Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос отностно фарове на NISSAN TERRANO 2 2004 година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос отностно фарове на NISSAN TERRANO 2 2004 година

    Здравейте колеги,

    Моля за съвет как да сваля фаровете на тераното ми, защото купих Bi-xenon лупи за вграждане, защото не ми харесва как свети халогената крушка, а не ми се правят цигании само с ксенонови крушки. Та моля за съвет как да сваля фаровете от джипа и има фаровете запечатани ли са или лесно се сваля стъклото?

    Благодаря предварително!

  • #2
    Коя година е това Терано?

    Ако е от най-новите, след 2000 г., се сваля бронята, защото и там има болт.

    Стъклото на фара е лепено с някакво сиво "говно". Има и скобички, махат се лесно. Оригиналната лепка е доста нефелна. Моят единият фар се запотяваше при дъжд и със съвсем леко напъване се отлепи. Ако е здраво залепено, то има клипчета и съвети из нета, да се нагрее фара във фурна на 50 или повече градуса, за да се размекне.

    После с какво ще ги лепиш ..? Някъде във форума колегата Sparkybg беше писал за лепенето на фаровете и защо не става с обикновен силикон. Оригиналното "говно" мисля, че е Бутил, продава се на фитил

    ПП. Фаровете на Терано след 2000 г. светят много силно и с обикновена крушка. Често заради разлепяне на стъклото отвътре прашасват или помътняват. Едно разлепяне и избърсване огвътре със суха кърпа има много добър ефект. А ако ги дадеш на фирма за смяна на покритието на рефлектора, става чудо. Не е нужно да вадиш очите на другите водачи с незаконни китайски електрожени.
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #3
      Благодаря за отговора колега, но точно за това искам да сложа лупи, за да не се получи този ефект за който говориш... Интересуваше ме дали има скрити болтове зад бронята,за да не стане фал и да счупя някое ухо. Това е единствената ми кола, която е без лупи и ксенон и съм разочарован от фаровете, просто искам повече. Имаше опция просто да сложа един би ксенон H4 и да се приключи, но мен също ме дразнят фаровете с китайците и за това ще се заиграя и ще го направя като хората. Тук идва и следващия ми въпрос, има ли нещо скрито за сваляне на бронята?

      Коментар


      • #4
        След процедурата ще изглежда по този начин.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от mariovelkoff Преглед на мнение
          Благодаря за отговора колега, но точно за това искам да сложа лупи, за да не се получи този ефект за който говориш... Интересуваше ме дали има скрити болтове зад бронята,за да не стане фал и да счупя някое ухо. Това е единствената ми кола, която е без лупи и ксенон и съм разочарован от фаровете, просто искам повече. Имаше опция просто да сложа един би ксенон H4 и да се приключи, но мен също ме дразнят фаровете с китайците и за това ще се заиграя и ще го направя като хората. Тук идва и следващия ми въпрос, има ли нещо скрито за сваляне на бронята?
          Ефекта се получава след 15 години експлоатация. До тогава ще си забравил че имаш терано.

          А като тръгнеш да отлепяш и залепваш фаровете ще се намразиш заради решението си форевър. Няма такава гнус. Сигурно съм употребил към 10 литра обезмаслител TRW докато махна старата "дъвка".

          Маха се бронята, маха се и решетката. После няма нищо скрито. Всеки фар се държи на 4 иоли 5 болта.

          Моите ги лепих с:
          1. 3М грунд за пластмаси, в каналчето на гърба (за двойнолепящи лепенки се води)
          2. грунд за автостъкла (и в каналчето, и вурху ръба на стъклото)
          3. полиуретаново лепило за автостъкла

          После ще имаш проблем и с мигачите. Ще започнат да се откачат в домата си част. Лекувах ги с пружинно пръстенче около гнездото, в което влиза ябълката на мигачите.

          И моят съвет е да не се занимаваш с лупи. Рециклиране на рефлетори ми струваше нещо като 100лв., и стават нови. Има и тема по въпроса, със снимки.

          Ей тук подробности за моето възстановяване:
          https://offroad-bulgaria.com/forum/%...98#post4861498
          Последно редактирано от sparkybg; 16-03-20, 22:43.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • bullet_pk
            bullet_pk коментира
            Редактиране на коментар
            Не знам с каква гнус са били лепепни твоите, но при мен не беше толкова зле. Внимателно обиране с права отвертка и нож от канала. Дообиране с по-груб парцал на каквото е останало. Никакви разтворители. Но не съм нагрявал фара.

            Мигачите падат, защото имат едно дълго ухо отгоре, захванато за фара. При мен от едната страна вече беше счупено, но на другия мигач си стои здраво.

            Гледах от теб с какво си ги лепил, но ми се видя скъпо да купувам 2 вида грундове плюс силикон за стъкла, от които ще ползвам съвсем малко. За това си поръчах от Китай бутилова лента. За сега фара не се запотява. Само, че сега от Китай не е опция ...

