Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Биалетки FLENNOR, за терано 2 - никога вече!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Биалетки FLENNOR, за терано 2 - никога вече!!!

    Не купувайте тоя боклук!!! Изкара 2 седмици, и след първото по-сериозно излизане в гората, едната сдаде. Конкретните са купени от Евро07.

    Тая марка я задрасквам от списъка си.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

  • #2
    От: Биалетки FLENNOR, за терано 2 - никога вече!!!

    Току що задрасках от списъка си и горни шарнири на 555. за 2000 километра тропаха и двата, а дясния - неистово. По-зле дори и от тайванските от www.milneroffroad.com . Сложих оригинални. Все едно карам друга джипка. Досега за горни шарнири съм доволен само от DELPHI и оригиналните. На GMR не съм опитвал. За биалетите стигнах до извода че освен оригинални, друго не си струва. Първо, не са кой-знае колко по-скъпи, и друго че като ги сравните например с тия на DELPHI, бордчето, което опира в стабилизиращата щанга като се стехне гайката е 2-3 пъти по-широко. То това беше и един от проблемите на DELPHI-то - беше се изкривило бордчето и оста на биалетката, която влиза в сабилизиращата шанга се клатеше, както и да се стяга.

    Та тъй. Прехвалените три петици се оказаха откровен боклук, или съм попаднал на уникално гадно менте. Имаха си обаче всички аксесоари, включая и холограмна лепенка, и дори ми бяха похвалени като добри колкото оригиналните от продавача, макар че ако си бях поръчал оригинални, печалбата вероятно щеше да му е по-голяма. Ама, нямало смисъл от оригинални. 555 били добри колкото тях. Да бе, да...
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: Биалетки FLENNOR, за терано 2 - никога вече!!!

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      ... ако си бях поръчал оригинални, печалбата вероятно щеше да му е по-голяма
      Да знаеш, че никой продавач не работи така.

      Коментар


      • #4
        От: Биалетки FLENNOR, за терано 2 - никога вече!!!

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Да знаеш, че никой продавач не работи така.
        Не. Повече от сигурен съм. Обяви ми цена доста над 100лв, при положение че аз ги купих оригиналните от човек от форума на 85. Няма начин от шарнири за 45лв. крайна цена (за колкото купих 555-те) да печели над 45лв. Ще излезе че някой му е давал пари, за да му вземе стоката. А те така наистина никой не работи, поне не и с авточасти.

        ПП: Все пак не изключвам възможността да съм карък, попаднал на неправилната партида. До сега в същия магазин са били коректни с мен, макар цените им далеч да не са от най-ниските. Винаги са ми казвали кое става, кое - не и кое - горе/долу, и общо взето са излизали прави. А дясния си хлопаше още с излизането от халето на Фулдата, макар и съвсем леко. Ама понеже смених лагери, шенкел, горни носачи, тампони, допусках възможността да има неулегнали неща, например новите лагери на главина, което си беше и така, но луфт се появи едва след ден-два, само дето обирането му не свърши никаква работа по отношение на хлопането.

        ППП: В момента се тества предни амортисоьори Monroe Adventure от ISUZU Trooper отпред. Чудеса не се очакват, но поне за момента се държи значително по-добре от TrailMaster-а, който явно е взел-дал.
        Последно редактирано от sparkybg; 03-09-10, 23:14.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Биалетки FLENNOR, за терано 2 - никога вече!!!

          Спарки,тия шарнири на 555 да не ги изхвърлиш....Вземи ги рециклирай/вземат около 10-15лв.ако стават за рециклаж въобще де/,но ги правят наистина по-здрави и от оригиналните!!!
          Пробвано е, поне в Казанлък има един майстор който е малък Бог на този вид рециклаж.Така ще имаш запасен вариант за всеки случай
          По отношение на Монро Адвенчър мога да ти кажа само добри отзиви.Преди 2 години карах около година и половина с такива,и сега са ми в мазето защото съм с Трейл Мастер.За разлика от вторите Монрото е доста по-твърдо,автомобила возеше особено по черно доста по-стабилно.Трел Мастер-ра са мноооого меки,Патрола се люлеле странично както си иска,а при по-висока скорост по черно направо мога да загубя контрол над джипа.Моите НЕ са изтървали,но....доста омекнаха.Може би са правени просто за офроуд тип траял където се изисква по-меко окачване,а може и просто......знам ли....
          Лично аз мисля да тунинговам едни стойки и да поставя старото Монро като втори амортесьори.....Чавдар се опитваше навремето да ме убеди, че возията щяла да стане отврат твърда и по камъните ми каза че ще намразя Патрола,но....като го гледам как се люлее в момента/дори по тази причина се принудих да монтирам отново стабилизиращите щанги ,които отдавна прашасваха в мазето ми,ама без сериозна промяна и след това/,мисля че ще си дойдат точно нещата!!!
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #6
            От: Биалетки FLENNOR, за терано 2 - никога вече!!!

            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
            ... Лично аз мисля да тунинговам едни стойки и да поставя старото Монро като втори амортесьори.....Чавдар се опитваше навремето да ме убеди, че возията щяла да стане отврат твърда и по камъните ми каза че ще намразя Патрола,но....като го гледам как се люлее в момента ...
            Поставянето на втори амортисьор е доста сериозна преработка на окачването, която иска много смятане. Двойките амортисьори трябва да са подбрани внимателно, за да могат да работят заедно. Съмнявам се, че Монро Адвенчър и Трейлмастър ще си паснат. Преди да разпипаш окачването вземи рулетката и мери много добре. Ходът на Монро-то би трябвало да е по-малък от този на Трейлмастъра и можеш да се докараш до ситуация, в която единият ам няма да работи пълноценно, а другият ще млати на бъмп стоповете.
            Освен това, с амортисьори от типа на Монро (които, за разлика от Трейлмастър, не са с пластмасов маншон) е много вероятно да установиш, че отзад отляво нямаш достатъчно място да натъпчеш 2 ама и ще трябва да скъсяваш и местиш напречната щанга.

            Що ли ми се струва, че вместо да се вкарваш в приключение, ще ти е далеч по-лесно да смениш Трейлмастър-ските с други амове.

            А за агитиране - няма да се опитвам повече да те агитирам за возията. Ти сам ще видиш какво ще стане, ако сложиш двойни амортисьори ...

            Между другото, как са ти пружините? Да не би да са омекнали?
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              От: Биалетки FLENNOR, за терано 2 - никога вече!!!

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Поставянето на втори амортисьор е доста сериозна преработка на окачването, която иска много смятане. Двойките амортисьори трябва да са подбрани внимателно, за да могат да работят заедно. Съмнявам се, че Монро Адвенчър и Трейлмастър ще си паснат. Преди да разпипаш окачването вземи рулетката и мери много добре. Ходът на Монро-то би трябвало да е по-малък от този на Трейлмастъра и можеш да се докараш до ситуация, в която единият ам няма да работи пълноценно, а другият ще млати на бъмп стоповете.
              Освен това, с амортисьори от типа на Монро (които, за разлика от Трейлмастър, не са с пластмасов маншон) е много вероятно да установиш, че отзад отляво нямаш достатъчно място да натъпчеш 2 ама и ще трябва да скъсяваш и местиш напречната щанга.

              Що ли ми се струва, че вместо да се вкарваш в приключение, ще ти е далеч по-лесно да смениш Трейлмастър-ските с други амове.

              А за агитиране - няма да се опитвам повече да те агитирам за возията. Ти сам ще видиш какво ще стане, ако сложиш двойни амортисьори ...

              Между другото, как са ти пружините? Да не би да са омекнали?
              Монрото и Трел Мастера-а има абсолютно едни и същи ходове....Разликата при Трел Мастера е че имат удължаващи втулки/които още като нови взеха да се развиват и дори се наложи непланов ремонт в гората...е прикапахме ги с СО-то и повече проблеми няма/,за да компенсират по-големия ход на окачването.При монтажа мисля или да направя на Монрото подобни удължители,или просто да направя монтажа така че да компенсира разликата.За отзад ще мисля.....знам за проблема,но имам идея да поставя вторите амове пред моста.....ще видим....Отностно возията....карах тунингована Витара с по 2 амортесьора/там пък при малкото килограми на Сузукито да видиш за какво става въпрос/.Наистина няма общо с возияна на Патрола,но.....доста далеч е от намразването или пък от возията на Самурай например....
              Пружините на знам дали са омекнали...Джипа стои горе долу както като ги монтирах...е сигурно има някакво слягане,но това е нормално....
              Не знам как е при тебе,но при мен люлянето странично е убийствено....ложих и стаб.щангите и промяна почти никаква.....Иначе като скоча на някоя висока гърбица с двете колелета едновременно люлеенето нагоре-надолу се успокоява почти моментално и возията е стегната.....направо вече не знам какво да мисля.....
              П.П.Спарки извинявам се за спама!!!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #8
                От: Биалетки FLENNOR, за терано 2 - никога вече!!!

