Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оборотите на Terrano 2.7TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Оборотите на Terrano 2.7TDI

    Здравейте колеги, Тераното ми когато е запалено на място поддържа около 600 оборота. Доста често по кръстовищата когато "пълзя" ми гасне. Искам да попитам тези обороти нормални ли са или да ги вдигнем на 700-800? А може би още не съм си свикнал машината...? Предварително Ви благодаря!

  • #2
    До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

    Не са нормални. Нормалните мисля бяха 750 или 800. Не е нормално да гасне. Като го запаля сутрин на студено са и малко повече - вероятно около 1000, но не съм гледал.

    Предвид че е с компютър, той си регулира и оборотите. Жило за газ нямаш. Всичко минава през през компютъра. Явно има някакъв проблем.

    Сменя ли му нещо, след като го взе - ремъци, филтри, масла, и т.н.?
    Пали ли лесно на студено?
    Пуши ли? Не трябва да пуши при нормално каране, колкото и да го натискаш.
    Има ли достатъчно мощност? Трябва да поддържа 140 безгрижно, и да иска още.
    Какъв му е харча?
    Може да идеш някъде да го проверят за грешки. Има вариант лампата "Check engine" да е изгоряла, или махната, и просто да не виждаш че свети.

    Моя не ми е гаснал никога, откак го карам. Дори когато се случи да направя лека издънка - вместо първа, трета скорост, примерно. Дори и тогава трудно би го угасил. Все пак е дизел, при това не малък.

    Дай малко повече информация.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

      Aми честно казано не е нормално този двигател да гасне, аз съм гасил 2.7ТД обаче при тръгване на втора на леко хълмче, в задръстване, без да бутам гаста.. иначе си тръгвам на 2ра на обороти.

      Виж наистина дали пуши и какво точно пуши, и след това си помисли кога си сменял горивния филтър в последните 15000км да кажем. Ако всичко по горивната ситема е добре вече остава да се провери дали не дава някакви грешки. Все пак това че има компютър си има едно голямо предимство и това е че диагностиката е доста по лесна.

      Коментар


      • #4
        До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

        Да се включа и аз моето е Терано 1 -2.7ТД и също държи 600 но никога не е гаснал не пуши пали от раз общо взето държи се перфекто въпреки това и аз си мисля че трябва да са поне 750

        Коментар


        • #5
          До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

          Когато го взех му смених всичките масла и филтрите. Пали си нормално, на четвърт. Разхода ми е около 10л на 100км, засичах го няколко пъти. Пуши единствено при запалване сутрин, мощност също си има. Настъпвам си го до 160км и нямам проблеми. Тази жълтата лампична не ми е изгоряла, защото когато запаля колата преди лампичката за свещите да е изгаснала ми свети. След това гася колата изчаквам си лампичката за свещите да загасне и всичко си е нормално. Аз също тръгвам на втора скорост, без значение дали съм на равно или стръмно. По принцип нали палите колата(при дизелите), включвате на първа и пускате съединетя и колата си подема леко и без газ. При мен гасне, не става. Иска повече обороти при тръгване. Ако смятате още че съм за сервиз, моля да ми препоръчате за Пловдив. Благодаря ви за инфото колеги.

          Коментар


          • #6
            До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

            При мен не гасне. Тръгва си. Дори и да не отпускам толкова плавно.

            Обаче, идея си нямам от какво може да се получи твоя проблем с ниските обороти. За съжаление не знам и за сервиз около пловдив. Нека колегите да кажат.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

              Колеги , извинявам се че се бъркам , но според мен оборотите на турбодизел не трябва да са под 850-900. Все пак е турбо , а не нормален дизел. Мойта студена държи 1000-1100 , а като загрее 850-900. Тръгвам си и на първа и на втора без ядове.
              Поздрави!

              Помпата ми е капсулована и не е пипана. Така си е откакто го карам(3,5 години)...
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

                Според сервизното ръководство за 2.7 ТДИ

                Engine TD27Ti
                Engine speed Unit: rpm

                Idle speed 725
                A/C: ON 845

                Maximum engine speed 5,500

                За стария двигател 2.7ТД без А/С: 700 с А/С: 800, с максимум 5,000 оборота.

                За 2.4и със или без А/С трябва да е 800 оборота, всичките са +/-50 оборота.

                Коментар


                • #9
                  До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

                  Еми, освен да има някаква по-нискооборотна модификация, ама се съмнявам.

                  Все си мисля че компютъра си следи оборотите на празен ход, и коригира, когато е нужно. Поне според опита ми с компютърни и не компютърни возила, тия, при които компютъра управлява оборотите на празен ход се държат съвсем като тераното ми. Всичките.