            Аз рефлектор не съм възстановявал, а само избърсах прахта от стъклото отвътре и от рефлектора. Внимателно, със суха и мека кърпа, без да пипам с пръсти. Като резултат - почичстения фар видимо е доста по-лъскав и блестящ от другия. А преди нямаше разлика между двата.

            Разбира се с възстановяване на покритието ще е още по- добре. Но аз и така съм доволен.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Със същата гнус като твоите. На студено е гъст маджун, на топло е като твърда дъвка.

            Към момента системата от трите неща е:
            1. Primer 94 Pen - 2.54лв.
            2. Праймер за автостъкла - 10-11лв.
            3. Полиуретан за автостъкла - 10-11лв.

            Аз съм си купил цяла кутийка праймер за 35лв., и хич не съжалявам. Ползвам го изключително често, когато ми трябва сигурно и здраво залепване, независимо от основния материал.

            А втория фар го чистих като теб - с отвертка свалих каквото мога, но после пак с разтворител докато не остане нищо. При мен беше важно за последващото залепване.

            Бутилова лента имаше и тук, като търсих последно, но главния и недостатък е че ако по някаква причина има леко напрежение върху корпуса, стъклото постепенно се размърдва, особено ако фарът стои редовно на жега. И тоя проблем го имат сигурно 90% от терановите фарове. Исках да го реша окончателно.

            Впрочем където съм спазил процедурата грунд+полиуретан за стъкла, също винаги съм бил доволен и не е имало проблеми. Последно - разпоена планка на радиатора на ферозата я "запоих" с полиуретан и няма мърдане. Много е здрава тая гад! Нищо общо със силикон и каквото и да е друго в картуш.

            ПП: При мен рефлекторите си бяха тръгнали сериозно и рециклирането беше неизбежно.
            Последно редактирано от sparkybg; 17-03-20, 00:11.

        • #6
          Здравейте колеги, благодаря за отговорите.

          След написаното от колегата sparkybg реших да не се занимавам с глупоси, а да занеса фаровете на професионалист, за да направи интервенцията. Понеже трябва да занеса свалени фаровете, та новият ми въпрос е бронята само на винтовете от 2те страни ли се държи или има и скрити?

          Коментар


          • #7
            Бронята се държи към основата, а основата се държи към шасито на 4 болта. Трябва да разхлабиш тия 4 болта. Намират се под предната част на двете гумени престилки и за целта трябва да им откопчаеш щипките към основата на бронята и да ги повдигнеш, за да стигнеш до болтовете.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #8
              Да споделя малко инфо от днешния ден. Дадох фаровете на професионалист да ги отвори и монтира лупите и .... ГРЕДА! Фаровете са прекалено плитки и лупата се опира в стъклото. За 2,5" лупа не достига около 5 мм да се затвори и да може да се регулира...

              Коментар


              • #9
                Значи търсиш по-плитки (има такива) или си рециклираш рефлекторите. Моето мнение вече ти го казах.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #10
                  Здравейте колеги, да споделя малко инфо как става монтажа на лупа във фар на Нисан Терано 2.

                  Монтирах лупи morimoto mini 2.5" с ксенон H1 с температура 4300к. Свалихме бронята както каза колега sparkybg и разглобихме фаровете. По-нагоре в темата споделих, че не може да се затвори стъклото на фара с вградената лупа, та се наложи да се изреже рефлектора и да се монтира с болтове за него. Ефекта, който получих е WOW, дори надхвърли очакванията ми. Няма нищо общо с халогенните крушки. Нямам снимки как свети, защото днес не съм го изкарвал, а вчера фаровете не бяха регулирани и въпреки това разликата беше осезаема... При интерес на някой колега мога да кажа кое от къде е купено и за колко пари, както и контакт с човека, които ги монтира. Тотал ми излезе около 470лв, като в тази сума купих и фар втора употреба, защото единият ми фар беше със спукано стъкло.

                  Коментар


                  • #11
                    Еее, да беше казал че ще унищожаваш рефлектора. Щях да ти дам английски рефлектори + някой лев за не-англиските ти. За теб разлика нула, за мен - чифт резервни фарове.

                    И друго - сега не те виждам как ще уплътниш фаровете - ще се пълнят с прах и вода за норматив, лупите включително.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #12
                      Имам един рефлектор здрав, със спукано стъкло. Ще го дам него. Изпрати контакт на лично и ще се чуем. Стъклото е залепено със специално лепило за фарове, а отзад е сложена тапата и е сложен допълнителен силикон на самата тапа. Няма вариант да влезе нищо, като ти донеса фара ще покажа.
                      Последно редактирано от mariovelkoff; 25-03-20, 21:24.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X