Имам дизелов мотор от лека кола произведен през 1990г. Искам да сменя гарнитурата на главата - прегоряла е. Трябва ли да го шлайфам там където ляга главата? Т.е. дали от толкова време е възможно да се е деформирал да кажем някъде? Моторът е чугунен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Смяна на гарнитура на дизелов двигател - как се прави?
Свий
X
-
До: Смяна на гарнитура на дизелов двигател - как се прави?
Ами, разгледай за шупли. Блока няма да криви, но главата?
Алуминиева ли е? Колко цилиндъра? От много неща зависи. Ако не се справиш, занеси я някъде. То, ако трябва шлайф, сам едва ли ще можеш.
Lancia Delta HF Integrale Evolucione
-
До: Смяна на гарнитура на дизелов двигател - как се прави?
По начина на задаване на въпроса съдя че си нямаш идея с какво се захващаш.
По принцип как се сменя, ами много е лесно, сваляш главата, сменяш гарнитурата и качваш главата. Ама между тия действия има неща за десетина страници писане и ако нямаш опит и писането няма да помогне."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Смяна на гарнитура на дизелов двигател - как се прави?
А знаеш ли реда за затягане на болтовете?
Имаш ли динамометричен ключ?
А и попринцип се шлайфа само главата, блока се приема за статичен,въпреки, че не е. И въпреки, че главата се притяга със сила 30 тона към блока(не съм сигурен, спомням си, че съм го чел някъде) вследствие на неравномерното топлинно разширение главата "мърда" спрямо блока с някакви милиметри. Отново не си спомням колко, но достатъчно, ако затягането не е равномерено главата да се огъне. Това защото е от алуминий, а той е с много по-малка якост отколкото чугуна.
Изобщо, въпроси от рода на "имам бълкан4е, моа ли го напрраа да въри кат кавасаки" са обречени на едни и същи отговори.
Знаеш ли колко много атомобили с дизелови двигатели са произведени през 1990 година? А в колко модификации? И всяка от тях със своите специфични параметри на двигателя.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
До: Смяна на гарнитура на дизелов двигател - как се прави?
Не! Пример. Рено 5 се стяга с около 5 а МБ 123 с около 24 Нм"...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Смяна на гарнитура на дизелов двигател - как се прави?
Главата и блока са чугунени-дизелПървоначално публикуван от bojitch Преглед на мнениеАми, разгледай за шупли. Блока няма да криви, но главата?
Алуминиева ли е? Колко цилиндъра? От много неща зависи. Ако не се справиш, занеси я някъде. То, ако трябва шлайф, сам едва ли ще можеш.
4-цилиндров Нисан 2.0.Казаха ми че тези мотори поддават с времето м/у 2-ри и 3-ти цилиндър и трябвало да се пилне челото на блока.Човека който ми го каза е Нисанаджия и може да му се вярва
+ това звучи логично!
Последно редактирано от Ясен; 16-03-09, 10:20. Причина: чогун повече е японска титла, отколкото метал.
Коментар
-
До: Смяна на гарнитура на дизелов двигател - как се прави?
колега не се захващаи с нещо с което не си се занимавал просто работата е деликатна все нещо ще пропуснеш наи вече се греши при стягането на главата там е таината отиди да ти свършат тая работа и ако усерат нещо ще си е за тяхна сметкаПървоначално публикуван от peryskop Преглед на мнениеИмам дизелов мотор от лека кола произведен през 1990г. Искам да сменя гарнитурата на главата - прегоряла е. Трябва ли да го шлайфам там където ляга главата? Т.е. дали от толкова време е възможно да се е деформирал да кажем някъде? Моторът е чугунен.
мога да ти убесня ама е безмислено труда е около 60 70лв не си заслужава
Човек се учи с много практика:D
Коментар
-
До: Смяна на гарнитура на дизелов двигател - как се прави?
Ако може да дадеш по-точна информация за двигателя ще е добре. Така ще може да ти се даде по точен отговор. Аз мисля ,че ако знаеш точно модела може и сам да потърсиш иформация в нета. Разгледай това http://torquespecs.tripod.com/sentra_82-94_eng.htm може пък твоят двигател да е тук. Ако работата опира само до смяна на гарнитурата и ако си малко сръчен в ръцете невиждам смисъл да ти трябва сервис.Първоначално публикуван от peryskop Преглед на мнениеГлавата и блока са чугунени-дизел
4-цилиндров Нисан 2.0.Казаха ми че тези мотори поддават с времето м/у 2-ри и 3-ти цилиндър и трябвало да се пилне челото на блока.Човека който ми го каза е Нисанаджия и може да му се вярва
+ това звучи логично!
Колкото до това да поддава блока ми се струва странно по скоро ми се стрyва по вероятно да подаде главата ( все пак блока е много по масивен и да се деформира е малко странно поне за мен - но знам ли може и да има такива случаи)
Коментар
-
До: Смяна на гарнитура на дизелов двигател - как се прави?
Реда на затягане , на болтовете мисля , че го има на всяко картонче , на гърба , на новата гарнитура .[B]Mercedes Benz w123 [/B]
[B]Ford Escort xr3 [/B]
[B]Aro 10 [/B]
Плачи! Там близо край град София
стърчи, аз видях, черно бесило,
и твой един син, Българийо,
виси на него със страшна сила.
0896042536
Коментар
-
До: Смяна на гарнитура на дизелов двигател - как се прави?
Един познат имаше такъв и след 5-6 сменени гарнитури установи, че наистина блока му е крив. Така си го продаде за някакви смешни пари. Да не си ти "късметлията"Първоначално публикуван от peryskop Преглед на мнениеГлавата и блока са чугунени-дизел
4-цилиндров Нисан 2.0.Казаха ми че тези мотори поддават с времето м/у 2-ри и 3-ти цилиндър и трябвало да се пилне челото на блока.Човека който ми го каза е Нисанаджия и може да му се вярва
+ това звучи логично!
?
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар