Здравейте, всяка сутрин нисана пали много трудно. След като запали започват да падат оборотите и не може да се изфорсира и започва да пуши черно. След като спре това с оборотите и тръгна колата се движи все едно го няма турбото. Ходих на диагностика Митвас, казаха че нищо му няма, а не е така. Ходих в друг сервиз, казаха че са дюзи, ремонтирах ги и четирите, оказа се че са за разпръсквачи. Пак същото, пробвах с друг дебитомер, пак същото, смених клапаните на гнп с такива на Денсо, пак същото, турбото си надува, работи си напълно нормално. Ако някой има идея какво друго да сменя или да проверя или в кой сервиз да отида да го оправят ще съм благодарен, защото вече незнам какво да го правя. Палих го у с изключен дебитомер пак го прави, карах го без дебитомер малко е по добре но пак не върви не се усеща дърпането от турбото, смених датчиците за температурата и двата само остана датчика на рейла.🥴
Качвам клипче какво прави колата сутрин. Това го прави при постоянно натиснат педал на газта.
Качвам клипче какво прави колата сутрин. Това го прави при постоянно натиснат педал на газта.
Коментар