                  Дори има и следния момент: Караш с някаква скорост, над 3-4 километра в час. Компютъра сържи оборотите леко вдигнати. Около секунда след като си спрял напълно, оборотите падат до номиналните за празен ход. Поне мойта се държи така. И всъщност, додето не си спрял съвсем, спокойно можеш да я пуснеш на първа, да я оставиш без газ, и тя си дърпа, като заедно с това си държи сама оборотите, до определено натоварване. Много помага в задръстване, когато колоната се движи бавно и на пресекулки. Просто оставям малко повече дистанция от предната кола, и само работя с газта. Спирам единствено ако предния спре съвсем за толкова време че дистанцията да се стопи.

                  ...ама, до колкото знам има 2 системи - на BOSCH, и някаква японска. Това за компютъра. Повечето, произведени в и за Европа, са с BOSCH-овския компютър.

                  Мисля си, да не се е скихал някой датчик? Я дебитомер, я някой за температурата? Тогава често не засичат грешка, макар проблем реално да има.

                  Ако колегата е от София, може да се разберем да докарам стария ми дебитомер, който се оказа здрав, и да пробваме. Имам и нужните инструменти - torx security петолъчка и шестолъчка. Предполагам работа за около 15-ина минути.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

                    Благодаря ти за помоща колега, но съм по-близо до Пловдив. Скоро време ще посетя сервиза на BOSCH Пловдив.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

                      Имам следния проблем с Терано 2 2.7 TDI, сутрин студен двигател пали прилично лесно, но оборотите са му ниски, показва 500 об/мин и има шум в скоростната кутия, когато загрее шума в скорстите изчезва, но на оборотомера показва малко над 600об/мин. Ходих на майстор на тестера при топъл двигател показаха 745-750 об/мин и майстора каза, че всичко е ОК, но дали е така?
                      Mitsubishi Pajero 2800+
                      Stop the earth I want to get down

                      Коментар


                      • #12
                        До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

                        Първоначално публикуван от Д Петков Преглед на мнение
                        Имам следния проблем с Терано 2 2.7 TDI, сутрин студен двигател пали прилично лесно, но оборотите са му ниски, показва 500 об/мин и има шум в скоростната кутия, когато загрее шума в скорстите изчезва, но на оборотомера показва малко над 600об/мин. Ходих на майстор на тестера при топъл двигател показаха 745-750 об/мин и майстора каза, че всичко е ОК, но дали е така?
                        1. Явно оборотомера нещо не ти е в ред
                        2. Оборотите на студено при мен са малко по-високи - може би около 850-900
                        3. шума откъм скоростите го има и при мен - някакъв луфт покрай притискателния лагер. Не му се коси. На топло обикновено изчезва. Ама, нали си сменял съединител, не сменихте ли и всичко покрай него, имам в предвид тоя лагер?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

                          Аз също имам подобен шум от към съединитела отвреме-навреме.
                          Като натисна педала и изчезва.
                          Имах такъв проблем на предишната ми кола и идва от аксиалния лагер който е закачен на вилката на съединитела.
                          Не би трябвало да е проблем стига шума да не е много-силен

                          Коментар


                          • #14
                            До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            1. Явно оборотомера нещо не ти е в ред
                            2. Оборотите на студено при мен са малко по-високи - може би около 850-900
                            3. шума откъм скоростите го има и при мен - някакъв луфт покрай притискателния лагер. Не му се коси. На топло обикновено изчезва. Ама, нали си сменял съединител, не сменихте ли и всичко покрай него, имам в предвид тоя лагер?
                            Като сменях съединителя ми продадоха цял комплект: феродов диск, притискател и аксиален лагер, всичко надлежно се подмени и се появи шума. Прави ми впечетление, че при студен двигател и както отбелязах ниски обороти, когато подам газ и леко вдигна оборотите шума в скорстната кутия изчезва. Важното е че ме успокои и да не се кося, че като си спомня какъв купон беше да изтикаме колата от с. Мугла до Триград
                            Mitsubishi Pajero 2800+
                            Stop the earth I want to get down

                            Коментар


                            • #15
                              До: Оборотите на Terrano 2.7TDI

                              На студен двигател и ниски обороти, обикновено вибрациите са по-големи, и затова дрънка. То там така или иначе луфтчета си има тук-там. Не съм отварял конкретния. Някой ден като се наложи, надлежно ще проверявам дали и как може да се пребори тоя шум, ама изглежда това няма да е скоро при мен. На 90000 никога не е отваряно, или поне не си личи. А съединителя си ми е в перфектна форма засега, да чукна на дърво.

                              ...между другото, приятел ми спомена че на оригиналния феродов диск много успешно му се сменя феродото, без да има никакви проблеми от това. Ама щом твоя е бил счупен, случая е друг.

                              ПП: Сега се сещам че може да е някакъв луфт по вилката. Не знам как и за къде е захваната, но се случва и тя да дрънка, по опита ми от други возила. Често е има втулки между нея и корпуса на камбаната например, които пък често на тефлонови/пластмасови, и съответно често си заминават бързо.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X