Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлични или механични повдигачи за Y60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хидравлични или механични повдигачи за Y60

    Напоследък от много места чувам, че на Y60 слагат механични повдигачи и ефекта бил поразителен има някаква логика мисля, че малко или много хидравличния повдигач се свива при натискане и така се намалява пропускливоста а при другите това го няма. някой пробвал ли е? найстина ли е такава голяма разликата?

  • #2
    До: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

    Хидравличните повдигачи естествено имат своите предимства (липса на регулация на клапаните, винаги 100% ОК) както и своите недостатъци:

    - претенции към маслото
    - внасяне на допълнително забавяне в системата...
    - цена...

    Но както винаги следва нещата да се гледат към конкретният двигател. За RD28T нещата стоят така: Не можете да спестите от масло ако ги смените с механични защото имате турбо което е още по-претенциозно от повдигачите. Допълнителното забавяне при работа въобще не ви касае защото това е дизелов двигател за който 5500 об/м. е максимумът който е много далеч от лимитиращите възможности на хидравличните повдигачи...

    Факт е, че има много градски легенди за това колко по-добре се развъртал двигателя с механични повдигачи... Легендите се поддържат основно от хора които са имали двигател с проблем, например износени хидравлични повдигачи... След това съм виждал демонстрация как двигателя стига до 5000 об/м което ми бе показано като голям успех... Всъщност, който иска мога да му демонстрирам два RD28T двигателя които се развъртат без никакъв проблем до 5500об/м. и са с напълно стандартни хидравлични повдигачи... но са поддържани както си трябва... Просто се грижете за двигателя както пише в книжките... те конструкторите, повярвайте ми разбират от тези неща...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      До: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

      мерси колега и аз съм на този акъл и аз съм си на мнение каквото е измислил японеца нека да е това. най вероятно слагат повдигачи от 61-ца но като гледах топлинната хлабина толеранса е много голям 0,1 чудя се дали после ги регулират на известен период. чух и някакви митове, че разхода на гориво падал драстично и мотора фъркал направо. аз с моят скромен опит знам, че патрол си гори 14л. и това е който не му харесва да мине на сузуки с АГУ

      Коментар


      • #4
        До: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

        Слуховете са верни аз съм с такива и се родих и ти може да имаш ако изкаш и сумичката е скромна 200лв като имаш в предвид че това е цена за други повдигачи и труд
        Човек се учи с много практика:D

        Коментар


        • #5
          До: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

          A колкото до кнструкторите нещо се обедиха че това куца в Y60 след 200 250 000км та за това кнсруираха механични на същия двигател при Y61
          Човек се учи с много практика:D

          Коментар


          • #6
            До: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

            каква точно е разликата бъди по конкретен и евентуално къде може да се видим интересно ми е да вида и чуя разликата

            Коментар


            • #7
              До: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

              Обикновенно на високи обороти хидравличните повдигачи имат слабоста да се препълват и клапана остава отворен тоест се губи някой цилиндър другото което са много капризни към масло от тези повдигачи зависи и работата на двигателя вярно с механичните двигателя работо по твърдо но какво от това почти незабележимо е и мага да кажа че и разхода падна малко просто позитивите са повече негативите ДОВОЛЕН СЪМ
              Човек се учи с много практика:D

              Коментар


              • #8
                От: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

                Здравейте дали някой има скорошни наблюдения относно кои повдигачи са по добри и надеждни.

                Коментар


                • #9
                  От: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

                  Хидравличните повдигачи са достатъчно надеждни. Щом са изкарали 20 и повече години без обслужване! Не се занимавай с неща които не са ти ясни - главите за мех. повдигачи и хидравлични повдигачи имат конструктивни разлики. Експерименти какво, как, от къде и т.н. може да си позволи човек, който е наясно и в настроение да си разглабя и сглабя ДВГ безброй пъти.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

                    Аз лично съм за механичните повдигачи- много по-непретенциозни са и по-надеждни. Доводите ми са много, но е дълго за обясняване. А и прекъсването на въпросния мотор при рязко подаване на газ студен не се дължи на повдигачи!
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

