Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

    Нека да не изместваме темата в посока ресьор или пружина, макар и в контекста на Y260 или Y60.

    Първоначално публикуван от Martin Petrovich Преглед на мнение
    ... що се отнася до гоненето аз смятам че ако искаше щеше да вземеш г класа и да я направиш за рали но както виждаме ти си с патрол според мен това е така защото не залагаш на скороста (всички знаем че патрола не е мн подходящ вариант за гонене на макс. скорости) а залагаш да има преди всичко препятствия през които да може да мине подготвен джип ....
    Мартине,
    В началото всеки взима най-често това, което му е изгодно в съотношение цена/качество спрямо цели на употреба и експлоатация към съответното време на покупка. Е, естествено има го и емоционалния момент (че просто ти харесва дадената марка/ модел) - къде повече, къде по-малко. В последствия се тръгва по една наклонена плоскост и нещата най-често придобиват съвсем други измерения. Не мисля да отговарям вместо Чавдар, но мисля, че и той е един от многото който е взел машина с едно предназначение и цели в началото (например разходки) и към днешна дата я ползва за съвсем друго (например съзтезания). В заключение - трудно е да предвидиш всичко и вида експлоатация в самото начало на инвестиция.

    А относно това "(всички знаем че патрола не е мн подходящ вариант за гонене на макс. скорости)" това вероятно е така с единствения двигател тук - RD28T. В едни други страни (като Австралия) където карат и едни други кубатури (4.2) има главозамайващи разработки с 4.2. дизела, достигащи мощност до 200 киловата на колело при 35-ци гуми. Дали този няма да може да гони добре? Да не говорим за 4.2 бензина, на който и без нищо да му правиш пак си е супер.

    Коментар


    • #17
      До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      В началото всеки взима най-често това, което му е изгодно в съотношение цена/качество спрямо цели на употреба и експлоатация към съответното време на покупка. Е, естествено има го и емоционалния момент (че просто ти харесва дадената марка/ модел) - къде повече, къде по-малко. В последствия се тръгва по една наклонена плоскост и нещата най-често придобиват съвсем други измерения. Не мисля да отговарям вместо Чавдар, но мисля, че и той е един от многото който е взел машина с едно предназначение и цели в началото (например разходки) и към днешна дата я ползва за съвсем друго (например съзтезания). В заключение - трудно е да предвидиш всичко и вида експлоатация в самото начало на инвестиция.
      Абсолютно вярно! Патрулът беше взет с цел "хард" разходки. Към момента на покупката и подготовката не съм си мислел, че ще карам на състезания. Ама явно ни е било писано ...


      А по темата. Ако непременно искаш Патрул, който смяташ в един момент да подкараш и на състезания, моето предпочитание е категорично GR.
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-05-08, 10:50.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение

        А относно това "(всички знаем че патрола не е мн подходящ вариант за гонене на макс. скорости)" това вероятно е така с единствения двигател тук - RD28T. В едни други страни (като Австралия) където карат и едни други кубатури (4.2) има главозамайващи разработки с 4.2. дизела, достигащи мощност до 200 киловата на колело при 35-ци гуми. Дали този няма да може да гони добре? Да не говорим за 4.2 бензина, на който и без нищо да му правиш пак си е супер.
        А замислял ли си се, защо на Баха 1000 всички карат с малки мостове.
        Даже на повечето предния диференциал липсва.

        Коментар


        • #19
          До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Първоначално публикуван от Yaro
          ...А относно това "(всички знаем че патрола не е мн подходящ вариант за гонене на макс. скорости)" това вероятно е така с единствения двигател тук - RD28T. В едни други страни (като Австралия) където карат и едни други кубатури (4.2) има главозамайващи разработки с 4.2. дизела, достигащи мощност до 200 киловата на колело при 35-ци гуми. Дали този няма да може да гони добре? Да не говорим за 4.2 бензина, на който и без нищо да му правиш пак си е супер.
          А замислял ли си се, защо на Баха 1000 всички карат с малки мостове.
          Даже на повечето предния диференциал липсва.
          Не, честно казано, следя го много повърхностно и определено не от гледна точка на това как са конструирани колите. Иначе, относно това, което аз написах по-горе (получена мощност при големите Нисански двигатели) - също има недостатъци, тегло на предния мост например...

          Коментар


          • #20
            До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
            ...А по темата. Ако непременно искаш Патрул, който смяташ в един момент да подкараш и на състезания, моето предпочитание е категорично GR.
            ... И то бензин?

            Коментар


            • #21
              До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              ... И то бензин?
              Пускай ми ти фитили ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

                Не ви разбирам? Защо спрягате старите двигател 4.2, сега май има 4.8 Бензин:
                "On paper, the Patrol now has a numbers advantage over the Toyota. Its 4.8 produces 185 kW of power at 4800 rpm (Cruiser: 156 at 4600) and 420 Newton metres of torque at 3600 (387/4600.)

                The 4.8 pulls relentlessly right across the rev range and is acceptably smooth and very quiet when cruising. It also has the midrange/top end urge to really get the 2.4 tonne ST mobile when you need strong, overtaking performance.

                The fifth ratio allows for effortless open road progress at 100 km/h/2000 rpm. The five-speed automatic shifts smoothly and crisply when unstressed; if the engine is working hard, this much torque is bound to cause the occasional thump and, if you put your foot down when moving off from rest, there's a slight tremor through the drivetrain.
                "

                Коментар


                • #23
                  До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

                  Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                  Не ви разбирам? Защо спрягате старите двигател 4.2, сега май има 4.8 Бензин:...
                  Бензиновия двигател беше просто офтопик към темата, въпреки, че се среща стандартно на Y60. Двигателят ( 4.8 ), за който си цитирал коментари вероятно се качва на най-новия Патрол и определено не за Европа, така, че аз не те разбирам защо го вместваш в тема за Y260 <-> Y60?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

                    Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                    Не ви разбирам? Защо спрягате старите двигател 4.2, сега май има 4.8 Бензин
                    Има. От 2002. Ама в нашия край на света е май голяма рядкост.

                    П.П. И виж как изглежда багажникът на един такъв ...
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-05-08, 19:30.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

                      Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                      Има. От 2002. Ама в нашия край на света е май голяма рядкост.

                      П.П. И виж как изглежда багажникът на един такъв ...
                      Тоя го знам, той е и Ударен Слостно в задният мост и се намира в мобиле.де

                      Коментар


                      • #26
                        До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Не, честно казано, следя го много повърхностно и определено не от гледна точка на това как са конструирани колите. Иначе, относно това, което аз написах по-горе (получена мощност при големите Нисански двигатели) - също има недостатъци, тегло на предния мост например...
                        напълно съм съгласен с теб както с това че разполагат с яки мотори така че и килограмите към предния мост си идват в повечко което според мен в някои ситуаций би довело до нежелани последствия от дисбаланса между преден и заден мост .... (това е мое мнение )....не искам да успорвам вашето мнение по разискваниете въпроси като не се съмнявам във вашата компетентност !!! но според мен ако ще се прави по скоро за рали нека да е 4л мотор но ако ще се прави за хард трасета според мен по удачния вариант е не именно този а 3л варианти но всичко както каза ти е мн относително за това хората са създали няколко вида мотори че да може човек да си избере като преди това да поубсъди + и - на единия и др мотор

                        Коментар


                        • #27
                          До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

                          Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                          Така е Сашо защото пружината работи идеално само нагоре надолу... настрана пружината започва да се издува/криви... Тогава теглото на автомобила започва да се носи от разните втулки и щанги което въобще не е същото като ресора...
                          Стана малко offtopic, ама като тръгнало... Ако това което казваш е принципа, то не би ли следвало същото да е поведението на пружината спрямо ресора в завой на скорост? Отново имаме сили ненасочени по нормалата (оста на пружината). А реално май е обратното - пружинте имат по добро поведение в завой???
                          Technical Rescue Direct - life lies in courage
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                          Коментар


                          • #28
                            До: Y260 Vs Y60 (Nissan patrol)

                            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                            Пускай ми ти фитили ...
                            Чавдаре 4.2 бензинче определено е твоя мотор ти вече си предопределил съдбата на твоя GR
                            Човек се учи с много практика:D

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X