Колеги здравейте.Реших да пиша по въпроса ,защото на Патрола корозията на рамката на задните прозорци и уплътненията са един от проблемите.Всеки /особено този който управлява Патрол/,знае че като понатрупа годинки Нисана започва да гние по въпросната рамка.Моят го взех с доста корозия и подкожушване особено в задния долен край.В крайна сметка мислех,мислех и реших как да го отремонтирам/дано да изкара по-дълго време/.Машината изглеждаше на въпросното място така.



Ъглите имат нещо като фабрична снадка на гуменото съединение,която внимателно отрязах и след това почистих до такава степен от ръждата,че на места почети хлътвах с отверката в купето

.

Металната рамка, на която се захваща гуменото уплътнение, след почистването на доста места просто липсваше.Но това не ме безпокоеше тъй като принципът на ремонта това не го бъркаше.А на местата където остана,просто беше изтърката от ръждата и третирана с ръждопреобразувател.

А ръжда повярвайте ми въобще не липсваше.




След щателното изтъргване и обработка с ръждопреобразувател,минах и към съществената част.Със силикон ,немски на Виктор Рейнц/много е як и издържлив/,всички дупки бяха запълнени,а където имаше метална част беше подлепено гуменото уплътнение към нея.Така смятам че ще се изолира за доста дълго време навлизането на вода между гумата и рамката и корозията ако не спре,то поне ще се забави доста.Ето и крайния резултат.



Ами това исках да споделя с вас.Не са малко хората притежаващи Патроли и имащи същия проблем.Това е един от най-лесните и ефтини начини да се реши въпроса.Просто ,за да не ви отиде труда на вятъра слагайте хубав/марков силикон/,и вярвам че ще има ефект.Поздрави.



Ъглите имат нещо като фабрична снадка на гуменото съединение,която внимателно отрязах и след това почистих до такава степен от ръждата,че на места почети хлътвах с отверката в купето




Металната рамка, на която се захваща гуменото уплътнение, след почистването на доста места просто липсваше.Но това не ме безпокоеше тъй като принципът на ремонта това не го бъркаше.А на местата където остана,просто беше изтърката от ръждата и третирана с ръждопреобразувател.

А ръжда повярвайте ми въобще не липсваше.




След щателното изтъргване и обработка с ръждопреобразувател,минах и към съществената част.Със силикон ,немски на Виктор Рейнц/много е як и издържлив/,всички дупки бяха запълнени,а където имаше метална част беше подлепено гуменото уплътнение към нея.Така смятам че ще се изолира за доста дълго време навлизането на вода между гумата и рамката и корозията ако не спре,то поне ще се забави доста.Ето и крайния резултат.



Ами това исках да споделя с вас.Не са малко хората притежаващи Патроли и имащи същия проблем.Това е един от най-лесните и ефтини начини да се реши въпроса.Просто ,за да не ви отиде труда на вятъра слагайте хубав/марков силикон/,и вярвам че ще има ефект.Поздрави.
Коментар