Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol 4.2 от UK +/-

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Patrol 4.2 от UK +/-

    Първоначално публикуван от hristo20000 Преглед на мнение
    Имам и още един въпрос мотор4.2 пасва ли на скоростната кутия на 2.8
    Пасва на 3.3ТД

    Коментар


    • #32
      До: Patrol 4.2 от UK +/-

      Първоначално публикуван от kiril georgiev Преглед на мнение
      Първоначално публикуван от Yaro
      2.8тд пасва със сигурност на кутия от 4.2. Обратното е малко... как да кажа.. Ако си виждал кутията от 4.2 наживо ще разбереш...
      Понеже несъм в час-не са ли с различни предавателни числа и тем подобни?Само за информация?
      За предавателните отношения на кутийте нямам представа дали има и какви са разликите. Иначе в предавателните отношения на диференциали в мостовете (корона и пиньон) има разлика:

      - TD42 - 4.11
      - TB42 - 3.9*
      - RD28T - 4.625

      Коментар


      • #33
        До: Patrol 4.2 от UK +/-

        Първоначално публикуван от Plamen_varna Преглед на мнение
        Първоначално публикуван от Yaro
        ...но с една добра Австралийска турбина и интеркулер (има не малко фирми които правят това там) става точно 200 коня без няколко и това е вече една съвсем друга кола. При този Нисан, за разлика от 4.2 на Тойота, скоростите са доста по-здрави - чисто субективно, не от личен опит, така казват хората...
        нещо преди 2 години ми се мярна пред погледа на тема :турбина за 4,2 д.
        нещата седяха по следния начин:
        -турбина 980лв;
        -колектор всмукателен 2300лв;
        -бутала 6х 320 лв;
        -сегменти? 6х3х?(не помня);
        -гарнитура и вал.

        проблема с интеркулера е твърде банален, просто няма къде да се сложи читаво, достатъчно голям куулер за да е с правилнитя обем, както и е проблем да се наредят въздуховодите. за да се компенсира разликата между голяма и малка дупка с 1 см диференция е 15 см по дължина.

        ако имаш свежа оферта дай да си помогнем, че имам в момента пациент точно по този случай.
        Ами цифрите които аз подозирам са други и нагоре но пък всичко идва на bolt-on.

        Тези според доста форуми са най-добрите:
        http://www.airpowersystems.com/safar...tercooler.html

        Турбината на Safari е с водно охлаждане

        Тези също са много яки:
        http://www.axtturbo.com.au/TD42.html

        Всеобщо мнение е, че при такава интервенция - двигателя трябва да е в цветущо здраве, разбирай основен ремонт. Но за разлика от при ТЛК 4.2 (където мненията са различни), при Нисана се твърди, че не е необходима смяна на бутала и т.н.

        Коментар


        • #34
          До: Patrol 4.2 от UK +/-

          Като гледам тази преработка е малко скъпичко удоволствие и с колко увеличава мощноста
          Човек се учи с много практика:D

          Коментар


          • #35
            До: Patrol 4.2 от UK +/-

            Първоначално публикуван от hristo20000 Преглед на мнение
            Като гледам тази преработка е малко скъпичко удоволствие и с колко увеличава мощноста
            Христо, писах по-горе, ама ти не четеш...

            С кита на Safari (турбина плюс интеркулер) става малко под 200к.с.

            С кита на Axtturbo - 175к.с.

            Парите не са малко, но колко струва една чисто нова турбина (при това тази с водно охлаждане) в магазина?

            Коментар


            • #36
              До: Patrol 4.2 от UK +/-

              защо да се купува от Острова - ако така и така ще е с десен волан, по-добре да се купи от Япония... по-скъпо излиза, но състоянието на колите там е доста по-добро...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #37
                До: Patrol 4.2 от UK +/-

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                защо да се купува от Острова - ако така и така ще е с десен волан, по-добре да се купи от Япония... по-скъпо излиза, но състоянието на колите там е доста по-добро...
                От Япония идеята не е лоша, защото със сигурност ще се намери в комплектация, където я няма никъде другаде. За Патрула примерно - това значи TD42T Но цената мисля, че ще е безмислена (като за автомобил с десен волан) и след това абсолютно забравяш, че можеш да обърнеш дирекцията... за смислени пари.

