Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква е реалната цена?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Каква е реалната цена?

    Здравейте всички,

    вече 3 месеца се мъча да си купя терано но без никакъв резултат.
    Тези които видях или са на прекалено-високи цени или в лошо състояние (като някои бяха с 2 седалки).

    Кажете ми горе-долу колко е нормално да струва 3-врато терано 2.7TDi/125кс след 2000г ?
    Гледам в немските сайтове почват от 5-6000 евро нагоре (за такива които са до 125 хил.км пробег).Изглежда ми че там дългата база е по-евтина от късата.
    Като сложа цена за докарване 1200лв и нещата излизат вече други.

    За колко е нормално да намеря тук такъв модел?

  • #2
    До: Каква е реалната цена?

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=57040

    Коментар


    • #3
      До: Каква е реалната цена?

      Това е реалната цена която си видял но между 97г и 2001г няма почти никаква разлика поне за мене е неоправдано за една маска и други дреболии да отиваш на цена от 9-10000лв на 13-15000лв.Това е лично мое мнение не товаря никого с него.

      Коментар


      • #4
        До: Каква е реалната цена?

        Както казаха колегите, в добро състояние - 8 - 12000. Разликата между тия с 4-те фара и тия с правоъгълните е никаква - пластмаси, ламарини, и малко повече електроника по таблото. Всичко друго - двигател и ходова част - абсолютно еднакво. Карам такъв с 4 фара, 99-та година. Има си и 2 ербега, и климатик. Поддържа 140 и иска още. Изобщо е в перфектно техническо състояние. Вътре пластмасите не скърцат и не дрънчат - съвсем тихо е. Кефи ме, и всеки ден го карам с удоволствие. Фабричните тонколони, 6 на брой, вадят съвсем приличен звук. Чипосва се успешно на 145 коня (при фабрични 124) и 310Nm (при фабрични около 270 май). Не пуши и върви много приятно.

        Във форума се продаваха 2 като моя. Единия с 2 седалки, но и налична задна, ако искаш да си сложиш. Разгледай.

        ПП: Ей за това ставаше въпрос, ама си го изпуснал за 3-4 дена: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?p=706035
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: Каква е реалната цена?

          Мерси много за отговорите.

          Да ви кажа честно много се бях засилил за новия модел, но за разлика от приблизително 4000лв и аз не видях смисъл.

          Значи ако съм рабрал правилно освен външните разлики и по салона вътре като двигател, силово предаване всичко е 1 към 1.

          Някакви разлики по електрониката на двигатела - по-скоро ме интересува дали има някакво значени какво евро има (euro2 или euro3)?

          Определено си търся с пълен комплект седалки ,защото не ми се занимава после с технотест.

          Примерно "реален" пробег от 135 хил.км трябва ли да ме притеснява- знам че зависи от много фактори ,но колко му е ресурса на мотора?

          Коментар


          • #6
            До: Каква е реалната цена?

            Силовата част е съвсем еднаква. Никакви разлики. Компютъра и двигателя са еднакви.

            135 хиляди пробег не е за притеснение сам по себе си. Важно е състоянието. Гледай да не пуши и да работи равномерно. Да пали лесно и да поддържа без особено зор 120км/ч. Мойто поддържа и 140 без зор, иска и още. Турбото почти не трябва да се чува.

            Двигателя 2.7TDI няма изявени слабости - двигател като всеки друг.
            Една особеност е че като се напълни с масло до горния белег на щеката, докато го свали до средата, похарчва повечко масло, особено ако известно време седи запален на място - после при тръгване може и бял облак да излезе отзад. В момента, в кото го свали, спира да го пипа. Каза ми го човек, работил дълго време в NISSAN, а и съм го проверил от собствен опит, вече за 2 смени на масло.

            Една интересна подробност - задния диф е като на нисан патрол. Същата касета и полуоски със същия диаметър, само че по-къси. Разбирай - уникално здрав, а и при намаленото тегло на тераното спрямо патрола - почти неубиваем.

            Абе, джипката кефи. Не е офроуд звяр, поради независимото си окачване отпред, но мен много ме кефи.

            Ако намериш модела 3.0 с директно впръскване - според мен си струва, но ако е след 2003-та година. Фабрично 30-ина кончета отгоре, а се чипосва до 185 без никакъв проблем - това ще е яка бегачка. Лошото е че са редки и скъпи, но аз без колебание бих се разделил с едни 3000лв отгоре, ако имам избор между едното и другото. Често обаче разликата е доста повече.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              До: Каква е реалната цена?

              3.0 най-добре но там цената отива мноого нагоре.
              А кога точно спира производството на модела с кръглите фарове?
              Може ли да се вярва на обяви на екземпляри от 2000г?

              Коментар


              • #8
                До: Каква е реалната цена?

                Ако решиш, че може да си купиш и бензинов 2,4, може да дадеш един мейл да ти пратя някоя снимка.

                Коментар


                • #9
                  До: Каква е реалната цена?

