Здравейте колеги и честита баба Марта така да се каже.Купих си Терано 2 97год. с кръглите фарове 2.5 ТДИ дълга база работи отлично но все нещо ще излезе сигурно за смяна по ходовата част или другаде.Ако може някой да помогне за майстор във Варна да го прегледа и да се обслужи,ще бъда благодарен.Или ако има нещо специфично което да ми кажете като съвет по поддръжката защото честно казано не съм в час още с тия машини.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
Свий
X
-
До: Помощ за Terrano 2 97год. 2.7TDI
Няма нищо специфично. Просто иди да го огледат. Те ще ти и кажат, ако има нещо.
Единствено, като му сменяш маслото, не го пълни догоре, а до средата. Като се напълни догоре, гори масло, додето не стигне средата. Там спира и се закротва. Това има нещо общо със системата за вентилация на картера. Понеже минава през турбото, като е по-пълен засмуква по малко. Това ми го каза човек, работил в NISSAN, още преди да сменям маслото. Естествено, не го послушах, и го установих от собствен опит. Точно каквото ми каза дума по дума, това се случи.
Двигателя се чувства най-добре с хубаво 15W40 масло. 15W50 му идва малко гъстичко зимата. Вероятно 10W50 или 5W50 ще е по-добре, но няма особен смисъл, защото го дават да се сменя 2 пъти годишно.
В дифове, скорости и раздатка - каквото пише по книга. Имай в предвид че задния диференциал е с ограничено приплъзване (LSD). За него трябва специално масло за LSD. Аз съм с MOPAR 75W140, но може и 80W90 (това дават по книга), стига да е за LSD. В преден диф, раздатка и скорости съм със 75W90 синтетика на Valvoline.
За съжаление за Варна не съм в час със сервизите.
Ако имаш конкретни въпроси - питай. Каквото можем ще помогнем.Последно редактирано от sparkybg; 03-03-09, 19:22.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
-
До: Помощ за Terrano 2 97год. 2.7TDI
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеНяма нищо специфично. Просто иди да го огледат. Те ще ти и кажат, ако има нещо.
Единствено, като му сменяш маслото, не го пълни догоре, а до средата. Като се напълни догоре, гори масло, додето не стигне средата. Там спира и се закротва. Това има нещо общо със системата за вентилация на картера. Понеже минава през турбото, като е по-пълен засмуква по малко. Това ми го каза човек, работил в NISSAN, още преди да сменям маслото. Естествено, не го послушах, и го установих от собствен опит. Точно каквото ми каза дума по дума, това се случи.
Двигателя се чувства най-добре с хубаво 15W40 масло. 15W50 му идва малко гъстичко зимата. Вероятно 10W50 или 5W50 ще е по-добре, но няма особен смисъл, защото го дават да се сменя 2 пъти годишно.
В дифове, скорости и раздатка - каквото пише по книга. Имай в предвид че задния диференциал е с ограничено приплъзване (LSD). За него трябва специално масло за LSD. Аз съм с MOPAR 75W140, но може и 80W90 (това дават по книга), стига да е за LSD. В преден диф, раздатка и скорости съм със 75W90 синтетика на Valvoline.
За съжаление за Варна не съм в час със сервизите.
Ако имаш конкретни въпроси - питай. Каквото можем ще помогнем.Последно редактирано от Dankov; 10-03-09, 05:22.
Коментар
-
До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
Не ти трябва да сменяш щангата, а скърцането няма нищо общо с нея Тая щанга дори и разхлабена пак си върши работата. И аз дълго време се чудех откъде е това зверското изскърцване при краен ляв/десен с много ниска скорост докато в сервиз мимо не ме светнаха по този "сложен" въпрос...
Има едни ограничители на крайното положение за завиване - това просто едни издатини от странта на шасито които се срещат съответно с болтове от страната на колелото. Трябва да се намацат хубаво с грес, по добре някаква по гъста и лепкава. Това и на издатините и на болтовете, на всяка страна има по две такива, отпред и отзад. Решава проблема със скърцането при крайно навит волан на 100%
Коментар
-
До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнениеНе ти трябва да сменяш щангата, а скърцането няма нищо общо с нея Тая щанга дори и разхлабена пак си върши работата. И аз дълго време се чудех откъде е това зверското изскърцване при краен ляв/десен с много ниска скорост докато в сервиз мимо не ме светнаха по този "сложен" въпрос...
