Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на Патрола........отзад

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тунинг на Патрола........отзад

    Здравейте колеги.От доста време бях решил да променя задния сектор/подобно на много хора тук от форума/ на Нисана.Това беше просто наложително,защото конструктивно японеца го е направил малко непригоден за силно пресечени терени.На първо място големия заден свес води до често окантарване и удари в задния калник.И на второ място задната броня както знаете не е цяла а се състои от два ъгъла,които са захванати само в една точка към рамата и това води до усукване нагоре при удар,а от там и до чупене /редовно/ на стоповете.
    Картинката след по-хард расотка изглежда така.


    На първо място се заех с изработката на задна броня.Реших да изхвърля ъглите и степенката и да направя цяла броня от тръба,която вече здраво захваната на две точки и по-високо разположена се надявах да ми спести много неприятности.Проектът се позабави,защото в един момент не успях да си намеря нови стопове.Плана включваше смяна на щатните стопове с нови такива само че с три секции.Това беше наложително,защото оригинално на Нисана стоп и габарит са разположени в ъглите които се готвех да изхвърля.И така след три месечно чакане новите светила най-после пристигнаха и......старта беше даден.
    Стъпка първа беше събаряне на всичко ненужно и изработка на бронята и монтаж.




    Стъпка втора беше рязане на задните калници до нивото на стоповете,с цел да се увеличи проходимостта въпреки големия заден свес.


    Тук е мястото да спомена,че рязането се оказа съвсем не проста работа.Долната част трябваше да се изчисли как точно да се отреже,за да може за се подгъне и да се завари към подкалника.Но с малко повече изчисления се справихме и след като ги заварихме стана направо като заводско
    Етап трети беше да се дообработи с нужните китове и да се боядиса.В предвид че там се очакваха удари и подпирания реших да не се напрягам да правя зелени металици като основната боя,а просто след грунда го минах с четката с черен мат,както направих и с бронята.Хубавото на черния мат е това че ако решиш да мацнеш нещо ожулено, след засъхването въобще не си личи допълнителното боядисано,което при офроуд условията на каране си е направо перфектно решение.


    Забравих да кажа че имаше и час по труд и творчество по подрязването и оформянето на декоративните разширители.

    Ето тук като го загледах по-отдалеко бях на косъм да не монтирам въобще задна броня,но......разума надделя пък и стоповете ми бяха новички,а без броня нямаше какво да ги пази от удари.

    Макар и да махнах теглича,стойката му/макар и ударена/реших да я оставя,защото перфектно предпазва задната част на резервоара.Така че боядисах всичко и бях готов за монтаж на бронята.

    И ето и вече готовия проект/само така си мислех обаче/



    Всичко си беше наред,но като го погледнах от ляво и .....това гърне нещо не се връзваше на пейзажа.

    Едно че сигурно още на първата разходка щях да го бастисам,но и изглеждаше грозно на фона на орязаните калници.Колебанието ми трая само няколко секунди и съдбата му беше решена.Спомних си,че Янко Чуров беше споменал че неговото отдавна го е заменил само с тръба и звука на мотора не се е променил въобще и.....

    ........гърнето веднага беше тунинговано/тоест премахнато/.В интерес на истината наистина звука не се промени никак,така че ако някой има същия проблем....режете спокойно.
    Последваха и първите изпитания на бронята отностно нейната здравина.


    Тази шестцилиндрова "подводница" беше изтеглена с лекота и репатрирана до най-близкото населено място.

    Бронята издържа теста и дори беше закичена с лавров венец за проявената храброст

    Ами това е .След пробните тестове се убедих че ползата от този туниг не е никак малка.Сега и на доста пресечен терен машината минава без да се окантари или опре отзад.Мисля че крайния резултат който търсех е постигнат,което силно ме радва,защото доста от ограниченията в проходимостта отпаднаха.Поздрави.
    П.П.Янко сега съм вече и аз като теб орязан отзад......върос на още малко кураж и ще поокълцам и вратите и ще преработя праговетеПоздрави.
    Последно редактирано от lubashki777; 06-04-08, 10:56.
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

  • #2
    До: Тунинг на Патрола........отзад

    Браво! Чудесна тема.

    Коментар


    • #3
      До: Тунинг на Патрола........отзад

      Добре е станало.
      Само се чудя дали не е могло тръбата да се вдигне още малко нагоре, за да може да се използва щатното място (4-те отвора по средата) за ухо за теглене. При мен именно поради тези съображения задната броня беше направена от 2 части. Ама напоследък отдясно й се случи удар от Паджеро и удар на заден ход в стена на яма и планката, която свързва 2-те части, е поддала.

      Мисля, че няма да е лошо да помислиш за по-сериозни места за теглене, захванати за шасито. Лично мен вариантът да се използва тръбата на бронята за теглене изобщо не ме кефи. Особено пък, ако някой път се наложи теглене с удар ...


      П.П. Между другото, това да се намери кой да свърши малко тенекиджийска работа по леко "оформяне" на калниците се оказва сериозен проблем.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        До: Тунинг на Патрола........отзад

        Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
        Добре е станало.
        Само се чудя дали не е могло тръбата да се вдигне още малко нагоре, за да може да се използва щатното място (4-те отвора по средата) .........

        Мисля, че няма да е лошо да помислиш за по-сериозни места за теглене, захванати за шасито. Лично мен вариантът да се използва тръбата на бронята за теглене изобщо не ме кефи. Особено пък, ако някой път се наложи теглене с удар .
        Ами при мен има на рамата две уши фабрични за теглене и мисля за сега да ползвам тях.Бронята е максимално нагоре,но както и да я монтирам четирите отвора се падат/поне двата от тях/зад нея.
        А в реката просто колегата с "подводницата" беше меко казано почерпен и просто не успя да намери въпросните уши под водата.Далеч съм от мисълта да тегля някого/да те говорим пък с удар/ с бронята.Поздрави.
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #5
          До: Тунинг на Патрола........отзад

          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
          Ами при мен има на рамата две уши фабрични за теглене и мисля за сега да ползвам тях.Бронята е максимално нагоре,но както и да я монтирам четирите отвора се падат/поне двата от тях/зад нея.
          Отворите на тия планки са доста тесни и през тях може да се прокара само маломерен шекел. Освен това, самите уши не изглеждат особено солидни, а и поради разположението си отнасят доста бой при по-хард каране. При мен дясното е вече подгънато от удар в камък и, като гледам, в скоро време май ще ги запозная с флекса.

          Това, че цялата тръба блокира отворите за болтовете не е добре. Ще трябва да поумувам малко по въпроса.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            До: Тунинг на Патрола........отзад

            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
            Отворите на тия планки са доста тесни и през тях може да се прокара само маломерен шекел. Освен това, самите уши не изглеждат особено солидни, а и поради разположението си отнасят доста бой при по-хард каране. При мен дясното е вече подгънато от удар в камък и, като гледам, в скоро време май ще ги запозная с флекса.

            Това, че цялата тръба блокира отворите за болтовете не е добре. Ще трябва да поумувам малко по въпроса.
            Мисля вариянт да изпозвам долните фабрични отвори а отдолу да измисля нещо да присадя за захващане на свободните дупки на планката.Даже се чудя дали направо да не я заваря от долу и толкоз........
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X