Здравейте,
аз съм нов във форума и от почти две години съм притежател на Нисан Патфайндър 2.5DCi.
Много съм доволен от колата и засега нямам оплаквания.Имам няколко въпроса относно джипа.
Първо да поясня,че е с 6 ръчни и е второто ниво на оборудване.
На 40 000км е.
Първия ми въпрос е дали колата има сигнализация за изхабени накладки?
Четох,че по принцип имат такава екстра,но не съм сигурен дали се предлага за това ниво на оборудване.Вече е на доста километри и мисля да ги сменя.Да го направя ли или може още да издържи?Да поясня,че не усещам да има проблем при спиране.Просто педала го натискам по дълбоко и силно от преди.Визуално на предните не им остава много.
Колко струва подмяната на всички накладки?
Втория ми въпрос е относно съединителя на колата.Четох,че заради големия въртящ момент,се износвал бързо.От както го прочетох ми се струва,че вече тягата не е чак толкова силна,но пък не забелязвам да превърта и да качва по-високи обороти при потегляне или подаване на газ.Дали ми се струва или наистина се налага смяна при пробег от 40 000км?
Ако има хора с такъв Патфайндър,нека споделят и за цената на оригинален съединител от Нисан София,за да се подготвя психически.
Благодаря предварително
аз съм нов във форума и от почти две години съм притежател на Нисан Патфайндър 2.5DCi.
Много съм доволен от колата и засега нямам оплаквания.Имам няколко въпроса относно джипа.
Първо да поясня,че е с 6 ръчни и е второто ниво на оборудване.
На 40 000км е.
Първия ми въпрос е дали колата има сигнализация за изхабени накладки?
Четох,че по принцип имат такава екстра,но не съм сигурен дали се предлага за това ниво на оборудване.Вече е на доста километри и мисля да ги сменя.Да го направя ли или може още да издържи?Да поясня,че не усещам да има проблем при спиране.Просто педала го натискам по дълбоко и силно от преди.Визуално на предните не им остава много.
Колко струва подмяната на всички накладки?
Втория ми въпрос е относно съединителя на колата.Четох,че заради големия въртящ момент,се износвал бързо.От както го прочетох ми се струва,че вече тягата не е чак толкова силна,но пък не забелязвам да превърта и да качва по-високи обороти при потегляне или подаване на газ.Дали ми се струва или наистина се налага смяна при пробег от 40 000км?
Ако има хора с такъв Патфайндър,нека споделят и за цената на оригинален съединител от Нисан София,за да се подготвя психически.
Благодаря предварително
Коментар