                Няма проблем за "спама".

                Аз с двойни няма да си играя, понеже поне за момента не изпитвам нужда, пък и отпред е много трудно изпълнимо. Всъщност от TrailMastera до това лято си бях супер доволен. Съвсем спокойно можех да изкарам и зимата, понеже те на студено си се държат добре. Единствено на топло и при комбинация между павета с леки неравности се чувстваха доста по-меки от нужното, заедно с ефектите от това. Това до сега го нямаше. Задните са си перфектни, между другото.

                Монрото засега се държат добре. Всъщност, доста добре. Наистина са твърди, но това при мойта джипка с независимото окачване отпред се отразява доста по-малко на возията. Тя е само маааалко по-твърда, но за сметка на това ги няма негативните ефекти, дето ги имаше това лято до сега. В момента мисля какво да взема, понеже съм настроен че монрото ще свърши бързо. Прекалено много такива мнения за монрото прочетох, а те са общо взето все в духа "Всичко беше супер, но само за 3-6 месеца". А взех монро, защото първо ги имапе налични, и второ, взех ги "с връзки" на такава цена, дето изобщо няма да ме е яд, дори да се скапят след месец.

                Размера - TraiMaster-а разгънат е около 15-20мм по-дълъг от Monroe-то. Диаметъра им обаче е еднакъв, както и долната част, така и горната, където TrailMaster-а е с гумен (силиконов или там какъвто е) маншон, а Monroe-то е с метална чашка. И между другото, тия, които взех са за ISUZU Trooper, в сгънато и разгънато състояние са точно като тия, дето дават специално за мойто терано (от тях имаше наличен само един), диаметъра и захватите им са еднакви, и са с по 30-ина лева на бройка по-евтини. Не усетих и осезаема разлика в твърдостта. Така че най-отговорно мога да заявя че на терано отпред безгрижно стават предни амове от ISUZU Trooper.

                Сега гледам RANCHO, OME, BILSTEIN, и от сорта, и още го умувам. Ще видим. Най-лошото е че различните фирми имат леко различни означения на захватите (най-вече ухото, понеже шпилката може да е между 10 и 12мм без никакви грижи), и е малко трудно да се ориентирам по каталозите, които между другото на доста фирми са крайно постни по отношение на дължините в сгънато и разгънато състояние, а данни за твърдост почти никъде няма, поне не и по документите, които могат да се свалят от съответните сайтове на производителите.

                За шарнирите - не съм ги изхвърлил. Стоят си в гаража. Не смятам да ги изхвърлям, но не сматам и някога да ги рециклирам. Просто ще стоят за най-дълбока резерва, която вероятността да ползвам е 0.000000001%, ако хептем съм на зор и хептем няма от къде да намеря. Хубавото им е че сума модели на NISSAN са все с такива горни шарнири, и те се намират безгрижно практически във всеки магазин за японски авточасти. Мжеду другото, кита на Calmini, който ми мина за малко през ръцете беше с тайвански шарнири, та вероятно има и нещо друго читаво, освен оригинала. А има и значение точно в кой гараж са правени. Може просто да съм карък и да съм попаднал на кофти партида или зли ментета, ама е факт че в момента с оригиналните предницата е уникално тиха.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Биалетки FLENNOR, за терано 2 - никога вече!!!

                  Фленор произвеждаха гумени изделия , и преди две години на предишното изложение във франкфурт исках да купувам от тях ремъци те така се бяха надули ,че едва приеха да разговаряме та да ми кажат ,че си имали представител в България.После когато стана кризата почнаха едни писма със искане за срещи.
                  А за еврото се говори ,че пакетират стоки в опаковки подобни на оригиналните,но призведени в третия свят.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X