Някой правил ли е? Имал ли е накякви ядове с гарнитурата на капака?
Щото ги чувам и ме дразнят, обаче някои двигатели след тая процедура започват да текат като лейки и нямат уплътняване. Понеже в момента не тече изобщо от никъде, не ми се ще да разбъзиквам работата, ако въпросния капак е проблемен.
Иначе по самия реглаж въпроси нямам.
Щото ги чувам и ме дразнят, обаче някои двигатели след тая процедура започват да текат като лейки и нямат уплътняване. Понеже в момента не тече изобщо от никъде, не ми се ще да разбъзиквам работата, ако въпросния капак е проблемен.
Иначе по самия реглаж въпроси нямам.
. Просто закарах джипката при майсторите. След реглажа по обясними причини
. Майсторите ми казаха, че са ги регулирали на топъл двигател. Не знам точно каква е схемата, но двг-то изстива след като са регулирали 2 клапана(беше зимата), след това май са слагали капака, палят, загрява и пак реглаж. Казаха, че било голяма играчка заради това, че се регулират на топъл двигател, но дали са го направили точно така, както казах, не съм сигурен
) при първото сутрешно палене.
Коментар