Тъй като се сблъсках с проблема блокирал мотор се надявам тази тема да е полезна на вас колеги и да не се повтори същото и при вас!
Та значи при мотора D22 2.5dci 133к.с. често се среща дюза да запуши и от там следва едно готино прегряване със задиране на бутала и други готини неща...Преповъчвам ви всички да минете профилактика на дюзите(почистване и всички съпътстващи неща) за да предотвратите евентуалното възникване на проблема!Доколкото разбрах тази профилактика при този вид комън рейл дизели е препоръчително да се извършва на около 50000км, а ако сте закупили колата наскоро и е 2-ра ръка горещо ви препоръчвам да го направите заедно с обслужването!
Цената на нова дюза е близо 800лв, но с профилактика дълго няма да се сещате за тях и за прегрявания!Надявам се да помогна на някои да предотврати моите премеждия....
Та значи при мотора D22 2.5dci 133к.с. често се среща дюза да запуши и от там следва едно готино прегряване със задиране на бутала и други готини неща...Преповъчвам ви всички да минете профилактика на дюзите(почистване и всички съпътстващи неща) за да предотвратите евентуалното възникване на проблема!Доколкото разбрах тази профилактика при този вид комън рейл дизели е препоръчително да се извършва на около 50000км, а ако сте закупили колата наскоро и е 2-ра ръка горещо ви препоръчвам да го направите заедно с обслужването!
Цената на нова дюза е близо 800лв, но с профилактика дълго няма да се сещате за тях и за прегрявания!Надявам се да помогна на някои да предотврати моите премеждия....
Коментар