Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

    Здравейте колеги и честита баба Марта така да се каже.Купих си Терано 2 97год. с кръглите фарове 2.5 ТДИ дълга база работи отлично но все нещо ще излезе сигурно за смяна по ходовата част или другаде.Ако може някой да помогне за майстор във Варна да го прегледа и да се обслужи,ще бъда благодарен.Или ако има нещо специфично което да ми кажете като съвет по поддръжката защото честно казано не съм в час още с тия машини.

  • #2
    До: Помощ за Terrano 2 97год. 2.7TDI

    Няма нищо специфично. Просто иди да го огледат. Те ще ти и кажат, ако има нещо.

    Единствено, като му сменяш маслото, не го пълни догоре, а до средата. Като се напълни догоре, гори масло, додето не стигне средата. Там спира и се закротва. Това има нещо общо със системата за вентилация на картера. Понеже минава през турбото, като е по-пълен засмуква по малко. Това ми го каза човек, работил в NISSAN, още преди да сменям маслото. Естествено, не го послушах, и го установих от собствен опит. Точно каквото ми каза дума по дума, това се случи.

    Двигателя се чувства най-добре с хубаво 15W40 масло. 15W50 му идва малко гъстичко зимата. Вероятно 10W50 или 5W50 ще е по-добре, но няма особен смисъл, защото го дават да се сменя 2 пъти годишно.

    В дифове, скорости и раздатка - каквото пише по книга. Имай в предвид че задния диференциал е с ограничено приплъзване (LSD). За него трябва специално масло за LSD. Аз съм с MOPAR 75W140, но може и 80W90 (това дават по книга), стига да е за LSD. В преден диф, раздатка и скорости съм със 75W90 синтетика на Valvoline.

    За съжаление за Варна не съм в час със сервизите.

    Ако имаш конкретни въпроси - питай. Каквото можем ще помогнем.
    Последно редактирано от sparkybg; 03-03-09, 19:22.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Помощ за Terrano 2 97год. 2.7TDI

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Няма нищо специфично. Просто иди да го огледат. Те ще ти и кажат, ако има нещо.

      Единствено, като му сменяш маслото, не го пълни догоре, а до средата. Като се напълни догоре, гори масло, додето не стигне средата. Там спира и се закротва. Това има нещо общо със системата за вентилация на картера. Понеже минава през турбото, като е по-пълен засмуква по малко. Това ми го каза човек, работил в NISSAN, още преди да сменям маслото. Естествено, не го послушах, и го установих от собствен опит. Точно каквото ми каза дума по дума, това се случи.

      Двигателя се чувства най-добре с хубаво 15W40 масло. 15W50 му идва малко гъстичко зимата. Вероятно 10W50 или 5W50 ще е по-добре, но няма особен смисъл, защото го дават да се сменя 2 пъти годишно.

      В дифове, скорости и раздатка - каквото пише по книга. Имай в предвид че задния диференциал е с ограничено приплъзване (LSD). За него трябва специално масло за LSD. Аз съм с MOPAR 75W140, но може и 80W90 (това дават по книга), стига да е за LSD. В преден диф, раздатка и скорости съм със 75W90 синтетика на Valvoline.

      За съжаление за Варна не съм в час със сервизите.

      Ако имаш конкретни въпроси - питай. Каквото можем ще помогнем.
      Благодаря много за инфото.Ходих на майстор и ми каза че всичко по ходовата част-болтове,биалетки,и т.н. са здрави има само една щанга точно между двете прени колела отгоре на главините влиза с болтове.Обаче не е щанга и да има от 2-те страни накрайници а е стого фиксирана(валцована).Имам в предвид че се сменя цялата щанга а не мога да я намеря по магазините навсякъде ми казват че тази част не я поддържат,а като е разбита тя колелото има голям луфт (ляво-дясно)като го хванеш с ръка ако може някой да ме ориентира от къде да я търся какви пари може да е.И една друга работа се сетих когато навия пълен десен с малка скорост(почти в спяло положение)и натисна спирачката да спирам се чува някакво пръщене или яко скърцане-не е каре не е и хъб.Това се случва в градски условия например на светофара правя обратен.Благодаря предварително.
      Последно редактирано от Dankov; 10-03-09, 05:22.

