Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗАЩО? /странно поведение на Патрол след 3-инчов лифт/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЗАЩО? /странно поведение на Патрол след 3-инчов лифт/

    След 3'' лифт Патрула ми при много стръмно спускане започна да поднася задницата (за щастие на дясно ).Някакви идеи?
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

  • #2
    Е то е ясно че си вдигнал центъра на тежеста и при стръмно спускане проекцията идва доста напред, въпросът е защо винаги на едната страна?
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Просто в едно дере в което съм влизал много пъти(дори с Патрула преди лифта) при слизането се поднесе опасно в страни ,след което на няколко места още се повтори този номер! Именно че се поднася в една и съща посока(което изключва моя грешка) ме притесни.От същото дере и не можах да излеза , а преди съм успявал!Ако това има връзка с лифта , явно нещо съм пропуснал да донаправя!Какво ли ?
      PS Въпросното дере е напълно сухо!
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #4
        Това стана като аборт по телефона, май гледане му е майката...
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Първото което ми идва на ум е да обърнеш внимание кво ти правят ръцете. Не придържаш ли волана през всичкото време повече от обикновенно без да се усетиш. За компенсация на теглене наляво. Чини ми се че от тоя лифт е избягала кинематиката на кормилните щанги, и сега като се мърда моста спрямо кормилната кутия посяга да се врътне сам наляво. А занасянето си идва от скоростта и инерцията.

          Коментар


          • #6
            Ама това е валидно в случаите когато лифт-кита не включва по-дълга реактивна щанга (тя "тяга на Панар"), така че първо да изясним това...иначе е реално купето да е по-встрани от моста при такъв лифт, при мен също се получи, лекува се с преместване на точката за окачване на реактивната щанга, или с раздвижна щанга...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Дали няма да има връзка с гумите?С едни и същи ли си преди и след лифта?Аз като вдигнах Тераното с 2" нищо не се промени.

              Коментар


              • #8
                незнам как е при нисан, но аз съм чел за диско и там има разлика м/у 2 и 3". правят се доста корекции за да пасне 3". носачи, тампони и прочее...

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Насов
                  незнам как е при нисан, но аз съм чел за диско и там има разлика м/у 2 и 3". правят се доста корекции за да пасне 3". носачи, тампони и прочее...
                  И на ГрандЧерокито е така.

                  Коментар


                  • #10
                    На голяма част от джиповете е така, тъй като с такъв лифт не излизаш много-много от хода на окачването надолу...
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      а нещо по спирачките? по дълги маркучи сложи ли. може ли някое колело да спира повече/блокира/ нещо такова. понякога се случва
                      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                      Коментар


                      • #12
                        Значи ! При такова спускане почти не докосвам спирачките (1-ва бавна). Не мисля че аз греша с волана , но май бонуса го печели....
                        QUADRA
                        - не съм удължил реактивната щанга(по скоро ще преместя точката на окачване)
                        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                        0899187766

                        Коментар


                        • #13
                          Замери го някъде за да си сигурен, при мен явно се виждаше, около 2.5 сантиметра беше встрани
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            А , бе на око няма някакво сериозно изместване , ама като се разлюлее ,сигурно избягва доста ! Между другото съм в София и мога да почерпя !
                            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                            0899187766

                            Коментар


                            • #15
                              Мерси, но не е нужно, ти гледай работа да свършиш да върви правилно машината
                              Когато се спускаш по стръмно нанадолнище задницата се вдига максимално и това съчетано с лифта сигурно сериозно изместват купето спрямо моста....
                              При мен например даже при каране се усеща как синхронно с клатенето нагоре-надолу задницата се мести наляво-надясно.
                              За да се премахне това веднъж завинаги има най-различни схеми. Едната е да се сложат допълнителни надлъжни рамена от двата края на моста напред към осевата линия на купето (да се събират), другата е да се направи сложносъставна реактивна щанга която се състои от две щанги, с по-малка дължина, които в удиния край са захванати едната за купето, а другата за моста, а от другия край пак на шарнир се закачат за един паразитен лост, който се върти около напречната си ос...Сложно стана да се обясни, който се сеща и има снимки да качи за да се види нагледно.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X