След много лутане , най -после взех джип за гората.
Какво купих:
- Нисан терано I
- 4 врати
- Първа регистрация по документи -01.01.1996г
- На километража пише 257000.
- Мотор V6-3000 см3, 150 кс и монтирана газова инжекция
(15-20 минути обикалях като луд из полето на 1-ва бавна на 4000 оборота и не прегря. Преди това по същия начин успях да блокирам мотора на една Фронтера. )
- Заден мост LSD - проверено работи
- 4х4 - Проверено работи и на бързи и на бавни.
- Климатик - естествено не работи.
- Има и некви джиджавки- сателитни телефони и спикърфони на всяка седалка, които въобще не съм проверявал.
- Ръжда - няма
След регистрацията, ще има и снимки.
Споделям първи проблеми и какви намерения за тунинг имам, за да събера АКЪЛ. С така събрания багаж , смятам да се впусна с голям ентусиазъм в дебрита на горския тунинг.
Аз съм от Пловдив. Предварително благодаря за всяко изказано мнение и помощ. Ще имам голяма нужда от тях. Винаги ще ходя в гората с пълна хладилна чанта с бира.
Първи проблеми.
Имах неблагоразумието да натисна бутона за нулиране на километража. Изненада- скоростомера спря да отчита - заби на 0 км/ч. По - късно стрелката за температура на водата тръгна към червеното. Спрях , проверих мотора - изглежда добре. Запалих - стрелката отиде в нормално положение. Потеглих , вече под 100км/ч и пак тръгна към червеното без да го достига. Така се прибрах до вкъщи . При всяко ново запалване стрелката застава в нормално положение. Чини ми се на ел.проблем. Колата е с три ремъка, единия за перката и винаги върти. Интересно е , че два от ремъците са назъбени- дали по-погрешка ?
Какво предстои:
- Преглед на мотора - не работи добре на бензин.(къде ?)
- Пълнене на климатика(къде ?)
- Най-мразим ръждата. Обръщане на страни. Сваляне на пласмасовите вежди на калниците и евентуална подмяна с други, ако има смисъл. Измиване, преобразувател на ръжда , антикор(какви -съвет).
Минава ми през ум и да напълня гредите с грес - преди 20г съм го правил на ЛАДАТА и работеше.
- Сваляне на всичко от каросерията(под,таван, кори, газова бутилка). Монтаж на релси за багажник на тавана(къде бих могъл да намеря). Шумоизолация (мисля си за пореста гума) навсякъде.
- Всички уплътнения по прозорците са дали фира - чакам помощ.
- Подмяна на голямата газова бутилка- 90л в каросерията . Смятам да сложа по-малък резервоар-25-30л и до него 25-30л бутилка-от онези тънки и дълги. Тук ще ми е необходима многоооо ПОМОЩ.
- Повдигане на каросерията(Body lift)- 3-4 см. и напасване на лостовете за скорости и раздатката. Много помага в голям сняг.
- Монтаж на изпраната тапицерия.
- Повдигане на окачването- смятам да си доставя кит за 2 инча и комплект силиконови тампони(имам приятел в щатите). Къде да ги монтират както трябва.
- Брони от огъната ламарина и вътрешни подсилвания- да може да се повдига за бронята.Евентуално и плоча за лебедка.
- Ролбари - отпред купешки втора употреба(къде да търся), тръбни степенки-правени, захват на предния ролбар за степенките по веждите на калника, уши за предпазни въжета. За броните и ролбарите имам майстор и съответната техника.
- От долу- две тръби - от предната броня - под предната греда със захват, до преди задния мост. На тръбите - до предната греда ще монтирам и предпазна ламарина на болтове.
- Гуми -диаметър 81см ->31- 32" налични(215/90 R15). Чакат от 2 години.
Чакам и попивам мозък. Може и майтапи. И тия дето се бъзикат и тях шъ ги вадя от калъ.
Кат я регистрирам ще сменя и аватара.