      Коментар


      • #4
        До: Помощ за Terrano 2 97год. 2.7TDI

        Този звук вероятно е от разбитите щанги. Смени ги и ще се оправи.
        [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

        Коментар


        • #5
          До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

          Не ти трябва да сменяш щангата, а скърцането няма нищо общо с нея Тая щанга дори и разхлабена пак си върши работата. И аз дълго време се чудех откъде е това зверското изскърцване при краен ляв/десен с много ниска скорост докато в сервиз мимо не ме светнаха по този "сложен" въпрос...

          Има едни ограничители на крайното положение за завиване - това просто едни издатини от странта на шасито които се срещат съответно с болтове от страната на колелото. Трябва да се намацат хубаво с грес, по добре някаква по гъста и лепкава. Това и на издатините и на болтовете, на всяка страна има по две такива, отпред и отзад. Решава проблема със скърцането при крайно навит волан на 100%

          Коментар


          • #6
            До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

            Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
            Не ти трябва да сменяш щангата, а скърцането няма нищо общо с нея Тая щанга дори и разхлабена пак си върши работата. И аз дълго време се чудех откъде е това зверското изскърцване при краен ляв/десен с много ниска скорост докато в сервиз мимо не ме светнаха по този "сложен" въпрос...

            Има едни ограничители на крайното положение за завиване - това просто едни издатини от странта на шасито които се срещат съответно с болтове от страната на колелото. Трябва да се намацат хубаво с грес, по добре някаква по гъста и лепкава. Това и на издатините и на болтовете, на всяка страна има по две такива, отпред и отзад. Решава проблема със скърцането при крайно навит волан на 100%
            БЛАГОДАРЯ

            Коментар


            • #7
              До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

              Първоначално публикуван от Dankov Преглед на мнение
              БЛАГОДАРЯ
              Колеги имам един два въпроса относно Терано 2 2.7ТДИ.Значи има на ходовата част отпред между двете главини една стабилизираща щанга която от едната страна е хваната на хебела и накрайника на главината,а от другата страна е хваната на конусен болт към купето и пак на накрайника на главината.Фактически на нея има два конусни болта единия подвижен а другия не и легла на които влизат накрайниците на оправлението към главините.За тази прословута стабилизираща щанга ми изкат 1200лв.защото болтовете са разбити и при скорост от 120до140км създава илюзия че има небалансирана джанта.На Патрола тази щанга е същата само че на нея има място за амортисьор и струва 180лв.обаче не става защото размера където влизат накрайниците е 14мм а на Тераното е 12,5мм иначе конуса на другите два болта е същия.Та да ви питам какво е решението според Вас.Аз за момента реших проблема защото тази щанга я намерих почти неизползвана в моргата от Маверик(същата е)за 80лв.но слеващия път може и да нямам този късмет.

              Коментар


              • #8
                До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?





                За тази става въпрос нали - Stabilizer Bar? Според мен то така или иначе не трябва да е без никакви луфтове, иначе няма да имаш абсолютно никакъв индивидуален ход на колелата. Тя не е индивидуална за всяко колело, а трябва да е едно цяло парче.

                Коментар


                • #9
                  До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

                  Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение




                  За тази става въпрос нали - Stabilizer Bar? Според мен то така или иначе не трябва да е без никакви луфтове, иначе няма да имаш абсолютно никакъв индивидуален ход на колелата. Тя не е индивидуална за всяко колело, а трябва да е едно цяло парче.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00197.jpg
Прегледи:1
Размер:208.8 КБ
ID:5094666 това е тази щанга за която ви говорех.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

                    Ама чакай сега, това дето си го показал не е никаква стабилизираща щанга, това е кормилна щанга част от кормилния механизъм. Ако е изкривена колелата няма да завиват по идентичен начин.

                    Според мен е много важно да е в добро състояние и трябва да се поправя ако има проблем там иначе стабилността на колата ще е серьозно нарушена до степен на загуба на контрол в завой.

