Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се похваля

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Да се похваля

    Оригинален интеркулер от терано след 96та и според мен е най добрия вариант. Само да намеря аз модификацията на капака е лесната част.

    Коментар


    • #32
      До: Да се похваля

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      На мен ми го прави мой човек, с цена като за свой човек. Иначе е към 800-900лв. По интернет го правят за 400-500, но трабва да намериш кой да ти прочете стария чип, да пратиш файл, и като получиш новия, да го програмира в новите чипове и да ги запои.

      159 коня/361Nm са много за тоя двигател. Ще пуши много, а и не е изключено да береш ядове с бутала - стопява ги.

      Моя е "мекия" вариант - около 145 коня и 310-320Nm. Не пуши изобщо, и има разлика спрямо стария. Не е голяма, но на моменти се усеща.
      А сам ли избираш на каква приблизително мощност да се вдигне или има някакви опции?
      Дали имаш някаква представа с колко се вдига нялягането на турбото при тази манипулация?
      Рових из един manual но нещо не видях какви са заводските норми.

      Коментар


      • #33
        До: Да се похваля

        Заводските трябва да са около 1 бар май, Спарки-бг беше писал че неговото е мекия вариант, тоест явно има два възможни от които си е избрал.

        На мен ми е интересно компютъра МАФ сензора след въздушния филтър ли полва за да прави качествен контрол на работата на турбината и ако не, какво?

        Коментар


        • #34
          До: Да се похваля

          Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
          А сам ли избираш на каква приблизително мощност да се вдигне или има някакви опции?
          Дали имаш някаква представа с колко се вдига нялягането на турбото при тази манипулация?
          Рових из един manual но нещо не видях какви са заводските норми.
          2 варианта са, да. Ама човека каза че тежкия вариант вдигал раздоха, и много пушело. Сам ми препоръча "мекия"

          За турбото, нямам идея. Той сменя само чипове. Каза че единия е за турбото, а другия - за нафтата.

          Иначе, компютъра ползва MAF сензора, за да прецени колко въздух е влязъл. Сигурно мери и температурата му във входящия колектор, след турбото, но за това не съм сигурен - не съм гледал дали има датчик.

          Ама, мери влезналия въздух, и в зависимост от него коригира нафтата, която пръска в цилиндрите, а чете и оборотите и датчика на дюзата с датчик за движение на иглата, и от там коригира момента на впръскване. Вероятно има и датчик за положението на коляновия вал.

          Само по MAF сензора няма как пряко да прецениш какво е налягането, което качва турбото, ама това компютъра не го интересува. Компа го интересува колко въздух влиза в двигателя, и с каква температура, евентуално, за да прецени колко нафта и кога да я впръска.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #35
            До: Да се похваля

            Добре, а тук доколкото разбрах горивото не се подава директно в цилиндъра при този двигател(TD27Ti)

            Последно само че много разводних темата на човека- дали е вярно че при този модел турбото е с допълнително течно охлаждане от "водата" на мотора?

            Коментар


            • #36
              До: Да се похваля

              Не знам да има водно охлаждане там, но може и да бъркам. До колкото помня, там минава само масло.

              Турбото си е съвсем обикновено. Нищо специално.

              Двигателя е с предкамерно впръскване. Това не е недостатък.

              С директно впръскване е само 3.0TDI двигателя, който се слага и на NAVARA, и на PARTOL, но е рядък. А и отзивите от него, особено първите модификации, не са много радушни, особено във варианта му за PATROL, с по-висока мощност.

              По-късно, не знам коя година, повечето проблеми на 3 литровия дизелак са малко или много решени.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #37
                До: Да се похваля

                Безаварини километри колега много ми харесва Нисанчето
                0885 297985,мтел-Радо
                0876 556870,виваком като домашен

                Коментар


                • #38
                  До: Да се похваля

                  Много благодаря за пожеланията! Отворих нова тема за контактния ключ, но никой не ми писа. Тук също ще попитам- нормално ли е да мога да си изкарвам ключа от всички положения на контактния ключ? Даже и при запалена кола пак мога да си изкарам ключа. Дали и при другите Теранота е така или аз имам проблем!?

                  Коментар


                  • #39
                    До: Да се похваля

                    Първоначално публикуван от Truck Преглед на мнение
                    Много благодаря за пожеланията! Отворих нова тема за контактния ключ, но никой не ми писа. Тук също ще попитам- нормално ли е да мога да си изкарвам ключа от всички положения на контактния ключ? Даже и при запалена кола пак мога да си изкарам ключа. Дали и при другите Теранота е така или аз имам проблем!?
                    Здравей колега.При мен на Патрола също се вади ключа при запален двигател.Така,че не се притеснявай,мисля,че при Тераното също е така.При мен има едно копченче точно до самия контакт.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X