                      На бившия ми Патрол го направих това.Карах безпроблемно и след това го продадох така с тях. Новия собственик вече му навъртя много километри и отскоро май пак върна хидравличните повдигачи, но...причините са от друго естество/при основен ремонт на мотора не успяха да намерят май нужните дебелини пулове-той ако се включи може и да каже какво точно стана/.
                      Та...наистина са доста по-непретенциозни от хидравличните.Чудеса обаче не очаквайте.единственото което мога да кажа със сигурност е, че в зоната на оборотите малко над 3000 с хидравличните повдигачи имаше наличие на едно забавяне/леко замисляне / при ускорението на джипа.С механичните това "замисляне" изчезна и той започна да си ускорява равномерно до максималните обороти.Максималните обороти също не стават повече/всъщност могат да станат повече, но ако преди това хидравличните повдигачи не са били наред-при изправни такива нищо на горна граница няма по-различно/
                      Та така...не знам от какво е продиктуван интереса от такава интервенция, но не си мислете, че с мех. повдигачи и RD28Т става скайлайнски мотор от хиляди коне...
                      Евентуално печелите една по-равномерна работа на мотора в случай, че хидравличните ви повдигачи не са били както трябва и в общи линии това е.Това разбира се при кадърен монтаж, защото не забравяйте, че клапаните трябва и да се регулират прецизно за добра работа на мотора.При кадърен монтаж излиза по-евтино от това да смениш хидравлични повдигачи, защото те са по 50-тина лв. за брой, а има...12клапана или 600кинта за повдигачи, докато чашки се вземат втора употреба за без пари почти и се купуват точните пулове на цена между 2 и 3лв. за брой, или цялата работа като материали излиза под 100лв...Т.е. печелите един по-евтин вариант за подмяна на неработещи хидравлични повдигачи, но само и единствено с уговорката, че се направи кадърно и професионално.
                      Та така...забравете с каквото и да било като интервенция да направите самолет RD28t...В общи линии съм се опитвал да го направя преди няколко години по всички възможни начини/натягане на турбина и обогатяване на горивната смес от ГНП-то, монтаж на интекулер с вентилатор отдолу, механични повдигачи и т.н./.Промяната към много мощност и някакво извънземно вървене и мощности не съм постигнал
                      Който иска да прави този Патрол бегачка си има друго решение и то се нарича смяна на мотора.Ето колегите успешно слагат мотори от Нисан Скайлайн и тогава добичето наистина върви, та се къса...
                      Разбира се...говорим за едни други пари от това да подмениш хидравличните клапани с механични...
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

                        Всеки който има прекъсващ патрол и си мисли,че решението е мех.повдигачи е в дълбока заблуда. Скоро след като сложи мех.повдигачи ще има и скъсан клапан.
                        На патрола не са му проблем повдигачите а клапаните те леко потъват в леглата и затова хидравличните не успяват да се свият достатъчно.
                        А на предния предния колега не са успяли да му намреят нужните дебелини пулове просто защото пулове под 2.6мм няма и това е стената на повдигача.
                        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                        Sofrace Offroad Team

                        Коментар


                        • #13
                          От: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

                          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                          ... защото те са по 50-тина лв. за брой, а има...12клапана или 600кинта за повдигачи, докато...
                          Както писах и в другата тема, има по магазините комплект на Ина за около 200 лв. За Патрол, не за Голф и т.н.
                          Това разбира се ако наистина проблема е в хидравличните повдигачи. Иначе, на който му се занимава с търсене на чашки и пулове от модели, които отдавна не се движат по улиците, обикаляне по магазини за втора употреба и стругари, няколко пъти сваляне и качване на РВ и труд без пари, може вярно да му излезе по евтино.
                          Поздрави!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