                    Ако си ходил по майсотори не са ли ти го обяснили това?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

                      Здравейте колеги,
                      И при мен се получава същия проблем. При скорост над 80км волана започва много лекичко да ми трепери, същото усещане като при небалансирана гума. Ходих на два различни стенда и никой не открива нищо. Караха ме да развъртя гумите предни отзад, задни отпред. Същата работа. После по диагонал ги сменихме и пак същото, а и двата стенда показват че всичко е наред. Мислите ли, че и моя проблем е от тази щанга?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

                        Първоначално публикуван от Truck Преглед на мнение
                        Здравейте колеги,
                        И при мен се получава същия проблем. При скорост над 80км волана започва много лекичко да ми трепери, същото усещане като при небалансирана гума. Ходих на два различни стенда и никой не открива нищо. Караха ме да развъртя гумите предни отзад, задни отпред. Същата работа. После по диагонал ги сменихме и пак същото, а и двата стенда показват че всичко е наред. Мислите ли, че и моя проблем е от тази щанга?
                        Ами какво да ти кажа провери дали нямаш крива гума при мене тази щанга беше много разбита и ми претрисаше от120до140км провери и биалетките.Ако е щангата в магазина миказаха че е неоткриваема под 1200лв защото само в Нисан я имало,пробвах от Патрол тя е същата но самов конусите на болтовете,а на мястото където влизат накрайниците при Тераното отвора в тясната част е 12,5мм а при патрола е около14мм(идва голямо).Дори ходих при човек с много голян асортимент от части само за японски и му дадох номера на рамата и той ми извади точно моята кола излезе цвят на колата,какъв е салона всичко и ми каза за тази щанга,че няма намиране-само в Нисан 1200лв.Ходих в моргата и взех тази щанга за 80лв здрава само,че е от Форд Маверик абсолютно същата и за сега нямам проблеми ако ще я сменяте не взимайте от джип с обратен волан защото не става обратна е защото тези конусни болтове от двете страни единия е на ябълка а деругия е неподвижен а при обратния волан е обратно разположението.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

                          Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                          Ама чакай сега, това дето си го показал не е никаква стабилизираща щанга, това е кормилна щанга част от кормилния механизъм. Ако е изкривена колелата няма да завиват по идентичен начин.

                          Според мен е много важно да е в добро състояние и трябва да се поправя ако има проблем там иначе стабилността на колата ще е серьозно нарушена до степен на загуба на контрол в завой.

                          Ако си ходил по майсотори не са ли ти го обяснили това?
                          Значи тя самата щанга не е крива на нея има два конусни болта които не са ремонтни единия на ябълка я другия неподвижен.При мене тези болтове са се разбили от каране и имат луфт и при120км започва да създава илюзия за небалансирана джанта и от там нататък оа вибрациите се рабиват накрайници и т.н.Казаха ми че има вариант да се направи при стругар но без гаранции при което за мен е безмисленно,по добре да се смени все пак няма да разглабям и зглабям всеки ден но може дасе намери от моргата с повече търсене и късмет и малко наглост защото тези от моргите поне в моя случай много ги мързеше.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

                            Проверете, колкото за сравнение на цените и във Форд (мотопфое или незнам кои други внасят оригиниални части). Търсете за Маверик от същите години, и същия двигател. Пройзвеждат се до 99та или 2000ната. Но ме съмнява да е особено по евтино, незнам.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Terrano 2 97год. 2.7TDI - обслужване след покупка във Варна?

                              Първоначално публикуван от Dankov Преглед на мнение
                              Ами какво да ти кажа провери дали нямаш крива гума при мене тази щанга беше много разбита и ми претрисаше от120до140км провери и биалетките.Ако е щангата в магазина миказаха че е неоткриваема под 1200лв защото само в Нисан я имало,пробвах от Патрол тя е същата но самов конусите на болтовете,а на мястото където влизат накрайниците при Тераното отвора в тясната част е 12,5мм а при патрола е около14мм(идва голямо).Дори ходих при човек с много голян асортимент от части само за японски и му дадох номера на рамата и той ми извади точно моята кола излезе цвят на колата,какъв е салона всичко и ми каза за тази щанга,че няма намиране-само в Нисан 1200лв.Ходих в моргата и взех тази щанга за 80лв здрава само,че е от Форд Маверик абсолютно същата и за сега нямам проблеми ако ще я сменяте не взимайте от джип с обратен волан защото не става обратна е защото тези конусни болтове от двете страни единия е на ябълка а деругия е неподвижен а при обратния волан е обратно разположението.
                              Майстора от стенда ми смени само тампоните (Bushing на малката схема). Те бяха разбити и една задна биалета. Всичко друго каза е здраво, но явно не е така. Мисля да отида отново на стенд, при трети човек. Дразнещо е това треперене във волана.
                              Поздрави на всички!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X