Голди не хареса моите гуми
! Видяха му се малки. И е прав!
265х75х16 А/Т стоят като малки щеки на Нисана.
Доста прочетох по темите, но все пак не съм намерил максимално-оптималния размер.
Лифта е 2", колата все пак се движи и в града, но понякога задира в коловозите на горските пътища.
Не искам и да съм краен, ако 37" е крайност.
Е, че двигателя трябва да се чипоса /2.8 дизел/ е ясно, както и колкото и да е здрава ходовата част, все пак всяко нещо с мярката си
.
Дайте вашето мнение за максимално приемливия размер, който може да "носи" този БИК
?
! Видяха му се малки. И е прав!265х75х16 А/Т стоят като малки щеки на Нисана.
Доста прочетох по темите, но все пак не съм намерил максимално-оптималния размер.
Лифта е 2", колата все пак се движи и в града, но понякога задира в коловозите на горските пътища.
Не искам и да съм краен, ако 37" е крайност.
Е, че двигателя трябва да се чипоса /2.8 дизел/ е ясно, както и колкото и да е здрава ходовата част, все пак всяко нещо с мярката си
.Дайте вашето мнение за максимално приемливия размер, който може да "носи" този БИК
?
!
. Заслужава си да се помисли. Голди кара с 37-ци, трансмисията и мостовете държът. На 61-цата, електро-управлението на горивния процес позволява чипосване и мотора става друг. Ама 2" няма да стигнат. Ще се наложи и рязане на калниците. От там и нови "вежди". Задния диф трябва да се завърти, кардана, носачите, стабилизиращата и напречната щанги ще дойдат къси. Отпред същото, плюс къса кормилна щанга и проблема с шенкела.
/. Трябва да тегли ремарке с велосипеди, атв и т.н. Необходимо е колата да бъде максимално устойчива.
Коментар