да изтъркам гумите.Стигнах до извода че да взема нова глава ще ми е по изгодно от от това да скоча в тъмното с друг джип на старо и съответно всички скрити капани.

              Но...днес закарах главата на майстор в Челопеч.Според него главата има още ресурс и без заваряне ще кара още доста време при условие че не се прегрява.Човекът има доста добри машини и се разбрахме да я почисти,обезмасли и надуе за проверка .От първоначалния преглед няма кривини и усуквания и според него.Възможно е да мина само с леко шлайфане и евентуално ако има нужда от водачи на клапани,клапани и гумички.

              Сега възниква друг въпрос-някой ползвал е услугите на този майстор и отзиви ако може ? Аз съм от Карлово и тук някой сервизи работят със него и чух позитивни неща.
              0888 998 705
              /Георги/

              Коментар


              • #9
                Gerak, бях в твоето положение преди година и половина и мисля, че в крайна сметка постъпваш правилно.

                Аз от глупост махнах главата на моя Y260 и реших, че ще я сменям. Първо започнах да търся глава от моргите и три пъти получавах боклуци, въпреки уговорките с търгашите. Набутах се с разходи за куриер и се убедих, че се продават само боклуци. После реших да взимам нова глава, но не ми се даваха 2000 лева. По това време приятел на мой познат вкара от Англия Y61 с проблеми, свързани с ръжда. Двигателят работеше перфектно, измерих компресията и го купих, излезе ми по-евтино от новата глава и съм доволен, вече съм с интеркулер

                Въпреки това, ако мога да върна времето назад, щях да сложа една нова и оригинална гарнитура и газ в гората!
                Y260

                Коментар


                • #10
                  Интернет герои в тая ,и в други технически теми да искаш. Главата се надува и се разбира годна ли е още ,или не. Отношението към блока е друга тема. А цената на главата НОВА е разтегливо понятие.
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #11
                    На този етап все още не знам кое как е и какво ще предприема.Майстора ми каза че преди да я надуе ще я накисне във вана с някакви обезмаслите за да я почисти.След надуване ще ми звънне за резултата,и ще се разберем дали и как да продължим.Междувременно намерих обява за нова на много прилична цена- 1 169.25 лв. с безплатна достава.Твърде изкушаващо,но за сега ще изчакам.Ако в моята има още малко живот да си го доизкара,че от 30 г. автомобил не знам какво още да искам,освен да закърпя положението за докато попадна на нещо по младо и по запазено без да съм под натиск че не мога да си върша работа без джип.
                    0888 998 705
                    /Георги/

                    Коментар


                    • #12
                      Ако случайно е AMC направо пали подметките към магазина и се отдай на изкушението без никакви угризения.

                      За моето чудо (ZD30 мотор) в момента мога да намеря AMC на цена около 700 кинта барабар с доставката до вратата ми, след което ще има много малка и елементарна фрезова работа, щото е от малко по-друго возило със същия мотор (трябва да се пробият 4 отвора за дюзите странично и един за оттичане на маслото). Ако имах даже най-дребни съмнения за проблем с глава я отмъквах като куцо пиле домат без никакви угризения, даже при вероятност никога да не я употребя. Но главата ми е на 180000 реални, и то английски километри (110км/ч ограничение на скоростта и климат без никакви жеги в 99% от времето), а имам и цял двигател, който свалих работещ, макар и с кусури по блока.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #13
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.png
Прегледи:235
Размер:792.0 КБ
ID:6662848

                        Сега ще ми объркаш спането.Тъкмо бях мирясал.
                        0888 998 705
                        /Георги/

                        Коментар


                        • #14
                          Новините от последния час са следните-Главата е надута изпробвана и няма проблеми.
                          Проблеми има с изпускателните клапани,водачите на клапаните и хидравличните повдигачи.

                          Водачите не са проблем-има ги и са без пари
                          Клапаните са проблем че на този размер никъде нищо-има много близки и според майстора ще станат но ги предлагат само JAPANPARTS с предварително плащане без право на връщане а за тази фирма съм доста скептичен че не знам какво от къде вземат.Според майстора и моите ще карат,но предпочитам нови.
                          Водачи предлага фирма чието име пак нищо не ми говори JC AUTO. (някой ползвал ли е техни части) Също стават и от Фолксваген ,на размер са абсолютно еднакви,но тук възниква въпроса дали ще издържат-в смисъл различно ли е натоварването в двата мотора,и различно ли е качеството на изработка на различните водачи-цементация,твърдост или нещо друго ??

                          Ако някой е поръчвал скоро някъде от България такива части ще съм благодарен ако даде линк или информация.Може и на лични.

                          клапаните са R 6511 32 x 7 x 102.6

                          водачите 26 x 35


                          и малко редакция...
                          излязоха още едни клапани на FEDERAL MOGUL на перфектна цена 17 лв за брой налични и могат да дойдат до ден
                          тези на JAPANPARTS са на 47 лв без право на връщане и доставка евентуално до седмица

                          и на двете фирми са 32 x 7 x 102.5 а оригиналните са 102.6 което според майстора не е проблем.


                          И пак не знам кой да поръчам ?
                          А съм и леко на зор,че без джип не мога - трябва да го събера колкото може по скоро.

                          Последно редактирано от GeRaK; 29-10-20, 13:24.
                          0888 998 705
                          /Георги/

                          Коментар


                          • GeRaK
                            GeRaK коментира
                            Редактиране на коментар
                            Дано.Нали се сещаш че като човек не знае всичко го притеснява.

                          • Asen Kushlev
                            Asen Kushlev коментира
                            Редактиране на коментар
                            В момента с марките авточасти е страхотен гювеч. Стари читави навремето марки са купения от търгаши, ползва се старата слава и се продава средно, и по-ниско качество. Навлязоха и доста непознати до сега, някои са качествени. Та не се притеснявай, не е проблем, че не познаваш марките. Аз съм купувал бобина на Бош, оригинална за модела на колата, както и китайска ITN, за същата кола. Китаеца имаше доста добър вид на изработката и изглеждаше доста качествено. Дори по-добре от Бош-а. Разлика в цената 4 пъти.

                          • Kirilpm
                            Kirilpm коментира
                            Редактиране на коментар
                            @ Asen Kushlev
                            Точно в десетката.В момента можеш да си купиш биелетка на FAG, която Бог знае какъв пакетаж е.И други примери мога да дам, но на прима виста за това се сещам, сериозен производител от сума ти години да се излага с разни пакетажи ментета.Единствената качествена информация в "реално време" дето се казва я получавам от приятели търговци на авточасти, понеже при тях текучеството е голямо и много по-бързо се разбира кое е читаво и кое не.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X