                            Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                            Всеки който има прекъсващ патрол и си мисли,че решението е мех.повдигачи е в дълбока заблуда. Скоро след като сложи мех.повдигачи ще има и скъсан клапан.
                            На патрола не са му проблем повдигачите а клапаните те леко потъват в леглата и затова хидравличните не успяват да се свият достатъчно.
                            А на предния предния колега не са успяли да му намерят нужните дебелини пулове просто защото пулове под 2.6мм няма и това е стената на повдигача.
                            Доколкото ми е известно, наопъки на всякаква логика не намериха пулове над 5.2мм...
                            Принципно предвид вкопаването на клапаните и също в предвид на чисто нова глава какви пулове сложи един колега, бях се заредил при трансплантацията с всички видове дебелини до 3.5мм.Бях събрал около 130пула в мен, защото щяхме да правим ремонта в съботен ден и нямаше да има време да се реагира с доставка/наличности обикновено все няма от размера който ти трябва/Та...при смяната се оказа, че нито един пул не влезе в употреба....
                            При стара глава на 20 години това ми изглеждаше направо нелогично, но...ето и колегата след мен може да потвърди какви дебелини пулове извадиха при основния ремонт на мотора.дебелините се въртяха от 4.2 през 4.6 та чак до 5.2мм.Последните не намерих с нужното Ф и се наложи да изхабя цял един камък на шмиргела, за да пиля два пула с тази дебелина около 5мм. на диаметър...
                            В крайна сметка се оказа, че дори и тези два пула с дебелина 5.2мм идва лекичко тънки и там остана малко повече луфт от предвиденото от производителя, но...За година и нещо каране аз дори и не чувах някакво причукване от към клапаните.Проблеми с счупен клапан или каквото и да било нямаше.След като сменихме тогава с мех. повдигачи ми се оправи и едно претрисане при паленето на мотора и боботенето във въздушния филтър намаля/вероятно всмукателен клапан на някой цилиндър не е затварял с хидравличните повд. изцяло и така е губел цилиндъра част от компресията/
                            Та така...
                            Интересното е, че при основния ремонт, шлайфана глава и набити нови легла с напасване на клапаните отново потрябваха на колегата пулове с дебелини над 5мм.Тъй като ремонта се проточи и явно решиха да затварят вече мотора, просто сложиха отново хидравличните.За мен и досега си остава загадка, как така се получи, че на стара глава и потънали легла или дори вкопани клапани вместо да трябва супер тънки пулове, ние се сблъскахме с проблем , защото трябваха супер дебели.
                            Чашките не може да са проблем, защото те стават от 2 автомобила и като ги сравниш са съвсем еднакви на размер, та...все още нямам отговор на този въпрос!
                            П.П.Андро, скоро не съм проверявал, но преди няколко години, когато аз правих тази трансплантация хидравличните повдигачи си бяха само по около 50лв. на парче.Сега може и да са се променили нещата...
                            Между другото...с моя приятел който има сервиз, нямам спомени чак толкова много да сме сваляли РВ...Да, няколко пъти се сваля, защото иска да се напаснат точно хлабините, но това е нормално...То не става наистина хоп, махаш едните повдигачи и хоп слагаш другите и...самолет...
                            На мен все ми се струва, че колегите обаче питат не от необходимост да сменят повдигачите, а от мерак да правят RD28T изтребител, та затова и се опитах по-горе да обясня, че ако това е целта...с подмяна на повдигачите с механични няма да се получи...както и в общи линии и с други "тунинг" магии...Да...може да се подобри с някои промени малко динамиката на мотора, но тя пак ще е далеч от мотор тип "бегачка" или тип "самолет".
                            Та ако това е целта...начина както писах е друг мотор.Всичко останало е ..."мижай да те лАжем"...
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Хидравлични или механични повдигачи за Y60

                              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                              На бившия ми Патрол го направих това.Карах безпроблемно и след това го продадох така с тях. Новия собственик вече му навъртя много километри и отскоро май пак върна хидравличните повдигачи, но...причините са от друго естество/при основен ремонт на мотора не успяха да намерят май нужните дебелини пулове-той ако се включи може и да каже какво точно стана/.
                              Поздрави!
                              Патрола с хидравлични повдигачи при мен беше точно 2 дни.Купих чисто нови /120 лв/,сега седят прибрани някъде.При основния ремонт на двигателя отново сложиха механичните повдигачи и така вече навъртях 6500 км.след ремонта
                              Последно редактирано от GEORGI Y60; 21-11-14, 07:26.
                              NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
                              ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X