                От Англия офетите не са лоши защото за доста под 10.000лв. напрактика идва тук, след което трябва един "ляв" Патрул, гараж и доста труд...

                Коментар


                • #38
                  До: Patrol 4.2 от UK +/-

                  А някой слагал ли е интеркулер на 2.8тд и ако е така какъв е ефекта много неща ми се иска да пипна още, не че има нужда ами просто за крастата обичам да експериментирам но нямам много време напоследък за съжаление
                  Човек се учи с много практика:D

                  Коментар


                  • #39
                    До: Patrol 4.2 от UK +/-

                    това за интеркулера на RD28T съм го виждал става с комплект от Y61 сменя се смукателния колектор и радиатора се слага върху двигателя триябва да се изреже дупка в предния капак като на Y61, но за ефекта информацията ми е слаба. доколкото знам има един патрол с коолер и собственика твърди, че разликата в динамиката е значителна.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Patrol 4.2 от UK +/-

                      За интеркулер на 2.8тд Y60 според мен най-доброто решение е отново на Safari. От тази година те пускат bolt on kit за Y60-тката, без да се дупчи, реше и сменя нищо. Твърденията са, че мощността достига 140к.с. Проблема, както може да се очаква е цената.

                      Не мисля, че си заслужава разправията за насаждане на Интеркулер от Y61 за тези ~10 коня отгоре.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Patrol 4.2 от UK +/-

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Твърденията са, че мощността достига 140к.с. Проблема, както може да се очаква е цената.
                        Въпросът е дали проблемът е само в цената??? Интересно е как се отразява повишената мощност на надеждността на двигател, който по принцип се слави с това, че може лесно да пука глави.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Patrol 4.2 от UK +/-

                          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                          Първоначално публикуван от Yaro
                          Твърденията са, че мощността достига 140к.с. Проблема, както може да се очаква е цената.
                          Въпросът е дали проблемът е само в цената??? Интересно е как се отразява повишената мощност на надеждността на двигател, който по принцип се слави с това, че може лесно да пука глави.
                          Честно казано нямам представа. Чисто субективно, аз винаги съм предпочитал да имам ресурс в повече, макар и да не го ползвам, отколкото да съм малко на ръба. Тъй като Патрула е изключително популярен в Австралия, твърденията бяха, че разработването на този интеркулер е в посока да облекчи дългите бази с 'малкия' 2.8.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Patrol 4.2 от UK +/-

                            мисля, че повишена мощност идва от по голямото количество въздух постъпващо в мотора /разликата в обема на топлия и студения въздух/, но не мисля, че ще навреди на машинката. в сайта на safari казват, че охладения въздух който влиза в мотора даже сваля температурата. просто ми се иска да го направя малко по пъргав. с тези валяци изглежда страхотно, но е малко тромав. до работа има авто морга и момчета ми изкараха сигурно около 20-30 интеркулера да си избера влкючително и един куп въздуховоди ако реша да правя нещо но и аз като колегата V93 си задавам въпроса за тръбите /къде ще минат/ и колко голям трябва да е радиатора. така че ако има мнение или опит нека да съдейства. поздрави

                            Коментар


                            • #44
                              До: Patrol 4.2 от UK +/-

                              а относно кола от UK пък било то патрол моляви не си вземайте имам няколко клиенти англичани дошли тук с техни коли от англия състоянието отдолу е отчаиващо. като знаем и за защитата на патроло от ръжда мисля, че ще се видите в чудо. найстина в Швейцария съм виждал доста обяви за 4.2, но там диреджето с ръждата е същото, но заради лугата. предишната ми джипка от там голямо чистене и кърпене падна, но мечтата си е мечта следвайте я.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Patrol 4.2 от UK +/-

                                Идеята на дискусията за Патрол 4.2Д от UK (поне доколкото аз я разбрах) е колкото да се вземе двигател и скорости, а не да се ползва колата и да се обръща дирекция.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X