Обява

Свий
Няма добавени обяви.

До колегите с Navara Pick Up D22

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До колегите с Navara Pick Up D22

    Тъй като се сблъсках с проблема блокирал мотор се надявам тази тема да е полезна на вас колеги и да не се повтори същото и при вас!
    Та значи при мотора D22 2.5dci 133к.с. често се среща дюза да запуши и от там следва едно готино прегряване със задиране на бутала и други готини неща...Преповъчвам ви всички да минете профилактика на дюзите(почистване и всички съпътстващи неща) за да предотвратите евентуалното възникване на проблема!Доколкото разбрах тази профилактика при този вид комън рейл дизели е препоръчително да се извършва на около 50000км, а ако сте закупили колата наскоро и е 2-ра ръка горещо ви препоръчвам да го направите заедно с обслужването!
    Цената на нова дюза е близо 800лв, но с профилактика дълго няма да се сещате за тях и за прегрявания!Надявам се да помогна на някои да предотврати моите премеждия....
    Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

  • #2
    До: До колегите с Navara Pick Up D22

    благодаря ти колега ще те послшшам, а и къде правят профилактики в БОШ сервиз ли ? А и не знаех ,че този мотор е комън рейл дизели

    Коментар


    • #3
      До: До колегите с Navara Pick Up D22

      Next не се коркай.
      Колегата или е попаднал на шегаджии или на добре мотивирани майстори на късия разказ работещи под прикритие в сервиз.

      2.5L 133коня е обикновен дизел и от запушена дюза не загрява. Губи мощност но не загрява.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #4
        До: До колегите с Navara Pick Up D22

        Според мен става жапрос за запушване на дюзите които са под буталото и праскат масло за охлайдане ба буталото !Те са само при турбо дизелите!!! от дюза за горивото трудно може да стане задиране?
        Опел Корса В 1,4 82 коня
        Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
        Ямаха ХТ 600Е
        Симсон SR 49 1959 г. :D

        0898234666:D

        Коментар


        • #5
          До: До колегите с Navara Pick Up D22

          Здравейте колеги,
          1. Двигателя на D22 YD25DDTi е с централно впръскване на нафтата (не е предкамерно).
          2. Горивната помпа е механична с налягане до 160 атмосфери, но има електронен блок за управление на вградените клапани което позволява да се дозира количеството гориво и момента на впръскване.
          3. Дюзите са от класически дизелов двигател (управлявани от налягането подадено от горивната помпа).
          4. Горивна инсталация комън рейл е поставена на D40 (новата Навара)
          5. Същите дефекти описват руснаците при няколко модела на Нисан снабдени с този тип помпа. Предизвикани са от нарушена комуникация между управляващият компютър (събиращ данни за температура на двигателя и входящият въздух, количество на въздуха, обороти на двигателя, позиция на педала за газ, позиция на разпределителният вал, налягане на турбината и ЕГР клапан. Въз основа на тези данни се определя работната карта.) и изпълнителната електроника на горивонагнетателната помпа.
          Т.е. при неточно дозирано по време и количество гориво се натоварват огнищно и прегарят буталата.
          Това няма нищо общо с проблемите на трилитровият дизел на Нисан Патрол.

          Поздрави.

          P.S. "Дизел с електроникой, это из лукавого. "

          Коментар


          • #6
            До: До колегите с Navara Pick Up D22

            Първоначално публикуван от divj Преглед на мнение
            Здравейте колеги,
            1. Двигателя на D22 YD25DDTi е с централно впръскване на нафтата (не е предкамерно).
            2. Горивната помпа е механична с налягане до 160 атмосфери, но има електронен блок за управление на вградените клапани което позволява да се дозира количеството гориво и момента на впръскване.
            3. Дюзите са от класически дизелов двигател (управлявани от налягането подадено от горивната помпа).
            4. Горивна инсталация комън рейл е поставена на D40 (новата Навара)
            5. Същите дефекти описват руснаците при няколко модела на Нисан снабдени с този тип помпа. Предизвикани са от нарушена комуникация между управляващият компютър (събиращ данни за температура на двигателя и входящият въздух, количество на въздуха, обороти на двигателя, позиция на педала за газ, позиция на разпределителният вал, налягане на турбината и ЕГР клапан. Въз основа на тези данни се определя работната карта.) и изпълнителната електроника на горивонагнетателната помпа.
            Т.е. при неточно дозирано по време и количество гориво се натоварват огнищно и прегарят буталата.
            Това няма нищо общо с проблемите на трилитровият дизел на Нисан Патрол.

            Поздрави.

            P.S. "Дизел с електроникой, это из лукавого. "
            Благодаря за пояснението колега...Значи нещо не са ми обяснили като хората или аз не съм разбрал...Абе важното е да се внимава, че картинката при мен не беше много красива....
            Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

            Коментар


            • #7
              До: До колегите с Navara Pick Up D22

              Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
              ...Абе важното е да се внимава, че картинката при мен не беше много красива....
              Това е един сравнително форсиран мотор.
              2500см3 133 конски сили, дизел.
              Ако го натискаш на високи обороти няма да издържи много дори и с перфектна инсталация. Ако се отнасяш с него с разбиране, работи чудесно дори и с разшлякан педал и водата в нафтата и с хлабави вериги.

              Пази се от майсторите които искат да ти сменят ангренажния ремък на всеки 60 000км.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X