                  Малко да посъживя темата

                  днес ходих да гледам/тествам едно терано :ноември 2001, 3 врати, от Италия на 117хил.км().
                  Състояние е следното - гумите за смяна защото са оригиналните и вече са на сликове, не работи едното ел.стъкло(за което се спазарих да го оправят за тяхна сметка), ел.километраж в момента в който се запали двигатела и цифрите стават нечетими.
                  Няма странични степенки.
                  Железни джанти.
                  Климатика работи ,както и перката отпред.
                  Покарах го -върви стегнато,няма шумове(хлопане/тропане/чаткане).
                  Включвах двойното и на двата режима и ми се стори добре.
                  Радиото поради някаква причина не е захванато здраво в таблото(но работи).
                  Това успях да видя в този дъжд.
                  Спазарих го от 12700 на 12000лв.
                  Според вас сделката заслужава ли си?
                  (нямам никаква идея колко струват стандартните гуми)

                  Коментар


                  • #10
                    До: Каква е реалната цена?

                    здравей, не че разбирам много .. но виж това ..аз карам същото служебно и е страхтно ..знам че търсиш късата база .. но все пак .... ето линка
                    http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?...616&f1=details

                    айде слънце кал и много баири на всички
                    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                    A1+

                    Коментар


                    • #11
                      До: Каква е реалната цена?

                      Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
                      Малко да посъживя темата

                      днес ходих да гледам/тествам едно терано :ноември 2001, 3 врати, от Италия на 117хил.км().
                      Състояние е следното - гумите за смяна защото са оригиналните и вече са на сликове, не работи едното ел.стъкло(за което се спазарих да го оправят за тяхна сметка), ел.километраж в момента в който се запали двигатела и цифрите стават нечетими.
                      Няма странични степенки.
                      Железни джанти.
                      Климатика работи ,както и перката отпред.
                      Покарах го -върви стегнато,няма шумове(хлопане/тропане/чаткане).
                      Включвах двойното и на двата режима и ми се стори добре.
                      Радиото поради някаква причина не е захванато здраво в таблото(но работи).
                      Това успях да видя в този дъжд.
                      Спазарих го от 12700 на 12000лв.
                      Според вас сделката заслужава ли си?
                      (нямам никаква идея колко струват стандартните гуми)
                      Ако е в добро състояние - струва си. Километража да не те притеснява - предполагам е дребен електрически проблем. Радиото ще си захванеш както сметнеш за добре. Като свалиш централната пластмаса сам ще видиш кое-що. Не е проблем. Стандартните гуми са 235/75/15. Струват около 200-250 нерегенерати. Естествено от там нагоре - може и по 1000лв да си вземеш. Въпрос на вкус...
                      Степенките съвсем не са задължителни, дори в гората по-скоро пречат. Ако си особено много мераклия - може да се намерят по моржите оригинални, от неръждавейка.

                      Изобщо, ако цената и състоянието те устройват - взимай. Предвид че е края на 2001-ва може би цената е що-годе добра, макар че е малко високичка за моя вкус, предвид кризата. Мойто го спазарих за 11000, но с калник за правене (вдлъбнат на автовоза), и ноември 1998-ма.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Каква е реалната цена?

                        Здравейте,

                        тя май работата е почти спазарена вече.
                        Естествено има забележки- ел.стъклата не работят и маншоните на предните полуоски са зле - за тях обаче се спазарих да ги оправят за тяхна сметка, като не се бута цената.
                        Ще трябва да си намеря и амортисьори за отпред , па макар и някакви "по-така" на първо време.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Каква е реалната цена?

                          Имам налично и в ред цялото щатно окачване - пружини, торсиони и предни и задни амортисьори. Ако решиш, ще се спазариме за някаква взаимно изгодна цена, за нещата, които ти трябват. Те така или иначе само ми отлежават в гаража.

                          Машинки за стъкла има из eBay на доста добри цени. Ако е в тях причината - ще ти кажа къде.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Каква е реалната цена?

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Имам налично и в ред цялото щатно окачване - пружини, торсиони и предни и задни амортисьори. Ако решиш, ще се спазариме за някаква взаимно изгодна цена, за нещата, които ти трябват. Те така или иначе само ми отлежават в гаража.

                            Машинки за стъкла има из eBay на доста добри цени. Ако е в тях причината - ще ти кажа къде.
                            Мерси за предложението,
                            ако всичко се развие добре към понеделник/вторник би трябвало да го регистрирам.

                            С удоволствие ще приема офертата за чарковете.
                            e-mail: staykov_d@abv.bg
                            skype: ware44 (не съм '44ти набор или на 44 години)

                            Коментар


                            • #15
                              До: Каква е реалната цена?

                              Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
                              ......за тях обаче се спазарих да ги оправят за тяхна сметка, като не се бута цената.
                              Ако не е късно, присъствай на смените, поне ще знаеш какво "пипат" и как.За да не се наложи да го правиш два пъти, само при условие, че нямаш пълно доверие на сервиза, където ще се извършат смените или ремонтите.
                              LZ1HRD

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X