Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GR - десен волан, обръщане на дирекция?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • GR - десен волан, обръщане на дирекция?

    Колеги, някой "обръщал" ли е дирекция на PATROL GR ?
    Има доста добри нисани с десни дирекции, но за някой това е проблем. Доста харесах един, и в британските сайтове има хубави бройки, просто не ми се кара с десен волан!
    Моля, ако някой има опит, информация или може да извърши подобна маниполация да сподели!
    Поздрави!
    VARADERO SD2

  • #2
    До: GR - десен волан

    И аз мислих за същото.....Само че според мен старите Патроли ще са доста по-лесни от по-новите....Та въпроса ти за какви питаш: За Y60 или за Y61?
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: GR - десен волан

      Питам за Y60.
      Просто рядко се намира добър Y60 с лява дирекция.
      VARADERO SD2

      Коментар


      • #4
        До: GR - десен волан

        Първоначално публикуван от rosslan Преглед на мнение
        Питам за Y60.
        Просто рядко се намира добър Y60 с лява дирекция.
        Какво се разбира под добър Y60?
        Аз разбирам с 4.2 двигателите. Много рядко, но изпада 4.2 дизел. Имаше един такъв дълъг, с климатик (т.е. още по-рядко) в Германия за под 6 евра и стоя така повече от 3 месеца. Е, вече го няма.

        Има и твърде прилични бензини в Швейцария, пак с ляв волан.
        Но ако се целиш за 4.2 от UK за около 1000-1500 паунда, това е друго. Но разправията по обръщане не е малка, трябват не малко части в допълнение. Аз не бих се захванал.

        Коментар


        • #5
          До: GR - десен волан

          Аз лично бих се захванал. При условии че има донор......Поне като за първия път.
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #6
            До: GR - десен волан

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Но разправията по обръщане не е малка, трябват не малко части в допълнение. Аз не бих се захванал.
            Ще ми се да уточним, какво и колко е необходимо каква е разправията, за да стане както трябва.
            И за мен най- добър е 4.2 а климатик.
            На острова както и тук излизат и 2.8 96-97г. на прилични цени, тук около 8к а в UK 2k паунда. Те просто изглеждат доста по-запазени, чисти, кожен салон и климатик са често срещани за разлика от наличните в България или Германия. За 8000лв. тук са доста "мърляви", изтормозени екземпляри на много км. без екстри и 5г. по стари.
            Разбира се има изключения!
            VARADERO SD2

            Коментар


            • #7
              До: GR - десен волан

              Ако беше такава далавера всички механици от форума щяха да карат перфектни джипки с обърнати волани. Няма сметка и сам да си го правиш без донор, а камо ли да плащаш за това. По скоро бих си взел ударен отколкото с дясна дирекция. А донора винаги е "едни пари". Просто "безплатен обяд" няма.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #8
                До: GR - десен волан

                Само като информация,миналата година обръщах Паджеро 2,8 ТД с клима.Някой от нещата който не бяхме предвидили бяха,рязане на шаси/защото десният сектор няма как да се захване от ляво/,конзолата на парното+изпарителя на климатика не отговориха на таблото с лява дирекция и трябваше да се купуват други,пререждане и удължаване на ел.инсталацията отпред и мн.др.На финала сметката излезе около 3,8к при положение,че не съм плащал на майстор,втори път тази грешка не бих направил!
                Наскоро видях мой приятел с БМВ Е46 внесено от Англия.Били му обърнали волана на евтина цена/1,5к/,тоест обърнали му само таблото,рейката и педалите.Недостатъците който мен биха ме изнервили са останалите чистачки за дясната дирекция,неприятно стържене отпред при завой,предният капак се отвара от дясно,управлението на ел.огледалата е на дясната врата,дори не му бяха разменили буксите на ел.стъклата/на БМВ-то са между седалките/и лявото копче отваряше дясното стъкло,и съответно обратното.Има много други недостатъци,но няма да ги изброявам всички.
                С две думи:
                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                Ако беше такава далавера всички механици от форума щяха да карат перфектни джипки с обърнати волани. Няма сметка и сам да си го правиш без донор, а камо ли да плащаш за това. По скоро бих си взел ударен отколкото с дясна дирекция. А донора винаги е "едни пари". Просто "безплатен обяд" няма.
                ОффРоуд Клуб БАЛКАН 4x4-Враца

                Коментар


                • #9
                  До: GR - десен волан

                  В началото на месеца се обаждах на Технотест за преустройство на автомобил. Свързааха ме с някакъв "специалист", който каза че вече им е забранено да одобряват такава преконструкция.

                  Някой минавал ли е Техно след след десен волан?

                  Коментар


                  • #10
                    До: GR - десен волан

                    Първоначално публикуван от Nikiboy Преглед на мнение
                    В началото на месеца се обаждах на Технотест за преустройство на автомобил. Свързааха ме с някакъв "специалист", който каза че вече им е забранено да одобряват такава преконструкция.

                    Някой минавал ли е Техно след след десен волан?
                    какъв технотест? регистрираш си колата и след това си слагаш волана и по средата, ако щеш...
                    не знам в талона да пише ляв/десен волан
                    пък и не виждам смисъл да се обръща дирекцията - ти докато го докараш от Англия ще му свикнеш...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      До: GR - десен волан

                      Прав си, направо ме закопа - онзи спец беше толкова величествен по телефона, че...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X