Какво купих:
- Нисан терано I
- 4 врати
- Първа регистрация по документи -01.01.1996г
- На километража пише 257000.
- Мотор V6-3000 см3, 150 кс и монтирана газова инжекция
(15-20 минути обикалях като луд из полето на 1-ва бавна на 4000 оборота и не прегря. Преди това по същия начин успях да блокирам мотора на една Фронтера. )
- Заден мост LSD - проверено работи
- 4х4 - Проверено работи и на бързи и на бавни.
- Климатик - естествено не работи.
- Има и некви джиджавки- сателитни телефони и спикърфони на всяка седалка, които въобще не съм проверявал.
- Ръжда - няма
След регистрацията, ще има и снимки.
Споделям първи проблеми и какви намерения за тунинг имам, за да събера АКЪЛ. С така събрания багаж , смятам да се впусна с голям ентусиазъм в дебрита на горския тунинг.
Аз съм от Пловдив. Предварително благодаря за всяко изказано мнение и помощ. Ще имам голяма нужда от тях. Винаги ще ходя в гората с пълна хладилна чанта с бира.
Първи проблеми.
Имах неблагоразумието да натисна бутона за нулиране на километража. Изненада- скоростомера спря да отчита - заби на 0 км/ч. По - късно стрелката за температура на водата тръгна към червеното. Спрях , проверих мотора - изглежда добре. Запалих - стрелката отиде в нормално положение. Потеглих , вече под 100км/ч и пак тръгна към червеното без да го достига. Така се прибрах до вкъщи . При всяко ново запалване стрелката застава в нормално положение. Чини ми се на ел.проблем. Колата е с три ремъка, единия за перката и винаги върти. Интересно е , че два от ремъците са назъбени- дали по-погрешка ?
Какво предстои:
- Преглед на мотора - не работи добре на бензин.(къде ?)
- Пълнене на климатика(къде ?)
- Най-мразим ръждата. Обръщане на страни. Сваляне на пласмасовите вежди на калниците и евентуална подмяна с други, ако има смисъл. Измиване, преобразувател на ръжда , антикор(какви -съвет).
Минава ми през ум и да напълня гредите с грес - преди 20г съм го правил на ЛАДАТА и работеше.
- Сваляне на всичко от каросерията(под,таван, кори, газова бутилка). Монтаж на релси за багажник на тавана(къде бих могъл да намеря). Шумоизолация (мисля си за пореста гума) навсякъде.
- Всички уплътнения по прозорците са дали фира - чакам помощ.
- Подмяна на голямата газова бутилка- 90л в каросерията . Смятам да сложа по-малък резервоар-25-30л и до него 25-30л бутилка-от онези тънки и дълги. Тук ще ми е необходима многоооо ПОМОЩ.
- Повдигане на каросерията(Body lift)- 3-4 см. и напасване на лостовете за скорости и раздатката. Много помага в голям сняг.
- Монтаж на изпраната тапицерия.
- Повдигане на окачването- смятам да си доставя кит за 2 инча и комплект силиконови тампони(имам приятел в щатите). Къде да ги монтират както трябва.
- Брони от огъната ламарина и вътрешни подсилвания- да може да се повдига за бронята.Евентуално и плоча за лебедка.
- Ролбари - отпред купешки втора употреба(къде да търся), тръбни степенки-правени, захват на предния ролбар за степенките по веждите на калника, уши за предпазни въжета. За броните и ролбарите имам майстор и съответната техника.
- От долу- две тръби - от предната броня - под предната греда със захват, до преди задния мост. На тръбите - до предната греда ще монтирам и предпазна ламарина на болтове.
- Гуми -диаметър 81см ->31- 32" налични(215/90 R15). Чакат от 2 години.
Чакам и попивам мозък. Може и майтапи. И тия дето се бъзикат и тях шъ ги вадя от калъ.
Кат я регистрирам ще сменя и аватара.
Коментар