Има едни ограничители на крайното положение за завиване - това просто едни издатини от странта на шасито които се срещат съответно с болтове от страната на колелото. Трябва да се намацат хубаво с грес, по добре някаква по гъста и лепкава. Това и на издатините и на болтовете, на всяка страна има по две такива, отпред и отзад. Решава проблема със скърцането при крайно навит волан на 100%
Коментар
-
До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
Първоначално публикуван от Dankov Преглед на мнениеБЛАГОДАРЯ
Коментар
-
До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
За тази става въпрос нали - Stabilizer Bar? Според мен то така или иначе не трябва да е без никакви луфтове, иначе няма да имаш абсолютно никакъв индивидуален ход на колелата. Тя не е индивидуална за всяко колело, а трябва да е едно цяло парче.
Коментар
-
До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
За тази става въпрос нали - Stabilizer Bar? Според мен то така или иначе не трябва да е без никакви луфтове, иначе няма да имаш абсолютно никакъв индивидуален ход на колелата. Тя не е индивидуална за всяко колело, а трябва да е едно цяло парче.това е тази щанга за която ви говорех.
Коментар
-
До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
Ама чакай сега, това дето си го показал не е никаква стабилизираща щанга, това е кормилна щангачаст от кормилния механизъм. Ако е изкривена колелата няма да завиват по идентичен начин.
Според мен е много важно да е в добро състояние и трябва да се поправя ако има проблем там иначе стабилността на колата ще е серьозно нарушена до степен на загуба на контрол в завой.
Ако си ходил по майсотори не са ли ти го обяснили това?
Коментар
-
До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
Здравейте колеги,
И при мен се получава същия проблем. При скорост над 80км волана започва много лекичко да ми трепери, същото усещане като при небалансирана гума. Ходих на два различни стенда и никой не открива нищо. Караха ме да развъртя гумите предни отзад, задни отпред. Същата работа. После по диагонал ги сменихме и пак същото, а и двата стенда показват че всичко е наред. Мислите ли, че и моя проблем е от тази щанга?
Коментар
-
До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
Първоначално публикуван от Truck Преглед на мнениеЗдравейте колеги,
И при мен се получава същия проблем. При скорост над 80км волана започва много лекичко да ми трепери, същото усещане като при небалансирана гума. Ходих на два различни стенда и никой не открива нищо. Караха ме да развъртя гумите предни отзад, задни отпред. Същата работа. После по диагонал ги сменихме и пак същото, а и двата стенда показват че всичко е наред. Мислите ли, че и моя проблем е от тази щанга?
Коментар
-
До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнениеАма чакай сега, това дето си го показал не е никаква стабилизираща щанга, това е кормилна щангачаст от кормилния механизъм. Ако е изкривена колелата няма да завиват по идентичен начин.
Според мен е много важно да е в добро състояние и трябва да се поправя ако има проблем там иначе стабилността на колата ще е серьозно нарушена до степен на загуба на контрол в завой.
Ако си ходил по майсотори не са ли ти го обяснили това?
Коментар
-
До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
Проверете, колкото за сравнение на цените и във Форд (мотопфое или незнам кои други внасят оригиниални части). Търсете за Маверик от същите години, и същия двигател. Пройзвеждат се до 99та или 2000ната. Но ме съмнява да е особено по евтино, незнам.
Коментар
-
До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?
Първоначално публикуван от Dankov Преглед на мнениеАми какво да ти кажа провери дали нямаш крива гума при мене тази щанга беше много разбита и ми претрисаше от120до140км провери и биалетките.Ако е щангата в магазина миказаха че е неоткриваема под 1200лв защото само в Нисан я имало,пробвах от Патрол тя е същата но самов конусите на болтовете,а на мястото където влизат накрайниците при Тераното отвора в тясната част е 12,5мм а при патрола е около14мм(идва голямо).Дори ходих при човек с много голян асортимент от части само за японски и му дадох номера на рамата и той ми извади точно моята кола излезе цвят на колата,какъв е салона всичко и ми каза за тази щанга,че няма намиране-само в Нисан 1200лв.Ходих в моргата и взех тази щанга за 80лв здрава само,че е от Форд Маверик абсолютно същата и за сега нямам проблеми ако ще я сменяте не взимайте от джип с обратен волан защото не става обратна е защото тези конусни болтове от двете страни единия е на ябълка а деругия е неподвижен а при обратния волан е обратно разположението.
Поздрави на всички!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар